Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 88 van 89

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Haha Robin, toevallig dat je het zegt, want het is al het meest gelezen dagboek OOIT op deze site (yesyesyes!) en stiekem probeer ik een klein beetje leven in dit topic te houden zodat we de 20.000 ook daadwerkelijk gaan halen! :)

EDIT: + Evelieen & SimsBibbetje ik ga morgen even kijken en ik denk downloaden! Beiden super bedankt! :knuffel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Bedankt voor het vertrouwen zeg! :)

Even een vraagje trouwens, weet iemand HOE je die coconut island moet downloaden? Waar je welk bestand op moet slaan enzo? Ik ben best een downloadkluns namelijk.. :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Jup.
Als je er geen hebt, niet getreurd, er komen in de loop van het spel nieuwe mensen in natuurlijk.

En trouwens, de eerste update vind plaats op 1 januari 2012

v
Dat weet je pas als ze eruit gaan XD

Laatst gewijzigd door Marit. op do 08 dec 2011, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Marit en ik hebben besloten dat er geen regel is dat mensen niet twee keer kandidaat mogen zijn in de villa, dus het kan maar zo zijn dat er één van die mensen weer in zitten. Het waren er namelijk wel 17, hè, en sommigen zaten er niet zo lang in en het zou veel makkelijker te raden zijn wie het zijn wie er achter de kandidaten zitten als je die 17 al van je lijstje kunt schrappen. :p
We hebben wel afgesproken dat het niet 10 kandidaten waren die er al eerder in zaten.

EDIT: De laatste up staat er eindelijk. Uit luiheid heeft het wat langer geduurd. :$

Laatst gewijzigd door Mikese op vr 09 dec 2011, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie