Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

162 berichten • Pagina 6 van 9

Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Horror Holiday ~ BEGIN HFDST 2 - Deel 2.1 - Machteloos

Deel 2.2: Ontsnapt
(TIP: Lees dit echt als een boek en alsof je het zelf ervaart, des te meer "plezier" je in het lezen hebt :P)

Afbeelding
Voorzichtig manoeuvreer ik me door de tralies, die heel erg warm waren geworden door het vuur. Wat had ik toch geluk dat ik zo dun was, nooit gedacht dat het ergens te pas voor zou komen. Ik duwde mijn schouder door de tralies tot het niet meer kon.

Afbeelding
Het gaf zo’n bevredigend gevoel toen ik eindelijk met mijn vingertoppen de zaag kon aanraken! Snel trok ik aan de zaag en hij viel op de grond. Ik bukte me en schoof de zaag naar me toe. Ik begon te zagen alsof mijn leven ervan afhing, en ja, inderdaad, het hing er ook vanaf.

Afbeelding
Het enigste wat ik moest doen, was een hangslot doorzagen. Klinkt simpel, maar niet als je wordt omringd door vlammen en weet dat het monster nog in de buurt kan zijn. Het metaal was erg warm en begon zelfs bij het aanraken met je vinger te smelten.

Afbeelding
Ik balde mijn vuisten en zette maximale kracht op mijn armen. Ik schoof een beetje naar achter en kwam met een keiharde dreun…

Afbeelding
.. op de grond! Eindelijk! Het maakte me even niets uit hoe vies en uitgedroogd ik me voelde, want door de rook en brand had ik zwarte vegen op mijn gezicht. Het bloed had ik vannacht uit mijn gezicht kunnen doen met mijn drinkwater. Nouja, drinkwater? Je zag gewoon de groene algen erin drijven.

Afbeelding
Lopen, wat zo normaal was deed zo’n pijn omdat ik een paar dagen geen beweging heb gehad in dat kleine hokje. Ik bukte me voorover om dichtbij de grond te blijven omdat alle rook boven hing en zo baande ik me een weg door de vuurzee, dat ging makkelijk omdat niet overal de brand was overgeslagen.

Afbeelding
Terwijl de vuurzee steeds dichterbij kwam deed ik van alles om de zware deur te openen. Een bepaalde techniek die ik op school had geleerd probeerde ik toe te passen. Ik moest de draaiingshoek alpha inschatten en een paar milliNewton kracht uit oefenen.

Afbeelding
Ik probeerde mijn hele lichaam tegen de deur te gooien. “Ik zal de waardes zeker verkeerd geschat hebben.” dacht ik in mezelf.

Afbeelding
“YES! EINDELIJK!” en Maria slaagde een vreugdekreet uit. Het was haar gelukt en de deur was in beweging gekomen, ze hoefde alleen nog maar haar smalle lichaam er door zien te krijgen, wat geen probleem voor haar was.

Afbeelding
Terwijl er in de gang geen vuurtje te bekennen was, stikte je bijna in de rook. Nu was het dus wel zeker dat het monster expres die ruimte in lichte laaien had gezet. Ik rende een hoekje om, weg van de rook.

Afbeelding
Om het hoekje stond me toch iets anders op te wachten, ik zag een robuust skelet hangen in een galg, op de grond en de muur zaten opgedroogde bloedspetters. Nu ja, ik sta er niet echt van te kijken hoor. Ik wist al vanaf het begin dat het monster tot deze dingen in staat was. Maar hij moet NIET aan mijn vriendengroep komen!

Reacties? :D Wat denken jullie wat er nu gaat gebeuren?
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Horror Holiday ~ Deel 2.2 - Ontsnapt (voor 16+!!!)

^ Persoonlijk zou ik 12+ hebben gedaan, want ik krijg er geen nachtmerries van en ik durf niet naar de laatste harry potter film in de bioscoop.

Spannend verhaal! Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat!

Edit: Ik denk ook niet dat veel kinderen zich zullen laten weerhouden van het lezen en ik weet dat het daarvoor dient als waarschuwing. Het gaat mij meer om die paar ouders die hun kinderen het zullen verbieden. Nou ja, als die kinderen er last van hebben kunnen ze het wel tegen hiki zeggen, verwacht ik.

Laatst gewijzigd door Mira17 op zo 21 aug 2011, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Horror Holiday ~ Deel 2.2 - Ontsnapt (voor 16+!!!)

Hmmm, ik ben het aan de ene kant wel eens met hiki, het is een beetje dramatisch, maar 10-jarigen bijvoorbeeld zouden dit misschien niet moeten lezen. 12-jarigen misschien ook niet, ik weet het niet precies, maar als dit de grens is die hiki stelt lijkt me dat goed, toch?

Wanneer weer een update? :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie