Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Ik vond dit verhaal...

Peiling eindigde op zo 28 aug 2011, 16:56

Erg mooi!
51
98%
Redelijk
1
2%
Saai
0
Geen stemmen
Totaal aantal stemmen: 52

280 berichten • Pagina 12 van 14

Gebruikersavatar
Amberr_M
Snackventer Snackventer
Berichten:
97
Lid geworden op:
do 23 jun 2011, 21:32

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

lam6 schreef:Dankjewel, allemaal. :)
Het was ook best pittig om het te schrijven, je ging alles weer beetje herbeleven zeg maar. Maar heb het toch kunnen zetten in woorden, een soort van acceptatie.
Tot met heden ben ik nog steeds niet echt open over geweest, maar dat wil ik in de toekomst wel ga doen, zelfs mijn ouders weten niet van alles. Zoals je in het verhaal wel gemerkt hebt probeerde ik onder andere mijn zelfmoord plan geheim te houden.

@ Amber, niemand weet hoe het met Roy verder is gegaan, hij liet niks van zich horen of zien. En daar was ik achteraf toch wel blij om, ik wil hem ook niet meer zien.
Ja dat snap ik! Maar ik dacht mischien weet je het ofzo... ;o
Bedankt nog voor je reactie ;)
Be different
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Maakt niet uit, :) Ik heb mij soms ook afgevraagd wat zijn reactie zou zijn geweest als die wist dat ik alsnog naar het MBO ging...Was die boos geworden of had hij zich terug getrokken? Je weet het niet bij dat soort mensen...

Verder wil ik even aan een mod mededelen dat dit dagboek naar de afgeronde dagboeken gedeelte kan :D
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Het was echt een mooi verhaal. Stem straks wel.
Alleen jammer dat het echt gebeurd was, maar ja.

Alleen over dat Roy stemmen in zijn hoofd hoorde: ik vind de reacties van de andere
lezers niet echt bepaald aardig. Ik kende iemand die dat had en daar kon diegene niks aan doen.
Voor hetzelfde geld had jij het.

Edit: Laat maar. Ik las de reacties weer na en het viel hartstikke mee.
Blijkbaar heb ik het me verbeeld :|
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Giovanni sims
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
vr 15 jul 2011, 21:39

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Mooi verhaal ;)

je heb well een zwaare pubertijd gehad maar dat hoort ergewoonbij

beter een zwaar en avonturlijk leven vol vrienden en vijanden
dan een saai en eentonig en makelijkleven waar niets gebuert

en op een dag kan ik er ook er om lachen wat er is gebuert
en je zalt niet alleen je vrienden missen maar ook je vijanden
omdat je vijanden(pestkopen)geefen je een avontuur
en maaken het je well moelijk maar daardoor heb je veel geleert over de kie harde maatschapij
een wereld zonder pestkopen is een te makelijke wereld
en een makelijke wereld is toch niets aan
af en toe is oorlog en ruzie nodig voor een belans
en zeg nou zelf een school zonder pestkopen en mensen die vandacht aardigdoen
is best well griezilig :D

dus van pestkopen vangen slagtoffers klappen op en die klappen maaken de slachtoffers een man\vrouw die de kie harde maatschapij kan overleven

dus vriendschap en pesterijen zorgen voor een leven vol met avontuur
en dat beter dan een saai leven ;)

dusl lam6 roy heeft het je well moelijk gemaakt maar na deze ervaring heb je well heelveel van opgestoken en je kan nu andere helpen
maar het kost nog steets levens dat pesten maar daarkun je wienig aandoen omdat natuulijk is dat niet iedereen aardig mag pesten mag geen levens kosten
dat gaat weer tevet

ik word ook gepest maar als nou nooit gepest werd
dan was all boos of verdreitig bij een beleding
en nu kan ik heel wat pesten aan maak niet uit of je me uitscheld maar ik blijf staan waar ik sta

pijn maak je sterk en pijn van binnen ook ;)

maar kinderen mogen niet van zelf pesten na dit verhaal om er mensen die aardig zijn en die anderen helpen en er zijn mensen die plezier beleven met anders pijn
en voor die mensen moet je uitkijken maar als je er mee in aanraaking komt wees sterk
en laat je niet denken dat je zielig bent om dat ben je niet zo lang zelf niet opgeeft

dus voor de kinderen die gepest word wees sterk in je vel en ooit denk je hier aan terug
en dan denje bij je zelf dit waren mijn opstakels voor mijn droomen begonen ;)

PS ik kon niet stoppen met schijfen
en ik hoop dit julie ook helpt dat alle mensen well eens gepest zijn
ook pestkoppen waaren ooit eens gepest
zo onstaan pestkoppen of ze hebben het zwaat thuis ;)

niet mee eens dit is mijn meening over pesten

UPDATE ik heb gestemt op erg mooi ;)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Een hele mooie mening, Giovanni, zo ben ik de laatste jaren ook gaan kijken.
Ik heb er inderdaad veel mee bereikt, zoals ik al aangaf in mijn verhaal wat de reden is dat ik later succes kreeg (zoals voorzitter van de studentenraad)
dat was allemaal omdat ik eigenlijk zowat uit een hel kwam. Ook al heb ik er veel van geleerd, het is en blijft een hel.

En ik heb ook vaak zitten te denken, stel dat Roy en ik elkaar weer eens zien? Hoe zal dat gaan? Is hij dan in staat om normaal te doen? Of wilt hij zijn plan afmaken dat jaren geleden bedoeld was? Het is namelijk nooit echt goed gekomen tussen ons want hij ging ervandoor.
Ik zou het niet weten, het lijkt me sterk dat iemand echt lang boos kan blijven. Ik zal zeker boos op hem blijven, maar hoe langer geleden hoe minder.
En misschien denkt hij het zelfde. Wie weet heeft hij hulp gezocht?

Maar nogmaals bedankt voor het stemmen en het lezen van mijn verhaal, Giovanni. :)
Giovanni sims
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
vr 15 jul 2011, 21:39

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

;)

oke ik vond het een goed verhaal ik heb er zelf ook wat van geleerd
en ik hoop dat ik ook al word ik door de heele school gepest goed terecht komt
ik ga vanaf nu vechten voor me droomen ;) :D ;)

Sorry ik vergeet dat steets :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Giovanni sims op za 27 aug 2011, 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Ik vind het altijd triest als ik zulke verhalen lees dat er jonge mensen bestaan die het nodig vinden om iemand anders zijn leven zo erg te verpesten. Ik snap niet dat mensen in zoveel negativiteit kunnen leven en uberhaupt goed kunnen slapen met wat ze gedaan hebben.
Afbeelding
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Dank jullie wel, allemaal :D Ik ben blij dat dit dagboek inderdaad goed in de smaak is gevallen bij veel mensen, had ik niet verwacht. Ik had sowieso nooit verwacht dat mijn ervaringen in het verleden zo goed konden zijn. Ik wist wel dat er misschien iets uit leren valt, maar niet dat het echt geraakt zal worden.

@ Callieballie400, ik had daarna nog heel soms contact met Sarina. Ze werkt in een winkelcentrum vlakbij mij in de buurt. En Charel hield ik ook nog contact mee. De rest niet. :)


@ Mira, dat vind ik helemaal niet erg, ik begrijp ook wat je bedoeld. Bedankt voor het lezen! :D En gelukkig maar inderdaad dat niet iedereen aan zm heeft gedacht.

Laatst gewijzigd door lam6 op zo 28 aug 2011, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Het verhaal is prachtig, goed geschreven en aangrijpend. Soms dwaal ik af bij dagboeken of heb ik na een tijdje geen zin meer, dit verhaal heb ik één keer gelezen. Daar gaat mijn goed voornemen om minder te computeren xD.
Zoals ik al eerder zei: ik vind het heel dapper dat je dit op internet zet.

Het is trouwens niet zo dat de meeste kinderen die gepest worden zelfmoord plegen. Minstens de helft van de kinderen wordt wel eens gepest. Nederland kent zo'n 4 miljoen kinderen, dus meer dan twee miljoen zijn wel eens gepest. Je bent dus zeker niet de enige, al hoewel pesten meestal niet zo erg is. Pesten is wel de voornaamste reden voor zelfmoord.

Hopelijk vind je het niet erg dat ik kritiek lever, ik weet dat ik soms te perfectionistisch ben.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Stories from hell: Gepest (waargebeurd verhaal)

Bedankt voor je verhaal :)
Vond het knap dat je het aandurfde, ik heb er nog niet echt de moed voor om mijn ervaringen zo op papier te zetten...ja ook Spider is gepest geweest, meer dan 8 jaar (zowel lagere als Mavo, werd beter op de Havo), alleen omdat ze anders was...maar goed, daar gaat het nu niet om^^
Blij dat het allemaal goed is afgelopen :D .

Pestkoppen hebben zelf vaak problemen, is het niet thuis dan op een andere manier, dat heb ik (achteraf) vernomen...veel scholen doen helaas veel te weinig om dit probleem tegen te gaan.
Geen idee of het tegenwoordig anders is, maar in mijn middelbare schooltijd deden veel leraren helaas net alsof hun neus bloedde en grepen ze pas in als er bijv. gevochten werd, erg jammer.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie