Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat vond je van dit verhaal? (bij negatief antwoord graag een reactie)

Geweldig!
14
88%
Leuk!
2
13%
Valt wel mee.
0
Geen stemmen
Mwah...
0
Geen stemmen
Saai/stom
0
Geen stemmen
Verschrikkelijk!
0
Geen stemmen
Totaal aantal stemmen: 16

112 berichten • Pagina 3 van 6

Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Life is unfair ~ UPDATE 7 online! (11/8/11)

^ Bedankt :D

Ik denk wel dat er voorlopig nog geen update zal komen, want dit weekend ga ik naar Parijs (Yay!) en ik heb voor het moment nog geen zin om aan de update te beginnen.Dus er komt waarschijnlijk ten vroegste pas dinsdag een. Sorry :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Life is unfair ~ UPDATE 7 online! (11/8/11)

^^ Bedankt! Het was heel erg leuk, hoewel ik te schijterig was om naar de top van de eiffeltoren te gaan :p

Sorry voor het lange wachten, maar ik was nogal bezig met mijn nieuwe project, The Juice ISBI, check it out, zou ik zeggen. :D

Update 8

Afbeelding
Zuchtend zat ik in de taxi en prutste wat afwezig aan mijn nagels. Waarom ging ik dit ook alweer doen? Ik had er nog steeds grote twijfels over. Mijn hart ging als een razende tekeer. Ik beet hard op mijn onderlip, tot ik bloed proefde. Ik ademde zwaar.
‘Is er iets?’ vroeg de taxichauffeuse. Ik schudde mijn hoofd. ‘Er is niets hoor.’ zei ik niet erg overtuigend. De taxichauffeuse wist blijkbaar dat het geen zin had om verder te vragen want ze hield er voor de rest van de rit over op. ‘We zijn er,’ zei ze schor. Beleefd gaf ik het geld dat ik haar verschuldigd was en stapte naar buiten.

Afbeelding
Zo. Hier was het. Opeens voelde ik een steek van medelijden door me heen gaan voor de mensen die hier woonden. Met trillende benen stapte ik naar de voordeur. Ik haalde een klein apparaatje uit mijn zak en liet het bijna vallen. Mijn ademhaling ging sneller - ik hijgde bijna.

Afbeelding
Ik slikte moeilijk en prutste met het apparaatje aan het slot op de voordeur. Ik morde wat aan het sleutelgat maar het ging nog steeds erg langzaam. ‘Shit,’ fluisterde ik zenuwachtig. Het plan was totaal niet waterdicht, omdat we niet veel tijd hadden om het uit te voeren. Ik vond het een beetje belachelijk dat Dex vond dat ik mijn alledaagse outfit moest dragen. Volgens hem zou het minder verdacht zijn voor een toevallige voorbijganger om me zo rond te zien met een peuter, dan dat ik volledig in het zwart was.

Afbeelding
Eindelijk lukte het me en de deur zwaaide geluidloos open. Een beetje kwaad door alle tijd die ik verloren had liep ik naar binnen. Eigenlijk was het beter geweest als Dex het gedaan had of tenminste meegekomen was, hij had tenminste verstand van dat soort zaken. Maar we konden het niet riskeren dat Dex het deed, anders zou hij misschien wel levenslang krijgen als we betrapt zouden worden. Hij had namelijk al eens in de gevangenis gezeten.

Afbeelding
Toen ik binnen was, sloot ik de deur zo zachtjes mogelijk - je wist namelijk nooit. Ik keek voor de zekerheid in het rond of ik niets verdachts zag. Niets te zien. Maar er klonk wel een vreemd geruis. Ik besloot er niet op af te gaan. Ik veronderstelde dat hun kamer boven was en sloop schommelend op mijn hakken naar de trap.

Afbeelding
Trap voor trap klom ik naar boven, gebrand op het doel om niet te veel geluid te maken. Ik hoopte heel erg dat er niet een of andere krakende trap was. Opeens stopte ik. Het geruis was opgehouden en ik hoorde een tevreden zucht en een kleine plons. Ik verstomde ter plekke. De meid! We wisten dat de ouders weg waren maar met een meid of babysitter hadden we geen rekening gehouden. Ze had vast een bad laten vollopen en waste zich nu waarschijnlijk. Ik raakte wat in paniek, maar kwam toen tot het besef dat een bad nemen redelijk lang duurde, dus ik had tijd. Nu klonk ook de radio. Mooi, nu kon ik een beetje geluid maken.

Afbeelding
Ik koos op goed geluk een deur uit (wel weg van de muziek) en toen ik die opendeed wist ik dat ik juist zat, want een heleboel roze verraadde de bewoonstertjes van de kamer. De spelende meisjes keken niet op, blijkbaar waren ze gewend aan vreemdelingen. Twee meisjes zaten met enge oude lappenpoppen te spelen - ik dacht dat die familie Celeb rijk was - en een tweede meisje dat in een speelgoeddoos zat te wroeten.

Afbeelding
Ik keek de kamer rond op zoek naar het vierde meisje en mijn oog viel op een meisje dat - anders dan de andere drie schreeuwende of zingende peuters - rustig in haar wieg zat. Ik wist meteen dat zij het minst tegen zou spartelen. Volgens mij was dat de kleine Aurora. Ik en Dex hadden in de krant gekeken naar de foto’s van de vierling en hun namen van buiten geleerd. Ik nam haar zacht in mijn armen.

Afbeelding

Zodra ik haar vasthad, zette ik het op een lopen waardoor ik bij het afstijgen van de trap er bijna vanaf viel. Gelukkig kon ik nog net mijn evenwicht bewaren. Ik gooide me tegen de deur die meteen openging en liep hijgend het trapje af. Dex stond voor het huis in onze auto en moedigde me aan. Buiten adem gooide ik de autodeur open en ging zitten in de auto. Aurora brabbelde een beetje tijdens het wegrijden. Ik glimlachte liefdevol naar mijn nieuwe dochter.

Verder naar update 9

Reacties zijn welkom zoals altijd (A)

v Dankje :D

Laatst gewijzigd door Luna op zo 28 aug 2011, 10:34, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Life is unfair ~ UPDATE 8 online! (24/8/11)

Thanks iedereen :D

^ Ik weet zelf nog niet wat ik precies ga doen voor de updates na update 9 :S

O ja, over de volgende update, ik had gezegd dat die vandaag zou komen maar ik heb eindelijk Sims Middeleeuwen gekregen en ik wou die echt super graag al uitproberen... Dus morgen dan maar, I promise (:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Life is unfair ~ UPDATE 8 online! (24/8/11)

^ Thanks :D

Update 9

Afbeelding
‘Aliceje, het is tijd voor dodo!’ zei ik tegen het meisje dat zoet op de vloer zat te spelen met haar pop. We noemden haar Alice omdat het nogal roekeloos was om haar gewoon Aurora te noemen.
‘Neeee, geen dodooo! Ik geen dodo wil doen.’ pruilde ze. Ik hield zoveel van haar en ik had nog geen moment spijt gehad van dat we haar weggenomen hadden.
‘Nu, Allie!’Ze trok haar mondhoeken naar beneden maar stak desondanks haar armpjes uit zodat ik haar kon pakken.

Afbeelding
Ik keek naar haar gezichtje dat nog steeds pruilde. Hier moest ik iets aan doen.
‘Pas op, hier is de klaaauuuuw!!!’ Ze gilde maar haar mondje vormde zich meteen om in een brede glimlach.
‘Aaahahahaha, stjop stjooop!’ giechelde ze terwijl ik haar kietelde.

Afbeelding
‘Slaap zacht, schatje.’ fluisterde ik toen ik eindelijk de pyjama wist aan te krijgen bij een tegenstribbelende Alice.
‘Sjaap wel, mama!’ giechelde ze. Mijn hart stond even stil. Ze was hier nu al twee weken en een half en ze had me nog nooit ‘mama’ genoemd. Maar dat was wel logisch. Een warme gelukkige gloed, zoet als honing, ging door me heen. Ik glimlachte, maar ergens voelde ik me ook wel schuldig.
Ik wreef nog eens zacht over haar kwetsbare wangetje en liep toen de kamer uit, nadat ik het licht uitgedaan had.

Afbeelding
Die ochtend werd ik vroeg wakker en ik kon de slaap niet meer vatten. Ik besloot maar wat naar het kookkanaal te kijken, dat kwam wel goed uit. Ik drukte op de knop van de tv. ‘Nu is de kleine Aurora Celeb al een week vermist en -’ O nee. Ik taste naar de afstandsbediening en verzette het snel. Al weken ontweek ik al het nieuws en de kranten bleven buiten liggen. Ik zuchtte, ik kon dit toch niet blijven ontwijken.
Ik schrok op uit mijn gedachten toen ik geschreeuw uit de babykamer hoorde komen.

Afbeelding
‘Gaan we eens naar het park vandaag?’ vroeg ik terwijl ik Alice uit haar wieg haalde. Ze knikte heftig. We gingen niet vaak naar buiten omdat het wat riskant was om mensen tegen te komen die we kenden. Tot nu toe verzonnen ik en Dex altijd een smoes wanneer bijvoorbeeld Beth en Vito wouden dat we op bezoek kwamen bij hen. Ik zette haar in haar buggy en we gingen op weg. ‘Vliiindeeeer!’ gierde ze vrolijk en ze wees ernaar.

Afbeelding
‘Wat wil je eerst doen?’ vroeg ik aan een overenthousiaste Alice die uit alle macht aan haar gordels trok om naar de speeltuin te kunnen.
‘De schommejs. Of nee, zandbak of -’
Ik luisterde al lang niet meer maar keek op mijn hoede naar een man die er stond.
‘Uh-oh.’ fluisterde ik zo zacht zodat Alice me niet kon verstaan. Hij zag me en liep naar me toe. Michael.

Afbeelding
‘Alice, ga maar een beetje in de zandbak spelen. Mama komt er zo aan.’ Ik gaf haar een kus op haar voorhoofdje en keek haar na, voor het geval dat ze niet weg zou willen gaan. Toen ze bij de zandbak was keerde ik me om naar Michael en keek hem zo kil mogelijk aan. ‘Wat is je probleem?’ mompelde ik.
‘Probleem?’ Hij begon te lachen. ‘Ik heb geen probleem, jij wel.’ Ik sperde mijn neusgaten wijd open. ‘Excuseer?’
‘Zo, dus jij en Dex zijn een stapje verder gegaan. Vreemd dat het zo kort duurde.’ Ik deed mijn mond open en weer dicht. Hij wist van niets, toch?

Afbeelding
‘Ik zou maar niets doen, of anders ga ik mijn mond wel eens voorbijpraten... Ik had je eerlijk gezegd wat anders ingeschat, Lee. En leuk dochtertje heb je daar. Ik durf te wedden dat ze later een dikke trut gaat worden.’ Ik had de hele tijd nog niets gezegd, maar dit ging me te ver.
‘Hoe durf je!! Zeg zoiets nog een keer-’
‘Wel, je dochtertje daar-,’ begon hij glimlachend, maar ik was hem te snel af.

Afbeelding
Ik sloeg hem in zijn gezicht en het voelde merkwaardig verlossend. Ik sloeg hem zoveel keer als hij mij geslagen had, inmiddels al een tijd geleden.
‘Pak aan!’ riep ik.
Toen ik ophield, keek hij wat beduusd.
‘Oke dan, je laat me geen keus, ik zal het moeten zeggen.’ hij genoot van elk woord dat hij zei.
‘Nee!’ bracht ik uit. ‘Niet doen!’
‘Te laat. Ik vrees dat je Dexje niet zo blij zal zijn als hij hoort dat je zijn vrijgezellenfeestje bespied hebt!!!’ Hij stopte om te genieten van de uitwerking van wat hij had gezegd, maar die bleef uit. Ik begon opgelucht te lachen. ‘Oké, doe maar! Mij niet gelaten!’ Dat bracht hem van zijn stuk en hij smeerde ‘m meteen, blijkbaar was hij bang van me geworden.

Afbeelding
Ik liep naar de zandbak toe en nam Alice in mijn armen, waarna ik haar op het paard zette. Ik had gedacht dat hij iets wist over haar afkomst, dus ik was erg opgelucht dat het maar dat was. Ik was gelukkiger dan ooit, op de een of andere manier was mijn verleden met Michael een zware last op mijn schouders geweest, die nu weg was. Niets of niemand kon mijn geluk nog verpesten, alhoewel...

Reacties? (A)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Life is unfair ~ UPDATE 9 online! (27/8/11)

Thanks!! :D
Ik kan gewoon niet stoppen met foto's van Alice te trekken, ze blijft echt adorable. :wub

Maar nu ff ontopic: Ik heb bij elke update een link gezet naar de volgende update, dat is wat makkelijker voor eventuele nieuwe lezers. (:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Life is unfair ~ UPDATE 9 online! (27/8/11)

Dank jullie wel :D
Ik ga nu werken aan een wat specialere update, die als alles goed gaat vandaag nog online gaat komen en misschien daarna nog een want we zijn al voorbij de helft en ik zou het verhaal graag klaar hebben voordat school serieus wordt, wat hoogstwaarschijnlijk niet zal lukken :p
Afbeelding
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Life is unfair ~ UPDATE 9 online! (27/8/11)

Update 10!

Afbeelding
'Haaaalloooooo en welkom zoals altijd bij de Chuck Show!!' zei de presentator net ietsje te enthousiast. Hij forceerde een glimlach, maar het was eerder een grimas. Hij plofte op de bank en er klonk een luid applaus.

Afbeelding
'Willen jullie de befaamde Chuck-blik zien?' Hij keek naar het publiek en wachtte op een antwoord, maar dat kwam niet. 'Ja? JA? Nou, hier is ie!' zei hij alsof het publiek door het lint ging, maar in werkelijkheid was het zo stil dat je een muis kon horen lopen. Hij tuitte zijn lippen en keek alsof hij net een luier ververst had - waarvan hij zelf waarschijnlijk dacht dat dat stoer was. Een paar mensen van het publiek - heel weinig - klapten beleefd in hun handen. 'Dank u, dank u! Genoeg nu over mij, maar de centrale gasten vanavond zijn Mariah en Raymond Celeb!' Hij keek om zich heen, alsof hij op iets wachtte. Hij schraapte luid zijn keel en herhaalde: 'De centrale gasten zijn Mariah en Raymond Celeb!'

Afbeelding
Toen strompelden een man en een vrouw de studio op alsof ze erop geduwd waren. Ze leken beiden erg nerveus. 'AHA!' zei de presentator, Chuck dus, luid. 'Ik heb de foto's van jullie dochtertjes gezien, en ik weet nu waarvan hun schoonheid komt, Mariah.' Hij knipoogde naar haar, waardoor Raymond niet bepaald blij keek.

Afbeelding
'Hallo, hoe gaat het met jullie?' vroeg Chuck aan hen. Nu zag je dat de make-up van de vrouw helemaal uitgelopen was - waarschijnlijk omdat ze huilde. 'Wel, het is niet bepaald de beste tijd van ons leven.' zei Raymond. 'HAHAHAHA!' lachte Chuck op een neppe manier.
'Maar nu even serieus, voor de mensen die het nieuws niet volgen, Raymond en Mariah hebben nu ongeveer een jaar geleden een vierling van meisjes gekregen. Twee weken geleden kwam de meid de slaapkamer van de meisjes binnen en zag dat het vierde meisje ontbrak.'

Afbeelding
'Ze was gekidnapt!' zei Chuck sensationeel, en op dat moment begon Mariah weer luid te snikken. Haar man probeerde haar een beetje te sussen. 'Hoho,' zei Chuck opeens geinteresseerd, iemand heeft het nog niet verwerkt, zie ik!'
'Hou je klep!' schoot Raymond uit. 'Je weet maar al te goed dat we hier zijn om ons verhaal te doen en niet om jou sensatie te bezorgen!!'

Afbeelding
Dat beurde Mariah een beetje op. Chuck leek erg van zijn stuk gebracht te zijn, maar wist verder te praten met een geforceerde glimlach - niet dat die even weggegaan was. 'Nou, ehm - euh -' hij keek naar de vloer - hij was het blijkbaar niet gewend om de les opgelegd te krijgen. 'Heeft u een boodschap aan de dader(s) als die momenteel kijkt?'

Afbeelding
'Ja,' zei Raymond waardig, 'Wie je ook bent, of waar je ook bent, we zullen blijven zoeken tot we je gevonden hebben. Je zult niet aan ons ontsnappen. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat je je huis verliest, je baan en al je geld. We zullen er alles aan doen dat je de gevangenis ingaat, of zelfs, de doodstraf krijgt!' dreigde hij recht in de camera. Je zag zo aan zijn blik dat hij het meende. Mariah knikte heftig en begon weer te huilen.

Afbeelding
'Goed gezegd!' zei Chuck, die even waardig als Raymond probeerde te doen, wat helemaal niet lukte. 'En nu over naar de rec-!'
Toen werd het scherm van de televisie zwart. 'WAT heb je gedaan, Lee?!'

Yay! 15 volgers! Bedankt! :swing
Reacties? :blush
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie