Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

113 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Why like this? - Hoofdstuk 7

^
Volgens mij deze ;)

Leuwk! <33
Sandy is echt cute :wub
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Kimberly
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
179
Lid geworden op:
vr 04 mar 2011, 19:43

Re: Why like this? - Hoofdstuk 7

Marit. schreef:Dankjewel :D

@Anna, ja dat komt nog ;)
@Kimberley, die wat Sanne (simmielove) zei ;)
Als het non-default is hoe zorg je dan dat je ook je kinderen en zo die huidskleur hebben?x
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Why like this? - Hoofdstuk 7

Als beide ouders die hebben krijgen de kinderen die huidskleur ook :3
Tenminste, zo doe ik het
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Why like this? - Hoofdstuk 7

Hoofdstuk 8
Afbeelding
Omdat ik ouder werd, vond ik het tijd voor een nieuwe look. Een meer moederlijke look, die ook makkelijker is met het huishouden.

Afbeelding
Afbeelding
Mijn kleine kindjes kregen ook een nieuwe look. Bob werd een peuter en Sandy een prachtige meid.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sandy kreeg natuurlijk ook nieuwe meubels. Een nieuw bed, nieuw nachtkastje, nieuwe kledingkast, een mooie grote spiegel, een mooi bureau. Het bureau was erg handig, ook om huiswerk te maken.

Afbeelding
Afbeelding
Bob en Sandy speelde vaak samen. Als Max naar zijn werk was en ik was aan het koken of aan het poetsen, kon ik Sandy altijd bij Bob vinden.

Afbeelding
Ze waren goede vriendjes. Ik kon me geen betere kinderen wensen, die nooit ruzie maken, met elkaar spelen, voor elkaar zorgen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Max was altijd in de morgen thuis, dan besteedde hij veel aandacht aan de kinderen, meestal natuurlijk aan Bob, want Sandy was naar school. Max leerde Bob dus ook lopen, zo makkelijk ging dat niet. Hij ging op het begin vaak zitten en had er geen zin in, maar natuurlijk na uren, lukte het wel.

Afbeelding
Op een dag was ik alleen thuis met Bob. Bob zat in de speelkamer en ik poetste de badkamer. Ik keek naar mijn buik, was ik nou dikker geworden? Ik was toch meestal echt platter. Of… Was ik weer zwanger?

Afbeelding
Ik pakte een zwangerschapstest uit een laatje en ging op de WC zitten. Ik keek naar het strookje, positief, ik lachte, ik was weer zwanger!

Afbeelding
Na school vertelde ik het als eerste aan Sandy, zij vond het natuurlijk super! Toen Max terug kwam van zijn werk vertelde ik het ook aan Max, ook hij was er blij mee.

Afbeelding
In mijn zwangerschap kreeg ik een groot cadeau van Max, een bureau en bureaustoel met een computer, dat was nog nieuw in die tijd. Het was voor mijn vrije tijd.

Afbeelding
Op een avond ging ik surfen op het internet. Ik las iets over schrijven, dat moest geweldig zijn. Ik besloot het te proberen.

Afbeelding
Ik besloot te schrijven over mijn zwangerschappen en deze zwangerschap dus ook. Ik ging er helemaal in op, ik schreef wel een uur achter elkaar.

Afbeelding
Opeens kwam Sandy de kamer op. ‘Mama, wat doe je?’ ‘Mama schrijft.’ ‘Oh, leuk!’ Lachte Sandy ‘Maar Mama, ga je mee naar boven. Ik moet naar bed.’

Afbeelding
Ik stond op van mij stoel. ‘Ga maar al naar boven, doe je pyjama aan en poets je tanden. Ik kom er zo aan, even de computer uitzetten.’

Afbeelding
Elke avond moest ze nog even over mijn buik aaien. Ze gaf de buik dan een dikke zoen en zei ‘Truste nieuw broertje of zusje. En truste mama.’

Afbeelding
Afbeelding
Sandy was erg behulpzaam, altijd al, maar nu met mijn zwangerschap extra. Als ik ging koken, gaf zij Bob het flesje. Soms hielp ze me zelfs met poetsen. Ze nam me gewoon veel werk uit handen en dat was erg fijn.

Afbeelding
Vaker als Sandy bijvoorbeeld de kamer ging stofzuigen, kon ik wat doen aan het leren praten van Bob.

Afbeelding
Op een dag zat ik op de computer te schrijven, totdat ik weeën voelde. Gelukkig had Max een vrije dag. ‘Max!’ Riep ik. ‘Max! Kom! De baby komt eraan!’

Afbeelding
Deze keer moest ik van Max naar het ziekenhuis toe. Hij belde snel een babysitter en bestelde een taxi. Al snel waren we bij het ziekenhuis.

Afbeelding
De bevalling ging erg snel. Op de terugweg gingen we terug met z’n drietjes, Max, ik en onze nieuwe aanwinst, Tim de Boom.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Why like this? - Hoofdstuk 8

Aww, wat een schatje ;D
Leuk!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Why like this? - Hoofdstuk 8

Hoofdstuk 9
Afbeelding
Elke dag zat ik wel een half uur achter de computer. Soms zat ik alleen in het kamertje en soms was Max bij me aan het sporten.

Afbeelding
We waren een gelukkig gezin, we deden veel dingen samen als we tijd hadden. Samen barbecueën, samen onder de sproeier, samen naar het park, zo’n dingen.

Afbeelding
Ik kwam er weer achter dat ik zwanger was, misschien was het snel maar dat maakte niet uit. Dit kindje zou de laatste zijn en dan zou ons gezin perfect zijn.

Afbeelding
Helemaal geweldig, nog zo’n kleine hummel. Ze zien opgroeien, zien hoe ze dingen leren. Dat is gewoon het leukste wat er is.

Afbeelding
In mijn zwangerschap schreef ik weer extra veel. Ik was met een boek begonnen, het ging over mijn leven met Max, hoe ik hem heb ontmoet en alles.

Afbeelding
Ik kon me er helemaal in inleven, omdat ik het dus echt had meegemaakt. Mijn vingers gleden snel over het toetsenbord, voordat ik het wist had ik weer een hoofdstuk af, die ik kon inleveren bij de uitgever.

Afbeelding
Mijn buik groeide als kool. Elke dag zag ik hem groeien. Voordat ik het wist waren alweer negen maanden voorbij.

Afbeelding
Afbeelding
Op een vroege morgen toen ik ontbijt stond te maken kwamen de weeën. Ik riep Max, hij lag nog te slapen. Hij kwam snel naar onder gehold.

Afbeelding
We kregen ons derde prachtige zoontje, Loek. Met hem erbij was het plaatje compleet.

Afbeelding
De andere schatjes groeide ook weer op. Sandy werd een tiener, Bob werd een kind en Tim werd een peuter.

Afbeelding
En ook Max en ik werden ouder. Ik kon mijn rimpels al tellen, wat werden we toch snel oud. Ik was echt niet meer die jonge tiener, waar Max verliefd op werd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Why like this? - Hoofdstuk 9

Hoofdstuk 10 Afbeelding
‘Schat, ik ga hé!’ Riep Max. ´Ja is goed!´ Riep ik terug vanuit de woonkamer. Ik hoorde de deur dichtslaan.

Afbeelding
Afbeelding
Minder als een half uur later hoorde ik een harde gil. Ik rende naar buiten en trof Sandy bang aan. Voor haar zag ik Max liggen, bewusteloos, op de koude stenen.

Afbeelding
Daar lag hij dan, in het witte ziekenhuis bed. Het was zo kil in het kamertje waar hij lag, heel eng.

Afbeelding
Samen met Sandy zat ik naast zijn bed, niet wetend waarom we hier waren, waarom Max hier lag, waarom hij was flauwgevallen. De vragen spookten door mijn hoofd ik wou antwoord.

Afbeelding
Ik knielde neer naast Max´ bed. ´Wordt alsjeblieft wakker, ik kan niet leven zonder jou.´ De tranen kwamen in mijn ogen. Nee, ik mocht niet huilen. Sandy was hier, ik moest sterk blijven, voor haar, voor de jongens.

Afbeelding
Bij Sandy rolde een traan over d’r wang. Ik pakte haar stevig vast en drukte een kus tegen haar hoofd. ‘Ben maar stil.’ Zei ik. ‘Het komt allemaal wel weer goed.’ Niet wetend of het goed zou komen, ik hoopte het. Dat moest gewoon. Zonder hem was mijn leven niks meer waard.

Laatst gewijzigd door Marit. op wo 03 aug 2011, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Why like this? - Hoofdstuk 9&10 - 3 augustus

Hoofdstuk 11
Afbeelding
Daar zat ik dan, samen met Sandy in het kleine kantoortje van de dokter. Ondertussen was Max alweer een tijdje wakker. De dokter wist wat Max had en ging het ons vertellen. Ze pakte echt doceer en begon te vertellen. ‘Nou, bereid u voor op redelijk slecht nieuws.’ Ik slikte en pakte de hand van Sandy vast. ‘Max heeft nierkanker, dit kan dus flauwvallen veroorzaken.’ Mijn ogen werden groot. Wist ze dat heel zeker? Ik keek naar Sandy een traan rolde over d’r wang. ‘Stil maar lieverd. Ik ben hier, ik blijf hier.’ Fluisterde ik zacht.

Afbeelding
De dokter begon weer te praten. ‘Er is goed nieuws. Het is een goedaardige tumor en jullie kunnen er dus voor kiezen om een chemokuur te pakken. Jullie moeten samen kiezen.’ ‘Dus het kan dat de tumor helemaal weg gaat?’ ‘Alles is mogelijk, maar als die weg is, is er kans dat de tumor terugkomt.’

Afbeelding
De dokter vertelde Max hetzelfde en daarna bespraken Max en ik wat we gingen doen. ‘Schat, ik vind echt dat je een chemokuur moet doen. Ik wil je niet kwijt! En dan is er kans dat de tumor weggaat.’

Afbeelding
‘Schat, ik ga nog nergens naartoe. Ik blijf hier en ja, ik wil ook die chemokuur.’ ‘Gelukkig.’ Zuchtte ik. We vertelde het direct aan de dokter. De volgende week kreeg Max de chemokuur al.

Afbeelding
Voor een week kon Max nog gewoon naar zijn werk gaan en alles doen wat die wou. Maar als hij de chemo kreeg, moest hij rusten. De hele dag rusten en dat voor weken.

Afbeelding
Omdat Max nog een week echt alles kon doen, leerde ik Tim praten en dus ook lopen. Ik deed het met plezier.

Afbeelding
Ondertussen werd onze kleine baby, Loek ook een speelse peuter. Hij was de eerste met de haarkleur van Max.

Afbeelding
Afbeelding
Tim en Loek speelde veel samen, vooral met de blokken. Soms speelde Bob zelfs nog met ze mee, alleen zabbelde Bob niet op de blokken, maar hij bouwde ermee. Ik kon me nog herinneren dat Bob dat wel deed, het leek nog de dag van gisteren. Ze worden zo snel groot…
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie