Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 13 van 89

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

4.1 Vriendschappen worden sterker, irritaties worden haat

Afbeelding
Femke en Lilly besloten 's ochtends al vroeg om te gaan sporten. 'Wil je ook een pakje sap?' vroeg Femke aan Lilly. 'Graag,' antwoordde ze. Ze kwamen Tammie tegen in de keuken die ook net een pakje sap leegdronk. Ze groette de twee meisjes, maar alleen Femke groette terug. Beiden mochten ze Tammie niet, maar Lilly had de eerste drie weken echt een intense haat tegen haar ontwikkeld. 'Huh? De pakjes zijn weg,' zei Femke. 'Hoezo weg?' vroeg Lilly geïrriteerd. 'O, sorry, jongens,' zei Tammie, 'ik heb de laatste opgedronken, of eigenlijk de laatsten.' 'Wat!?' riep Lilly. 'Eis jij nou alles voor jezelf op in dit huis?' 'Chill even, Lilly,' zei Tammie geschrokken. Femke kwam er ook bij staan. 'Chill?! Chill?! Jij met je gestoorde kleding en gestoorde kapsel vreet de hele koelkast leeg en ik moet even chill doen? Ik irriteer me al vanaf het begin aan jou, misselijke smurf,' snauwde Lilly naar haar en ze liep de keuken uit.

Afbeelding
Boven in de masterbedroom van Darren ging het er een stuk gezelliger aan toe. Scarlet, Joe, Melanie en Darren hadden allemaal een kussen gepakt en deden een kussengevecht. Hun relatie was de laatste dagen erg sterk geworden. Op het moment stonden zij dus waarschijnlijk het sterkst met z'n vieren in de villa.

Afbeelding
Iemand die zich niet in ruzies of in alle pret mengde was Lee. Lee voelde zich eenzaam. Ze had gehoopt vrienden te maken door Danique weg te sturen, maar was er achter gekomen dat Danique haar enige vriendin was, ze miste haar. Wat moest ze nu doen? Wie zou vriendelijk genoeg zijn om haar te accepteren als vriendin? Of wie zou dom genoeg zijn om dit te doen? De anderen zouden haar nu vast niet meer vertrouwen nu ze haar enige steun en toeverlaat weggestemd had.

Afbeelding
Ook Jayden was wat tijd voor zichzelf nodig en besloot een boek te lezen. Dit werd hem niet gegund, want toen hij net op de tweede bladzijde was stond Tammie al voor hem. 'Hoorde je dat net?' Jayden mompelde wat. 'Lilly stond gewoon tegen me te schreeuwen om een pakje sap!' Jayden mompelde weer wat onverstaanbaars. 'Die bitch, en ze beïnvloedt Femke ook. Ik kon het eerst nog goed met Femke vinden, maar nu ze meer met Lilly optrekt hoeft ze ineens niets meer van me te weten.' Jayden keek op uit zijn boek. 'Wat zei je nou over Femke?' 'Femke laat zich beïnvloeden door dat kreng.' Jayden dacht na. 'Ik denk dat je gelijk hebt. Ik kon het eerst ook veel beter met Femke vinden, maar hoe meer ze met Lilly optrekt, hoe minder ze mij ziet staan.' 'Lilly moet weg,' zei Tammie. Jayden knikte.

Afbeelding
Femke en Lilly gingen samen op de loopband. Lilly stond thuis regelmatig op een loopband om haar lichaam in vorm te houden, maar Femke trainde liever in de buitenlucht. Ze ging op de band staan en drukte op start, gelijk voelde ze de band in een topsnelheid onder haar voeten vandaag vliegen en viel voorover. Het viel Lilly niet eens op. 'Die Tammie moet weg, ik blijf me aan dat kind irriteren. Ik snap ook niet wat het publiek in haar ziet, kijken ze soms te veel naar de smurfen? Of zouden het allemaal van die freaks zijn?' Femke kroop weer op de band. 'Sssshhht, dat kun je niet zomaar zeggen, Lil,' zei ze, 'dan moet het publiek je straks helemaal niet meer!' 'Dat geeft niets, zo lang jij de stemmen maar krijgt,' zei ze.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

Dankjullie allemaal!
Er is een spannende stemming bezig onder de kandidaten maar ik heb nog maar 3 van de 9 antwoorden terug!
Zodra ik ze allemaal heb kan ik weer een leuke up maken!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

4.2 Eerlijk delen

Afbeelding
'Bewoners, verzamel je in de eliminatiekamer,' klonk de stem door de hele villa. Braaf vonden alle overgebleven kandidaten elkaar in de eliminatiekamer. 'Ik heb voor jullie allemaal extra contacpunten, 150 wel te verstaan.' Alle bewoners keken elkaar verrast aan. Nu konden ze een telefoontje naar huis plegen of sparen voor een extra publieksstem of zelfs een medekandidaat laten vervangen! 'Deze contactpunten mogen jullie niet houden,' zei de stem. 'Ja, hallo! Wat hebben we er dan aan?' vroeg Lilly chagerijnig. 'Jullie moeten de contactpunten aan jullie medebewoners geven. Hoeveel jullie welke bewoner of bewoners geven ook. Maar: alle 150 contactpunten moeten verdeeld worden over minstens 3 medebewoners en elke bewoner die contactpunten van je ontvangt, ontvangt er minstens 20. Jullie mogen nu invullen op jullie stemkastjes hoe jullie je punten verdelen.'

Afbeelding
De bewoners moesten gelijk kiezen wie zij de contactpunten zouden geven en kregen dus geen tijd te overleggen. De twijfel stond bij veel bewoners in de ogen, terwijl andere bewoners niet lang na hoefden te denken. 'Bedankt, bewoners. De stemmen worden nu verwerkt. Binnen enkele minuten maak ik de stemmen bekend.' Gespannen bleven de bewoners zitten. Ze durfden niet veel te zeggen. Dit was natuurlijk de ultieme populariteitstest onder de bewoners zelf. Wat waren hun bedoelingen met elkaar? Zitten er verraders in de groep? Zijn er duidelijke groepen in de villa of worden de contactpunten op een heel andere manier verdeeld dan verwacht? 'De stemmen zijn verwerkt, hier komt de uitslag,' zei de Stem.

Afbeelding
'Tammie, jij hebt 140 contactpunten ontvangen. Je kreeg er 60 van Lee, 50 van Scarlet en 30 van Jayden.

Joe, jij kreeg de meeste contactpunten, namelijk 275 contactpunten. Je kreeg van iedereen contactpunten, behalve van Lee. Je kreeg er 50 van zowel Femke als Scarlet, 45 van Melanie, Darren en Lilly gaven er 40 aan jou, Jayden gaf je er 30 en je kreeg er nog 20 van Tammie.

Femke, jij kreeg er 195. Je kreeg er 85 van Lilly, 60 van Lee, 30 van Jayden en tot slot nog 20 van Tammie.

Darren, jij kreeg 200 contactpunten. Je kreeg er 60 van Melanie, 50 van Joe en Femke en 20 van Jayden en Tammie.

Jayden, jij kreeg 30 contactpunten van Tammie.

Scarlet, jij kreeg 200 contactpunten. Je kreeg er 50 van Joe, 45 van Melanie, 30 van Darren en Lee, 25 van Lilly en 20 van Tammie.

Lilly, jij kreeg 50 contactpunten van Femke.

Melanie, net als Darren en Scarlet kreeg jij 200 contactpunten. Je kreeg er 60 van Darren, 50 van Scarlet en Joe, 20 van Tammie en Jayden.

Lee, jij kreeg 60 contactpunten. Zowel van Tammie als van Jayden en Darren kreeg jij 20 contactpunten.

Gefeliciteerd, bewoners met jullie contactpunten en een prettige middag.'

Afbeelding
Darren wenkte Melanie gelijk naar buiten en ze liepen het bos in. 'Ik weet wat je wil zeggen, Darren, ik vind het ook vreemd.' 'Wat vind je vreemd?' vroeg Darren. 'Dat Scarlet je geen contactpunten heeft gegeven,' antwoordde ze. 'Dat klopt, ik vertrouw haar niet, Melanie,' zei Darren serieus. 'Ik ook niet, maar we kunnen haar niet dumpen, dan zijn we Joe ook kwijt.' 'Maar wat als ze op de rode stoel komt,' vroeg Darren. 'Dat ligt aan de situatie. Als Joe mee mag stemmen, houden wij haar er natuurlijk ook in, anders wordt ze toch niet unaniem weggestemd,' zei Melanie, 'maar als Joe en Scarlet beiden de minste stemmen hebben en Scarlet komt op de rode stoel dan sturen we haar onmiddelijk naar huis.' Darren knikte.

Afbeelding
Ook Joe en Scarlet besloten buiten even van het goede weer te genieten. 'Gefeliciteerd, Joe, 275 contactpunten, dat is echt veel!' 'Ja, bedankt daarvoor, zonder jullie had ik ze niet eens gekregen, maar..' 'Maar wat, Joe?' vroeg Scarlet angstig. Zou hij er over beginnen dat ze Darren geen contactpunten had gegeven? Daar had ze echt even geen zin in. 'Je blijft toch wel, hè? Want na je dip van vorige week weet ik het echt niet meer.' Scarlet glimlachte. 'Natuurlijk ga ik hier weg, maar pas als allerlaatste.'

Afbeelding
De rest genoot van een stukje limoentaart wat de butler voro ze had gemaakt. Lilly porde wat in haar taartje. Ze kreeg alleen punten van Femke en daar zat ze best mee. Wat nou als ze op de rode stoel kwam? Dan kon ze het wel schudden, tenzij.. Ja, tenzij Femke haar zou redden natuurlijk. 'Ik had het nooit verwachte,' gilde Femke in haar enthousiasme, '195 contactpunten! Super, Lilly, bedankt voor alle punten! En jullie natuurlijk ook,' zei ze tegen de andere vier die haar ook een aantal contactpunten hadden gegeven.

Laatst gewijzigd door Mikese op vr 24 jun 2011, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

Menseee, ik gooi de publiekspoll ietsje eerder dicht! 17:00 stoppen we ermee!
Dit omdat dan misschien de bewoners vanavond nog willen stemmen, zodat er misschien ook vanavond nog de eliminatie-up komt!
Het wordt spannend en Darren, Melanie, Joe en vooral Lilly kunnen de stemmen goed gebruiken!

EDIT: De eerste up is ook aangepast, de scorelijst (contactpunten) is aangepast en staat nu weer op goede volgorde!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: De Gouden Kooi 2011

Leuke update! Leuk bedacht dat ze mochten kiezen aan wie ze de contactpunten gingen geven! Kan niet wachten tot de volgende update!
Afbeelding
DIRECTIONER.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie