Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

162 berichten • Pagina 8 van 9

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Horror Holiday ~ Deel 2.2 - Ontsnapt (voor 16+!!!)

Mikese schreef:Misschien moet je op weebly verdergaan? Ik weet niet of dat dan anders is met de regels maar denk het wel toch?

Jup dat mag :) promoten mag natuurlijk hier.


Maar refurb: Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dit zijn de nieuwe regels. We hebben ook nog vrij jonge bezoekers dus daar moeten we ook een beetje opletten:)
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Horror Holiday ~ Deel 2.2 - Ontsnapt (voor 16+!!!)

Deel 2.3: Vermoord

Afbeelding
Op ijskoude voeten struin ik door het oneindige gangenstelsel. Plotseling, opeens, hoor ik een deksel niet ver van me vandaan op de keien van de gang vallen. Ik schuif voorzicht langs de muur en gluur het hoekje om. Daar staat het gruwelijke monster, grr…

Afbeelding
Maria heeft genoeg van ALLES! Dat haar vrienden misschien al in stukjes vlees liggen gesneden, of dat ze nog ellelange nachten in dit stinkstelsel moet zitten. Ze loopt in een woede uitbarsting naar het monster dat haar zoveel heeft aangedaan.

Afbeelding
Ze ademt in zijn nek, en ziet hoe hij verstijfd. Ze kijkt nog een keer opgelucht langs haar voor misschien de laatste keer..

Afbeelding
Ze duwt het monster voor haar uit. Hij draait zich om en ze kijken elkaar recht in de ogen. In een mum van tijd springen ze op elkaar. Het is een kwestie van leven en dood.

Afbeelding
Het monster sprong vrijwel direct, als eerste op Maria. Hij pakte haar in wurggreep en maakte daarbij allerlei gekke geluiden.

Afbeelding
Hij duwt haar alle kanten uit, onder, links, rechts. En klemt zijn handen nog harder om de nek van Maria.

Afbeelding
Hij knijpt ZO HARD.. Dat Maria niks meer kan doen.. Ze valt neer op de grond.. DOOD!

Afbeelding

Simse Bossen -"Gisteravond heeft de politie plaats delict onderzocht. Na de verhalen die de ronde gingen over een seriemoordenaar is bewezen dat deze niet alleen heeft gehandeld. Er was nog een persoon in betrokken."

====

EINDE DAGBOEK!

Laatst gewijzigd door Refurb op di 04 okt 2011, 22:30, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Horror Holiday (with a horrible end)

^ Volgens mij word Magere Hein daarmee bedoelt. :P

Misschien leuk als je een nieuwe groep mensen, die van de gruwelijke dingen hebben gehoord, naar de Simse bossen stuurt. Gewoon dat ze het willen onderzoeken of nieuwsgierig zijn.

Wel beetje late reactie, maar ik moest geewoon weer even kijken toen ik het bij Laatste Reacties zag staan. :p
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Horror Holiday (with a horrible end)

Het is jammer dat het voorbij is. Ik ben benieuwd of er ooit weer zo'n horrorverhaal komt, ik vind het echt leuk (nou ja, op het laatst iets minder léuk, vooral spannend) om zoiets te lezen.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie