Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Ik vond dit verhaal...

Peiling eindigde op zo 28 aug 2011, 16:56

Erg mooi!
51
98%
Redelijk
1
2%
Saai
0
Geen stemmen
Totaal aantal stemmen: 52

280 berichten • Pagina 4 van 14

Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

lam6 schreef:Dankjewel voor jullie medeleven :) Het is zeker niet makkelijk dit allemaal te schrijven, maar het helpt wel goed met verwerken.

@ Amber, ik ben nu 20 jaar oud. Dit overkwam mij in de jaren 13 tot 17 jaar. Zolang duurde het. We zijn nu in het verhaal dat ik bijna 14 wordt.
4 jaar lang... :cry
Wat een kleine geniepige rat is die Roy! :cursing
Afbeelding
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Roy's kwade plan

Afbeelding
Tijdens informatica mocht de klas in de pauze aan de computer blijven, om spelletjes te spelen.
Martijn's favoriete spel was het snel typen spel, als er een naam verscheen in beeld moest je het binnen paar seconden zo snel mogelijk typen.

Afbeelding
Na een paar minuten kwam Roy erbij staan die opvallend aardig deed...
"Dag, Martijn. In welke level ben je nu? Zou ik je helpen om hoger te komen?"
"Hmm...Nee bedankt, wel aardig van je." Martijn moet wel wennen aan de goede Roy, die opeens niet meer gemeen deed.
"Misschien helpt die psycholoog toch wel goed bij hem. Zo te zien is het gesprek toch nog ergens goed voor geweest." dacht Martijn.

Afbeelding
Martijn wist niet beter....Roy ging in de pauze ook naar Sarina toe die in de aula zat.
"Vrienden worden met Martijn? Jij bent duidelijk op je achterhoofd gevallen, ik ga niet met die gare kind om!" zei Sarina.
"Doe het nou maar, wij hebben allebei één ding gemeen: wij HATEN hem. Ik zou er dan ook alles voor over hebben om hem KAPOT te maken!" zei Roy kwaad.
"Wat ben je dan van plan?" vroeg Sarina.

Afbeelding
"Ik moet mij nu tijdelijk terug trekken, want de school houdt mij in de gaten. Ik leg het nu even bij jou neer, jij moet vrienden worden met Martijn, en alle informatie aan mij door spelen. Zodat ik alles van hem weet." vertelde Roy.
"Wat een gaaf plan, maar hoe wil je dat het afloopt?" vroeg Sarina.
"Dat vertel ik je in de volgende pauze, ga nu naar Martijn toe en doe alsof het je spijt.

Afbeelding
Sarina zag Martijn en Charel samen op het schoolplein. Ze liep gelijk naar hun toe.
"Martijn, het spijt mij van mijn stomme gedrag naar jou. Ik had je niet zo moeten behandelen!"
"Waar komt dit opeens vandaan? Eerst moest je niks van hem weten." zei Charel.
"Ik heb het gehoord over Roy en jou, en het heeft mij tot nadenken gezet. Het spijt me echt, kun je mij vergeven?" vroeg Sarina met een zielige stem.
Martijn was naief, en dat wisten Roy en Sarina. En het ging zoals verwacht. Hij vergaf haar.
"Ik vergeef het je." zei Martijn.

Afbeelding
In de volgende pauze waren Roy en Sarina binnen. Ook Ken, het goede vriendje van Sarina, werd erbij betrokken. Hij had het ook niet zo met Martijn.
"Wat was je plan nou, ik moet vrienden worden, informatie doorspelen, en dan?" vroeg Sarina.
"Rustig aan, laat mij uitpraten." zei Roy.
"Ik wil dus dat jij zolang mogelijk zijn zogenaamde vriendin blijft, je speelt alles aan ons door. Net zolang tot dat wij zijn zwaktes goed kennen. Hierna laat je hem vallen als een baksteen. En dan begint het..."

Afbeelding
"Wat begint dan?" vroeg Ken.
"Het gepest! Wij moeten samenwerken om hem laag te krijgen, zodra hij in de steek gelaten wordt door Sarina, mag er geen enkel dag voorbij gaan dat hij niet gepest wordt door ons, elke uur, elke pauze, zullen we hem tot last zijn. Maar we moeten niet te opvallend doen, zolang die Charel of de docenten het maar niet zien." vertelde Roy.
"Wat een geweldig plan, ik vond deze school toch al saai, maar jij brengt de sensatie in huis!" zei Sarina.
"En denk eraan, jullie twee. Mondje dicht! Het is tijd om Martijn kapot te maken."

-------------------------
In de volgende update probeert Sarina goede vrienden te worden met Martijn.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

@ Rita, BIJNA niet nee... :$ Het ergste moet erin nog komen, maar ik breng het niet in beeld met foto's, wordt slechts alleen nagesproken erin op een niet te groffe manier, zoals ik heb aangegeven.
Om rekening te houden met wat jongere/gevoeliger lezers hier, want geloof me in het echte leven wil je het ook niet zien, ik heb het wel gezien in ieder geval.

Maar wat er verder gaat gebeuren ga ik nog niet zeggen, dat moet je lezen want het verhaal gaat je inzuigen, echt waar.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Zo erg dat dat je overkomen is! En ook respect dat je erover schrijft!

Zelf ben ik niet echt gepest, najaa, ik heb iemand een keer de waarheid recht in het gezicht gezegd, en die vind me dus niet echt aardig, maar ik heb elke keer van me afgebeten..

En Roy is echt x____x
Het is gewoon ziek dat mensen zoiets doen
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Martijn wordt uitgehoord en in de gaten gehouden.


Afbeelding
Sarina ging overal met Martijn en Charel mee. Ze probeerde zoveel mogelijk vertrouwen te winnen bij hun, vooral bij Martijn.

Afbeelding
Roy en Ken zaten verderop om alles in de gaten te houden.
"Sarina is een goede toneelspeelster." zei Roy.
"Denk je echt dat ons plan gaat slagen? Stel dat het mislukt?" vroeg Ken die zijn twijfels had.
"Het gaat niet mislukken, Martijn mag dan nu wel gelukkiger zijn, maar het lachen zal hem binnenkort vergaan. Nog even als de school hier geen aandacht meer aan besteed, kunnen we onze slag slaan."

Afbeelding
"Roy zit daar verderop, geloof jij dat die hulp heeft gezocht nu?" vroeg Charel.
Martijn keek beetje geschrokken, stiekem was hij nog bang voor hem.
"Maak je geen zorgen Martijn, wat kan jou nou gebeuren?" zei Sarina op een slijmerige toon.
"Ik ben gewoon bang voor een herhaling..." zei Martijn onzeker.
"Wat nou herhaling, jou grootste wens is om naar het MBO door het stromen straks. En dan ben je van Roy af." zei Charel. Sarina keek op van Charel's woorden.
"Is dat zo? Wil jij zo graag naar het MBO?" vroeg Sarina.
"Ja, ik zou het echt graag willen. Het is vanwege mijn tempo dat ik hier zit maar ik geloof dat ik het wel aankan." vertelde Martijn.

Afbeelding
Sarina vertelde later alles aan Roy wat ze gehoord heeft...

Afbeelding
"HAHAHAHA, meen je niet! Hij naar het MBO? Dat gaat NOOIT gebeuren! Daar is hij te dom voor." zei Roy.
"Hij is inderdaad te hoog in zijn bol, wat een dromer is het toch." zei Sarina.
"En wij gaan daarvoor zorgen dat het nooit gaat gebeuren, binnenkort hebben we hem in ons macht. En dan kan hij geen kant meer op!"
"Ik kan niet wachten!" zei Sarina.
"Wat jij nu moet doen is een stapje verder gaan, als hij MSN heeft, voeg hem toe! Probeer niet alleen via school, maar ook in zijn privé leven te komen. Probeer erachter te komen wat er thuis allemaal afspeelt, zoveel te weten komen als je maar kan! En dan...Vallen wij hem aan." vertelde Roy.


-----------------------------
In de volgende update wordt Martijn aangevallen via MSN....
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Helaas blijven ze bestaan zulke mensen, ik hoop alleen niet dat één van jullie ze ooit hoeft mee te maken, gepest worden is trouwens sowieso een vervelende situatie.
Ook al lijkt de mijne erger te zijn, dat wilt nog lang niet zeggen dat die van jou/jullie mee valt, ieder's ervaring daarin is erg.
In pesten moet je sterk staan, helaas was ik dat dus niet echt zoals je leest.
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Wat verschrikkelijk allemaal. Die Roy is echt een zielig kind, gadverdamme, wat een rotjoch. Ik ken ook een paar van die mensen, en één daarvan moet ook net mij hebben terwijl ik hem nooit wat aangedaan heb. Ik weet dus wel hoe je je voelt of gevoeld hebt. Je doet niks verkeerd, maar toch moeten ze je niet en willen ze je hele leven kapot maken. Ik ben echt benieuwd hoe dit verder gaat. Heb je er nog steeds last van eigenlijk? Dat je toen gepest bent?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie