Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

162 berichten • Pagina 2 van 9

Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Horror Holiday - Deel 2: Geheim

Deel 3: Vermist
Door de ogen van Pearl
Afbeelding
We zaten nog lekker bij te kletsen na het eten. Maar we misten Maria. Het was eigenlijk niks voor Maria om zolang weg te blijven. Waar zou ze zijn? “Ik ga even naar Maria kijken, zo terug!”

Afbeelding
Op de slaapkamer die ik samen met haar deelde was ze niet te vinden. Misschien zat ze wel in bad?

Afbeelding
De badkamerdeur zat niet op slot, en zoals verwacht was Maria dus daar ook niet.

Afbeelding
Toen ik uit de badkamer kwam zag ik licht uit de kelder komen.. Natuurlijk, ze is wijn aan het proeven!

Afbeelding
Hé, als ze hier toch niet is. Waar moet ze dan zijn? Ik ga maar weer eens kijken bij de groep. Misschien is ze al terug.

Afbeelding
Die deur.. ik weet zéker dat ik hem achter mij heb dichtgedaan! Ik zie niemand in de badkamer..?!

Afbeelding
Ik kwam aan in de woonkamer waar inmiddels iedereen televisie zat te kijken, er was een of andere horrorfilm op. Maar ik zag nergens Maria zitten. Nieuwsgierig vroeg ik: “Heeft iemand Maria toevallig gezien? Ik kan haar nergens vinden en ben echt het hele huis afgespeurd!”

Afbeelding
Niemand geeft antwoord en iedereen kijkt me aan. “Oke dan, we gaan splitsen, in en buiten het huis uitkijken naar Maria!”

Afbeelding
“Ze kan toch niet zomaar weg zijn?” vroeg Irma me. “Ik weet het niet, het is niks voor Maria!”

Intussen onder het huis.. (door de ogen van Maria)
Afbeelding
“Stom muurdingdeur! GA OPEN! HEEELP!”

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Refurb op do 02 jun 2011, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Horror Holiday - Deel 3: Vermist

Deel 4: Gebruikt
Afbeelding
Ik voelde een harde, koude ondergrond. Hoe ben ik in godsnaam in slaap gevallen hier vraag ik mezelf af?

Afbeelding
Ik doe mijn ogen open, ik voel een plakkerig iets op mijn gezicht. Ik vind mijn bril niet. Mijn voeten die konden er zowat elk moment afvallen van de kou, want ik had ook geen schoenen aan. Ik probeerde omhoog te komen, en voelde een enorme spierpijn opzetten in mijn rug.

Afbeelding
Ik zette mijn voeten op een koude ondergrond maar het voelde meer of de wereld wegzakte. Wat ik zag was onbeschrijflijk en erger dan de ergste nachtmerrie.

Afbeelding
Ik zag mijn eigen vrienden in de gaten gehouden worden door een heel, heel eng iets. Ik viel weer op mijn bed, flauw van de schrik en wist niet of de sterren tussen de maan stonden of de zon al voor een ruime tijd aan de hemel stond.

Ik voelde me.. gebruikt.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Horror Holiday - Deel 4: Gebruikt

Deel 5: Zoektocht

Afbeelding
Nick stond al in aanslag met zijn zaklamp. Hij ging niet graag door het donker en dus had hij de enige zaklamp gekregen wat er in het huis te vinden was. Maar helaas deed hij het niet meer. We hadden besloten dat Nick kortbij het huis bleef zoeken, omdat hij bang was in het bos.

Afbeelding
Chris ging wat dieper het bos in en sloeg takken en spinnenwebben voor zich weg. Hij bleef maar schreeuwen: “Mariaaa, waar ben je?”.

Afbeelding
Suzy was in de buurt gebleven van Nick, ze was ook niet graag alleen in het donker ergens tussen de bomen.

Afbeelding
Iedereen hoorde het geschreeuw van Nick, meteen renden ze naar het achterkant van het huis bij het zwembad.

Afbeelding
Suzy en Chris kwamen aanrennen en schrokken zich kapot. Wie kan er in hemelsnaam het vuur hebben aangemaakt, terwijl wij de hele tijd binnen hebben gezeten?

Afbeelding
Irma kalmeerde Nick een beetje, terwijl het vuur was uitgemaakt. “Nick, heb je het zelf niet aangemaakt?” vroeg Irma heel voorzichtig. “Wat? Hoe durf je te suggereren dat ik het vuur heb aangemaakt terwijl wij Maria proberen te vinden?!” zei hij met een hele zware, boze stem die we nooit van hem gewend waren.

Afbeelding
Na uren verder te hebben gezocht en eenmaal binnen in het huis vond Joep het genoeg: “Ik ga de politie nu bellen!”. Hij toetste het alarmnummer in, wat je eigenlijk alleen mocht gebruiken bij spoed. Maar dit was een gevalletje spoed vond Joep. Hij hield de hoorn aan zijn oor: “Tuut-tuut-tuut”. Geen bereik.

Afbeelding

Wie zoekt zal vinden, heel goed sommige plaatjes bekijken hoor, er staat geheim persoon op. Reacties altijd welkom, wie begint het al een beetje spannend te vinden?

Laatst gewijzigd door Refurb op do 02 jun 2011, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie