Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

113 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Why like this? #Hoofdstuk 1

Hoofdstuk 2
Afbeelding
Elke morgen stapten we samen in de schoolbus en we kwamen ook weer samen thuis. Het was erg gezellig. Vaak maakten we ook samen huiswerk.

Afbeelding
Op een vrijdag toen we twee weken woonde in Sunset Valley, gingen Max en ik samen zwemmen. We gingen er direct na school naartoe.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
We deden wedstrijdje wie het langste onder water kon blijven. Max ging als eerste naar boven en dus won ik. We hadden heel veel lol en bleven wel 2 uur op het zwembad.

Afbeelding
Op een avond, een week nadat we naar het zwembad waren geweest, ging de bel. Max stond voor de deur. Hij vroeg of ik even mee ging voor het huis.

Afbeelding
Hij had zijn hand achter zijn rug. ‘Lieve Jenny,’ Begon hij ‘Wil je verkering met me?’ Hij haalde een grote bos roze rozen achter zijn rug vandaan. Mijn mond viel open. ‘Natuurlijk wil ik dat!’

Afbeelding
Max gaf me de rozen en lachte lief. Ik rook eraan, het rook heerlijk. ‘Dankjewel voor de bloemen. Ze zijn heel mooi en ruiken super lekker!’

Afbeelding
Max gaf me een dikke knuffel. ‘Zullen we naar de sterren kijken?’ Vroeg hij. ‘Ja, graag, gezellig.’ Zei ik. We gingen met z’n tweetjes op het gras zitten.

Afbeelding
Voorzichtig legde Max zijn hand op de mijne. Ik bloosde en keek naar hem. Hij keek ook naar mij en ik zag dat zijn gezicht ook rood was.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik kroop tegen hem aan en samen keken we naar de romantische sterrenhemel. Sommige sterren blonken eruit. En sommige sterren maakte samen een vorm. Het was zo prachtig als je er eens rustig naartoe keek.

Afbeelding
Toen ik weer thuis was, pakte ik een vaas en zette ik de rozen erin, ik zette de vaas met rozen op de keukentafel en ging erbij zitten. Ik keek ernaar. Wie vraagt je nou aan met rozen? Mijn vriendje! Welk vriendje is er romantisch? De mijne! Hij was gewoon perfect en ik was zo trots dat hij mijn vriendje was.

___________________

Ja, weer een update, omdat het zo lang duurde voor de 1e :)
Reacties zijn weer welkom.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Why like this? - Hoofdstuk 3

Hoofdstuk 3
Afbeelding
Max en ik gingen vaak naar het park, meestal na school. We hadden altijd veel lol met z’n tweetjes. Er ging ook bijna nooit iemand mee.

Afbeelding
Toen we een maand verkering hadden, hadden we onze eerste zoen. Het was voor mij de allereerste keer dat ik met iemand zoende en voor Max ook, dus dat was extra bijzonder.

Afbeelding
Afbeelding
Zijn lippen voelde warm. Ik sloeg mijn armen om hem heen en sloot mijn ogen. Ik voelde me zo veilig in zijn armen. Alsof niemand anders aan me kon komen. Alsof alleen wij er waren. Het was heel speciaal, hij was gewoon heel speciaal.

Afbeelding
Afbeelding
Het bankje in een hoek van het park werd echt ‘ons bankje’. We zaten, en zoenden natuurlijk, er altijd als we naar het park gingen

Afbeelding
Afbeelding
Elke dag leek het dat ik meer van hem begon te houden en zo gingen er weer twee geweldige jaren voorbij. Max en ik werden samen volwassen en bleven van elkaar houden.

Afbeelding
Afbeelding
We gingen nog steeds vaak naar het park en hadden nog even veel lol als vroeger. En het was ook nog even romantisch als vroeger. Misschien wel romantischer.

Afbeelding
Afbeelding
En… We waren geslaagd! Met een heel uniform aan gingen we naar het gemeentehuis met onze klasgenoten en na een heel verhaal kregen we ons diploma.

Afbeelding
Afbeelding
We hadden er zo hard voor gewerkt en nu hadden we het in onze handen. We waren allebei zo blij. Nu konden we beginnen met het echte leven, het gezinsleven, het werkleven. Dat wou ik in de toekomst, dat wouden we samen in de toekomst.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Why like this? - Hoofdstuk 3

Hoofdstuk 4
Afbeelding
Op een middag waren Max en ik weer in het park. We stonden in de warme zon bij de prachtige fontein, we konden hem voelen spetteren.

Afbeelding
Opeens begon Max raar te doen. Ik moest even wachten. Ik begreep maar niet waarom. ‘Gewoon lachen.’ Dacht ik en dat deed ik.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het werd me allemaal duidelijk toen hij op z’n knieën ging. Mijn mond viel open. Max begon in z’n zak te grabbelen en haalde een doosje tevoorschijn, nu was ik helemaal zeker. Hij opende het doosje en zei; ‘Lieve, lieve, allerliefste Jenny. We wonen nu al een tijdje naast elkaar, sinds we zestien waren. Toen ik tegen je aanliep en je dus de eerste keer zag, was ik direct verliefd en ik ben het nog steeds en mijn liefde voor jou groeit met de dag, ik wil mijn leven met je delen. Lieve Jenny, wil je met me trouwen?’ Ik lachte van oor tot oor. ‘Ja, ja, ja! Natuurlijk wil ik met je trouwen!’ Schreeuwde ik uit. Max schoof de ring om mijn vinger.

Afbeelding
Hij glom prachtig in de zon. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond. Ik keek naar de ring en naar Max. Max had een big-smile op z’n gezicht.

Afbeelding
Ik vloog in zijn armen en hield hem stevig vast. ‘Ik hou van je Max.’ Zei ik. ‘Ik ook van jou .’ Zei Max en hij gaf me een kus op m’n wang.

Afbeelding
En voordat we het wisten, was het de dag van de bruiloft. Alles was geregeld. Ik trok mijn jurk aan en bekeek me van top tot teen in de spiegel.

Afbeelding
Mijn jurk was prachtig, vond ik dan. Ik bleef kijken, zat er niks fout, want dat zou een drama zijn! Wat moesten de mensen dan wel niet denken.

Afbeelding
‘Hee schat!’ Twee grote handen pakte mijn heupen vast. ‘Ik schrik me kapot.’ ‘Dat hoeft niet, ik ben het maar.’ Max gaf me een kus op mijn wang. ‘Lieverd, kijk eens. Is m’n jurk helemaal goed, zit er niks fout?’ Hij keek me van top tot teen aan. ‘Ja, daar! Een grote bruine vlek op je kont!’ Schreeuwde Max. ‘Waar! Haal het weg!’ ‘Grapje schat, je jurk is helemaal goed hoor.’ ‘Gemenerik.’ Zei ik met een pruillip. ‘Sorry schat.’ Zei Max lachend en gaf me een dikke zoen.

Afbeelding
Ongeveer twee uur voor de bruiloft waren we er al. We keken of alles goed stond en gingen ons zitten. Samen keken we een tijdje naar de zee.

Afbeelding
De gasten kwamen al aan en wij begroette alle gasten. Iedereen was in een goede stemming, maar wij waren natuurlijk het blijst.

Afbeelding
Toen het donker begon te worden gingen we eindelijk echt trouwen. Iedereen ging netjes zitten en keek naar ons.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Na de belofte van trouw mochten we de ringen om elkaars vingers schuiven. Eerst schoof Max de ring om mijn vinger en daarna ik om zijn vinger. We legde onze handen op elkaar en keken elkaar nog eens diep in de ogen.

Afbeelding
‘Je mag de bruid kussen.’ En dat deed Max. We zoende voor de ogen van iedereen. Ik vond het altijd wel een raar idee, maar als je het dan deed, dan was het niet zo raar meer.

Afbeelding
Afbeelding
Mensen klapte voor ons en juichte, maar onze moeders waren allebei aan het huilen. Ze moesten ons loslaten.

Afbeelding
Ik keek vol liefde naar mijn ring. In de ring stond geschreven Max 07-07-1967 en in de ring van Max stond natuurlijk Jenny 07-07-1967

Afbeelding
En zo ging het feest nog door tot middernacht, waarin iedereen danste, praatte en zich vermaakte.

Afbeelding
Thuis trokken we onze kleren uit, de ouders van Max gingen voor een nachtje bij mijn ouders logeren, zodat wij Privacy hadden.

Afbeelding
‘Wil je dit echt?’ Vroeg Max. ‘Natuurlijk, ik heb zo lang gewacht en ik weet zeker dat jij de ware bent.’ En zo bedreven we samen de liefde.

Laatst gewijzigd door Marit. op za 02 jul 2011, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie