Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

162 berichten • Pagina 3 van 9

Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Horror Holiday - Deel 5: Zoektocht

Deel 6: In het holst van de nacht...

Afbeelding
Terwijl Joep en Suzy in de keuken stonden te overleggen wat ze nu moesten doen zonder bereik en vervoer had Nick het licht in de kamer gedoofd en zijn lege zaklamp gepakt. Hij begon te vertellen dat hij op internet verhalen had gelezen van verdwenen mensen in de Simse Bossen, die nooit meer zijn terug gevonden. Niemand nam hem echt serieus, ze hadden wel wat anders aan hun kop, Maria vinden…

Afbeelding
…wacht eens even, Maria is ook verdwenen... Aandachtig luisterde iedereen verder toen Nick zei dat alle verdwijningen gebeurde in een straal van 2 kilometer om het vakantiehuis , en dat ze allemaal plaatsvonden tijdens volle maan.

Afbeelding
Zou Maria door heimwee zijn weggegaan, of is ze meegenomen door iets of iemand?

Afbeelding
Het was alsof je in een film zat toen Nick zei dat er precies morgen een volle maan zou plaatsvinden.. Iedereen verstijfde.

Door de ogen van Maria
Afbeelding
Ik voelde me licht, ik voelde me zweven, ik voelde hoe koude lucht over mijn armen heen kroop. Kou, nooit gedacht dat kou zo koud was. Zo koud als koud. Telkens, na een paar secondes was het niet meer zo koud, ik voelde een warme adem en dacht terug aan vroeger toen mijn vader me kwam instoppen in bed en vroeg me af of ik hem ooit nog zou terug zien.

Afbeelding
Ik voelde mijn benen en armen hangen, gewoon hangen. Ik kon ze niet bewegen. Machteloos voelde ik me, het voelde of mijn geest was weggevlogen, door al deze kleine gangetjes die een doolhof vormde onder het huis.

Al een beetje spannend aan het worden? Ik ga nu beginnen aan een trailer voor het hele verhaal! :D
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Horror Holiday - Deel 5: Zoektocht

Leuk :D

Alleen valt het me op dat je op sommige foto's er hebt uitgezoomt hebt met de X, probeer dat niet te doen en ga gewoon met de camera wat naar achteren ;)

Dat is eigenlijk de enige opmerking die ik heb ;d
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Horror Holiday - Deel 5: Zoektocht

Deel 7: Gevonden

Afbeelding
Na een morgen die heel traag voorbij ging zat iedereen op het terras om de vuurkorf heen. Niemand wist wat te doen nu.

Afbeelding
De eerste sterren kwamen de wacht houden over de groep vrienden. Maar daar was ook de volle maan, waar Nick iedereen voor waarschuwde.



Door de ogen van Pearl

Afbeelding
´s Avonds zaten we op de bank terwijl we naar een akelig horrorfilmpje keken. Wat overigens heel goed paste bij de stemming van mij maar ook sommige andere.

Afbeelding
Omdat het volle maan was en volgens Nick dan iets verschrikkelijks ging gebeuren hadden we de voordeur al geblokkeerd met de platenspeler, de bar en een plant. Zo kon in ieder geval niemand binnenkomen!

Afbeelding
Ik hield het die avond al snel voor gezien en besloot naar mijn kamer te gaan om te gaan slapen. Maar echt slapen kon ik niet. Ik hoorde iedereen naar bed gaan en zag elke minuut verstrijken totdat ik uiteindelijk toch in slaap viel.

Door de ogen van Nick
Afbeelding
Sjoerd was net naar bed gegaan, ik stond ook op het punt om naar bed te gaan. Ik had de afstandsbediening, waarmee ik de tv had uitgeschakeld, net op de tafel gelegd. Ik vond het stil in het huis. Té stil!

Afbeelding
Ik stond op, in mijn ooghoeken zag ik iets bewegen en het stonk ineens enorm. WAT WAS DAT! Een in tuinbroek gehijsd monster met verschrikkelijke grote oren en groene ogen kwam op me af.

Afbeelding
Ik rende naar de deur, maar die zat op slot. Hoe kon dat akelig ding hier in godsnaam binnen geraakt zijn? Er volgde een strijd van leven op dood…

Afbeelding
Een warme adem in mijn nek was het laatste wat ik voelde.

De volgende morgen, door de ogen van Suzy.
Afbeelding
Ik was extra vroeg opgestaan zodat er nog niemand in de badkamer zou zijn en ik rustig even kon badderen want ik voelde me vies, na alles wat er gebeurd is. Ik wou net naar voren bukken om de kraan open te draaien toen… ik het been zag.. van… dat.. is de schoen.. van.. ohnee hé… 

Afbeelding
Nick was het volgende slachtoffer geworden?! Ik krijste zo hard mogelijk, zo hard dat ze in de oorlogstijd zouden ze jaloers zijn geweest op zo´n alarm…

Een tweede slachtoffer! Jullie dachten zeker aan de titel te zien, dat Maria was gevonden hé :P Reacties welkom. Wordt maar al te graag op eventuele spelfouten gewezen!
Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie