Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

162 berichten • Pagina 4 van 9

Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Horror Holiday - Deel 7: Gevonden

Deel 8: Bloed

Door de ogen van Nick
Afbeelding
BOEM! Ik hoorde een harde knal en werd wakker. Het was Pearl die de deur dicht sloeg. Huh? Het duurde even voordat het me binnenschoot dat ik het allemaal maar gedroomd had. Pfoe!

Vertelperspectief
Afbeelding
De hele groep was bij elkaar. Sommige in pyjama en sommige hadden al hun kleren aangedaan. Suzy had geprobeerd wafels te bakken, met de nadruk op geprobeerd. Ze waren nogal zwart uit de oven gekomen… Pearl keek geïrriteerd weg en haalde haar neus op. Ze had nu wel zin in een lekker stukje fris fruit.

Afbeelding
Joep was bezig met andere dingen.. hij keek naar hoe gespierd de billen van Suzy wel niet waren. Wat een lijf! Hij was zo gefocust dat hij niet eens zag dat een tweede poging van het bakken van wafels wel gelukt was.

Afbeelding
Chris had het laatste pakje sap uit de koelkast net leeggedronken. Hij ging eens kijken in de kelder of daar de drankvoorraad lag.

Afbeelding
Hij liep de trap af waar de kou hem om zijn gespierde lijf vloog. Hij had elk rek goed bekeken. Er stonden meer rekken dan er flessen waren. Er was geen enkele fles te zien, en als er al een fles lag was hij leeg of half aangebroken.

Afbeelding
Zijn oog viel al gauw op iets anders, niet ver van de muur… Bloedspetters!

Even een korte update om de spanning erin te houden! Van wie zal het bloed zijn, en hoe gaat het de vrienden zonder drinken? Je ziet het de volgende keer :D
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Horror Holiday ~ Deel 8: Bloed

Deel 9: Achter elke deur schuilt …

Afbeelding
Chris had iedereen bij elkaar geroepen. In de kille kelder was het een stuk warmer geworden door de aanwezigheid van iedereen. Joep zag direct in de muur een oneffenheidje en ging voelen en kloppen…

Afbeelding
“Misschien is het wel zo’n geheime deur, net als in die films…” grapte Irma die nog in haar pyjama stond. Suzy viel haar in de rede: “Irma, even normaal. Maria is weg en hier ligt bloed!”. Al snel werd het weer stil in de groep…

Afbeelding
Het was zo stil dat je het schuren van de muur kon horen.. een paar secondes later kwam er beweging in de muur. “Irma, hoe weet je dat?!” vroeg de hele groep vol verbazing. “Eeh, ehm, het was maar een grapje hoor. Hoe kon ik dat weten?”

Afbeelding
Er kwam een hoop stof vrij en het vulde de hele kelder. Suzy stond te ijsberen.. de kou klom omhoog via haar benen tot in haar nek.

Afbeelding
Zonder iets af te spreken ging de groep het ondergrondse gangenstelsel verkennen. Hoe verder ze gingen, hoe kouder Suzy het kreeg.

Afbeelding
Er leek geen einde te komen aan de gangen, of ze liepen steeds rondjes?

Afbeelding
Even later stuitte ze op een rotsmassa die midden in een bocht lag. “Hmm.. hier moeten we door kunnen komen. Ik heb wat tuingereedschap zien liggen buiten het huis. Zullen we dat gaan halen?” vroeg Joep. “Ja, heel graag. Dan kan ik me tenminste even omkleden” mompelde Suzy met ijskoude voeten.

Afbeelding
Dit keer was het Chris die het voortouw nam. Zelfverzekerd liep hij voor iedereen uit en was hij de weg aan het wijzen, totdat hij op een gegeven moment stil bleef staan.

Afbeelding
“Ehm, volgens mij was het hier toch ergens, hé?” aarzelde hij met een zachte stem. Pearl werd razend: “Waarom moet jij ook weer leidertje spelen als je er niks van afweet? Had Joep gewoon zijn gang laten gaan! Nu zijn we hier ergens onder de grond en we weten niet waar.”

Afbeelding
Terwijl het lelijk monster zichzelf bij de keel greep had Maria had geen enkel idee dat haar vrienden zo dicht in de buurt waren…

Wat zal er gaan gebeuren? Vinden ze Maria? Zijn ze echt verdwaald? Moeten ze de nacht doorbrengen in het koude gangenstelsel?

De volgende update zal het einde van Seizoen 1 zijn, en geloof mij maar dat er een hoop enge dingen gaan gebeuren!

Laatst gewijzigd door Refurb op do 16 jun 2011, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Horror Holiday ~ Deel 9: Achter elke deur schuilt …

Seizoensfinale
Deel 10: Brand, skelet, geweer…

Afbeelding
Het vreselijk verminkt monster keek me recht in mijn ogen door de tralies. Het had nog nooit één woord tegen mij gezegd. Volgens mij kon hij niet praten.

Afbeelding
Ik keek ook recht in zijn ogen, en hoe vaag het ook mag klinken: er kwam een klein glimlachje op mijn mond. Geen idee waarvan dit kwam, op het ergste moment in mijn leven. Gevangen in een stinkende kamer onder in de grond in een koude cel bij een vies, lelijk monster.

Afbeelding
Ik zag op zijn tafel, naast al zijn handgemaakte wapens zoals hamers en zagen, een echt handpistool liggen. Ik had geen idee of het geladen was en of hij het wel zou gebruiken.

Afbeelding
Het was álsof hij mijn gedachten kon lezen! Hij greep het pistool van de tafel. Mijn glimlach verdween als ijs voor de zon. Ik stond verstijfd en kon niet meer helder denken.

Afbeelding
Natuurlijk zonder ook maar weer iets te zeggen begon hij te lopen. Het verbaasde me, hij kwam niet naar mij toe! Ik zag hem steeds verder bij de geheime muurdeur komen, daar duwde hij een paar keer en toen begon de muur te draaien.

Door de ogen van Joep
Afbeelding
We liepen maar en we liepen maar. ”Jezus, wat was het hier groot ondergronds. Waarvoor zou dit toch allemaal gebruikt worden?” vroeg ik me af. “Nee, niet voor aliens of kindermoordenaars zoals sommige zeggen, tsss… wat een onzin!”

Afbeelding
Irma bleef stilstaan met haar kop naar links. “We moeten toch echt naar rechts hoor.” zei ik tegen Irma. Maar het was alsof ze me niet hoorde. “Irmaaaa!”

Afbeelding
Ze draaide zich om en keek ons aan met een gezicht dat al zei dat ze iets verschrikkelijks had gezien…

Afbeelding
“Ochja, vrouwen.. menen altijd dat er…”

Afbeelding
“AAAWH! WÁÁÁÁT IS DÀÀÀÀT…?”

Afbeelding
Voorzichtig naderden we het skelet… “Is, is dat Maria?” vroeg Irma heel voorzichtig, terwijl ze het antwoord liever niet wou weten. “Nee Irma, echt niet. Maria kan niet zomaar in 2 dagen in een skelet veranderen.. dat duurt wel even.” antwoordde Nick, terwijl ik het grijphandje onderzocht.

Afbeelding
“We kunnen hier niet blijven! We moeten maken dat we hier wégkomen!” zei Pearl tegen Chris.

Afbeelding
“We moeten terug naar dat ingestorte deel, wie weet bevindt zich daarachter wel de uitgang!”
“Ja, dat is onze enige manier. Die geheime muurdeur in de kelder zal zeker maar van een kant opengaan.” stelde Chris voor.

Afbeelding
Voor we het wisten waren we als een speer aangekomen bij het puin, alsof de moordenaar ons op de hielen zat.


Ondertussen bij Maria in de cel
Afbeelding
“Ik rook voor het eerst sinds tijden weer iets anders. Buiten de stank van dat monster rook ik de heerlijke geur van vuur en rook. Eh, huh? Ik draaide me om… onder de geheime muurdeur kwam rook binnen!”

Afbeelding
Ik begon te hyperventileren, dat was lang geleden. Als klein kind had ik dat altijd, met mijn astma. Nu kwam het dus terug. Ik legde de hand in mijn nek en begon me te concentreren op mijn ademhaling zoals me dat vroeger is geleerd.

Afbeelding
Maar daar had ik niet eens rustig de tijd voor… voordat ik het wist stond de hele ruimte in lichte laaien!

Terug bij de groep
Afbeelding
De groep stond te graven als een gek om een weg te banen door al het gesteente.. vooral de mannen ging hierin op.

Afbeelding
Suzy die het te koud had om iets te doen keek achterom. Daar stond het gedaante met een geweer in zijn handen...

Afbeelding
EEN OORVERDOVEND GEKRIJS WAS TE HOREN…


Seizoen 1 zit erop! En hoe! Wat vinden jullie van de cliffhanger, Maria gevangen in een brandhaard en de groep onder het vizier van het monster?
Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie