Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 87 van 89

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Dankje! :D
Ik ben blij dat jullie het niet stom vind ofzo. :$

Nog ff een toevoeging:
Je hebt best veel kans om mee te spelen in de Gouden Kooi of Expeditie Robinson, want Mike en ik willen graag geen dubbele mensen hebben, dus volgens mij hebben we al 20 mensen nodig. Ik weet niet hoeveel Mike er nodig heeft, maar ik in ieder geval 10. n_n
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Jeemig wat een reacties alweer!
Ik plaats de laatste ini-mini up snel. Hij heeft niet echt toegevoegde waarde ofzo en hoe dat komt zien jullie dan wel.. :P

En inderdaad, Marit is taking over the villa! O, jee, wat gaat die er van maken?! :P
Nee, ik denk dat ze het heel leuk gaat doen. Het topic opent misschien al wel wat eerder maar daar moet ik dus nog even mee overleggen met Marit, jullie hoeven in ieder geval niet maanden lang te wachten. Hoe ik het met de expeditie ga doen is nog niet zeker, want er was een forumlid die een eiland voor mij zou maken maar die is nu met de noorderzon vertrokken, dus hoe ik dat nu weer op moet lossen.. ik weet het nog niet! Maar ik moet eerst even in de ontstressingsmodus, voordat ik weer kan stressen haha. Als iemand een leuk idee voor een goed expeditie-eiland heeft (2 stranden, veel jungle) dan hoor ik het graag hoor!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Het was echt geweldig Mike! Ik ben het, nadat Lise eruit moest, blijven volgen en heb echt respect voor alles wat je hebt gedaan :) En als je nog mensen nodig hebt, ik doe graag mee met je volgende spel!
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Wauw.
Die finale was echt amazing, het leek net een echte aflevering als op tv! Mike, echt geweldig geschreven, ondanks dat ik (Jayden) er niet lang in zat, vond ik het echt amazing om mee te doen.
Je hebt er zoveel tijd in gestoken, en ik denk dat je daar echt props voor verdiend! Ik moet zeggen dat je altijd de ups super snel postte, wat echt super chill las. De finale was echt super, zoals ik al zei. De spanning zat er gewoon in, ondanks dat alles geschreven was, want het is moeilijk om spanning in een stukje tekst te krijgen.
Zoals ik al zei; Mike, je hebt dit echt geweldig gedaan, en ook zoveel tijd in gestoken!
Veel succes met Expeditie Robinson, ik weet zeker dat dat ook een super groot succes gaat worden!

&Natuurlijk Marit, jij gaat de Gouden Kooi 2012 gewoon super maken! Ik denk dat iedereen al blij is dat er een seizoen 2 komt! En ik bedoel, als je in zo iemand die iets zo fantastisch kan schrijven zijn voetsporen mag volgen dat móet er wel iets perfects uit rollen!
(zo mijn Nederlands is ook niet al te best zeg jeetje) :$

V oeps ja je hebt gelijk :$ omg wat een fout. :$ ik was in de war omdat zij Melanie was en die naam lijkt op Marit ofzo.. stupid, sorry Marit :$

Laatst gewijzigd door Nona op wo 23 nov 2011, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Superlieve reactie, Nona. Echt leuk om dat te lezen. In de finale zat ontzettend veel tijd, dat klopt zeker haha. Ik heb het niet geschreven zoals het zoetzure leven van de familie rosenberg, want dat verhaal moet ook een beetje literatuurachtig zijn haha. Dit was echt bedoeld als gewoon lekker wegleesverhaaltje, vooral ook omdat je zoveel moet lezen, maar misschien dat er nog iets meer afwisseling in kon, het was in ieder geval top om te schrijven en vooral jullie reacties en deelname waren zo leuk! :)
Ik denk dat ik de Gouden Kooi weer afpak van Marit haha grapje, Marit gaat het fantastisch doen! :)

En ja er komt nog 1 update maar puur voor die lol, maar daar zullen jullie geduld voor moeten hebben, eerst even bijkomen van de finale voordat het weer tijd is weer leukere zaken. :p

De eerste posts zijn voor de laatste keer helemaal up-to-date gemaakt, dat had ik nog niet eens gedaan zag ik per ongeluk! Het portret van Sharon blijft goud, omdat ze heeft gewonnen, maar dat betekent natuurlijk niet dat ze daar gewoon blijft zitten, want ze moet plaats maken voor een nieuwe lading miljonairs! :twisted
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011 *FINALE*

Dankjewel! Ik zal er naar kijken, maar er staan best veel huisjes op enzo en paden en het moet natuurlijk wel onbwoond zijn! Misschien kan ik er nog wat van maken, erg bedankt! :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie