Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

113 berichten • Pagina 3 van 6

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Why like this? - Hoofdstuk 4

Hoofdstuk 5
Al een tijd geleden had ik het gehad met mijn moeder over een nieuw huis voor Max en mij. We hadden er al een op het oog in dezelfde straat, maar zoveel geld hadden we niet. We waren nog steeds hard op zoek naar een huis, maar de huizenmarkt was duur. En al zeker, omdat Max alleen in de supermarkt werkte en ik was werkloos.

Afbeelding
Op een vroege morgen zaten Max en ik naar een woonprogramma te kijken, tot opeens onze ouders voor het beeld kwamen staan. Mijn moeder nam het woord. ‘Lieve Jenny en Max. Jullie zijn nu een maand getrouwd en hebben nog steeds geen eigen huis om geldproblemen. Wij hebben besloten om jullie het huis wat jullie zo graag willen cadeau te doen.’

Afbeelding
Mijn mond viel open en ik keek naar Max. ‘Dat kunnen we toch niet aannemen?’ Zei Max. ‘Het is toch veel te duur?’ Voegde ik toe.

Afbeelding
‘Het is duur, maar jullie moeten nog steeds bijna alles betalen. Vloer, behang, meubels, wij betalen alleen de buitenkant. We staan erop dat jullie het aannemen!’ Ik keek Max nog een keer aan en knikte. Max knikte terug.

Afbeelding
‘We doen het.’ Zei Max. ‘Dankjewel!’ Zei ik blij. Max gaf me een zoen. ‘Ons eigen huisje.’ Fluisterde ik.

Afbeelding
Dezelfde avond gingen we nog binnen kijken en de dag erna begonnen we direct met de binnenkant. Het duurde 3 maanden, totdat we eindelijk in konden trekken en toen was nog niet alles klaar.

Afbeelding
Ook al was niet alles af, het resultaat mocht er zeker weten zijn! Dit was de onderste verdieping.

Afbeelding
En dit was de bovenste verdieping. In dit huis moesten onze dromen uitkomen. Hier moest onze kinderwens werkelijkheid worden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Why like this? - Hoofdstuk 5

Dankjewel :D

Klik hier voor Max (upload)

En nu, nog een update :$

__________


Hoofdstuk 6
Afbeelding
Voorzichtig op mijn hoge hakken liep ik de trap af. Stapje voor stapje, ik was erg gespannen, want ik had groot nieuws dat ik aan Max moest vertellen.

Afbeelding
Ik was namelijk zwanger. Ik had geen idee wat Max zou vinden. Misschien vond hij het veel te vroeg want we waren nog best wel jong.

Afbeelding
Max was geconcentreerd aan het sporten, hij sportte vaak, elke dag een paar uur, want hij wou namelijk een carrière in de sport. ‘Max, kun je even stoppen?’ Vroeg ik. ‘Tuurlijk schat.’

Afbeelding
Max stapte van zijn apparaat en ging voor me staan. ‘Vertel.’ Zei hij. ‘Ik heb net een zwangerschapstest gedaan… Ik ben zwanger.’ Zei ik en keek naar de grond. ‘Maar dat is toch geweldig!’ Schreeuwde Max. ‘Echt waar? Ik dacht dat je het te vroeg vond.’ ‘Nee natuurlijk niet, jij wel dan?’ ‘Nee ook niet.’ ‘Dan is het toch goed!’ Max gaf me een dikke knuffel en een zoen op mijn wang.

Afbeelding
Na iets minder als 9 maanden begonnen de weeën. Ik perste en pufte en Max moedigde me aan. ‘Kom op schat! Nog even en dan heb je ons prachtige kind in je armen.’ Dat gaf me motivatie.

Afbeelding
Afbeelding
We kregen een prachtige gezonde dochter, we noemde haar Sandy. Ze had van die kleine vingertjes en die bolle wangetjes, zoals alle baby’s natuurlijk, maar die van haar waren het mooist.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Haar kamer was ook al klaar. Het was een heel schattig kamertje, met hele schattige meubeltjes. Net zoals Sandy. En in de toekomst zouden ze nog zeker een broertje of zusje krijgen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Why like this? - Hoofdstuk 6

Hoofdstuk 7
Afbeelding
Afbeelding
Onze Sandy was al een tijdje geen baby meer, ze was een klein peutertje geworden die graag met de poppen speelt. Ze was altijd blij en als je haar kietelde lachte ze super schattig.

Afbeelding
Ook hield Sandy veel van muziek, ze zat vaak op d’r xylofoon te tingelen.

Afbeelding
Max was nu een echte sporter. Het ging goed met zijn sportcarrière. Om zijn conditie op pijl te houden ging hij elke morgen een rondje langs het strand joggen.

Afbeelding
Afbeelding
Ik had besloten om huisvrouw te worden. Ik deed het huishouden, kookte en zorgde voor Sandy. Als ik even ging poetsen, of koken, zette ik Sandy in de speelkamer. Daar kon ze zich uren bezighouden.

Afbeelding
Ik was ook weer zwanger. Ik was er heel blij mee, Max en ik wouden zeker vier kindjes, een geweldig groot gezin. Dan zou ons gezin helemaal perfect zijn.

Afbeelding
Een zwangerschap was wel vermoeiend. Als ik Sandy vaak instopte viel ik bijna zelf om. Ik kon het me niet meer herinneren van de zwangerschap van Sandy, misschien kwam het ook, omdat ik er nog een kind bij heb nu.

Afbeelding
Afbeelding
Als Max thuis kwam rond half tien lag ik al in bed op hem te wachten. Hij stond dan altijd naast mijn bed. Moe ging ik dan op de rand van mijn bed zitten en rekte me uit.

Afbeelding
Hij gaf me dan altijd een klein kusje en een dikke knuffel. ‘Ik ben blij dat je thuis bent.’ Zei ik dan. En dan kropen we samen in bed.

Afbeelding
Afbeelding
Op een mooie zonnige dag wou Max, Sandy leren lopen. Hij stond in de tuin, nou, een tuin kon je het niet noemen. Er stond alleen een prullenbak. Er moest echt wat aan gedaan worden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Toch leerde Max d’r lopen. In één keer liep ze wankelig, maar snel, in Max’ armen. Na een paar keer kon ze al gewoon zelf lopen. Max was zo trots, net als ik.

Afbeelding
En het idee voor een tuin kwam ook in werking. In een maand was er een prachtige tuin te zien. Aan de ene kant kon je zitten, konden we barbecueën en er stond een spel.

Afbeelding
Aan de andere kant was een sproeier voor als het warm was, een boomhut en schommel. Die was voor Sandy als ze ouder is en natuurlijk de toekomstige kinderen.

Afbeelding
Afbeelding
In mijn zwangerschap leerde ik Sandy praten. Mama en papa kon ze al zeggen, maar meer niet. ‘Plassen.’ ‘Lassen.’ En zo ging het vaker. Na een paar keer kon ze het woord dan zeggen. Het ging dus niet erg snel, maar toen ze een paar woorden kon zeggen ging het steeds sneller.

Afbeelding
Het nieuwe leven in mijn buik was erg levendig. Je kon het horen en het trapte vaker. Ik zag het als een teken dat het kindje gezond is.

Afbeelding
Na negen maandjes kwamen de weeën. Ik bleef weer thuis, ik wist nu toch al hoe ik ermee om moest gaan en wat ik moest doen.

Afbeelding
Na een paar uurtjes zag ik het nieuwe kindje, een zoon. We noemde hem Bob. We lieten hem direct zien aan Sandy. Eerst keek Sandy heel raar naar Bob, maar toen begon ze te giechelen. We hadden bijna het perfecte gezin.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie