Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

192 berichten • Pagina 7 van 10

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Lost on Earth - Update online (27/05/11)

De schoenen van dokter Roos waren van de uitwisseling. Ze zaten bij een fee, want ik wilde perse vleugels hebben. Ik zoek hem wel even op. :D


Edit: Argh, ik kan hem niet vinden. :( Sorry, ik weet niet waar ik ze vandaan heb.

Laatst gewijzigd door Monstermummie op vr 27 mei 2011, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Lost on Earth - Update online (27/05/11)

^ Haha. :P Hier is een update voor de liefhebbers:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
James stond op de bouwplaats met zijn armen over elkaar geslagen. Het was zeven uur 's ochtends en James was er helemaal klaar voor. 'Kom maar op!' riep hij uitdagend.

Afbeelding
Hij bekeek de auto goed voordat hij echt begon. Gisteren had hij een aantal dingen binnenin aangepast en nu was het tijd voor de buitenkant. Nieuwe wielen, mooi kleurtje..

Afbeelding
James rekte zich uit, haalde gereedschap en spuitbussen en ging aan de slag.

Afbeelding
Na een lange tijd spuiten, repareren en bouwen was er al een heel stuk veranderd. 'Super James! Nyssina zal trots zijn!' zei hij blij.

Afbeelding
Toen liep hij even weg. Hij stopte bij de stapel banden.

Afbeelding
Hij bekeek ze allemaal. 'Nee, nee, nee..' zo ging het een lange tijd door. Toen had hij eindelijk de goede.

Afbeelding
James klapte blij. 'YES I DID IT!' schreeuwde hij.

Afbeelding
Hij glimlachte. De auto zag er geweldig glimmend uit met zijn nieuwe look en de nieuwe banden. Zometeen zou hij nog wat dingen aanpassen zodat de auto in de ruimte kon.

Afbeelding
Toen ging zijn mobiel af. 'Met James!' Zei hij vrolijk. Hij keek even geschrokken.

Jaah wat zou er nou zijn he, mensjes? :P
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Lost on Earth - Update online (28/05/11)

Ik heb niet zo'n zin om te updaten eigenlijk, dus hier een soort teaser voor jullie. Er zit nu tekst bij, want dat moest ik er gewoon even bijschrijven. Morgen komt de volgende update. :)


Afbeelding
Het voelde alsof mijn huid in brand stond. 'Dokter!' schreeuwde ik.



Dit plaatje komt niet in de volgende update. Nog reacties over updates, dit plaatje of tips? :)

Laatst gewijzigd door Monstermummie op zo 29 mei 2011, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Lost on Earth - Teaser op blz. 13 (29/05/11)

Hier is nu een updatee & bedankt voor de reacties! Hier is dus de verlossende update! :D
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Er kwam weer een glimlach op mijn gezicht. Ik hoefde me nergens zorgen over te maken. Sterker nog: Het ging uitstekend met Nyssina! Ze was wakker geworden uit haar coma. Ik liet het werk liggen en verliet de garage.

Afbeelding
Het hele stuk rende ik. Ik was zo enthousiast. Eindelijk was Nyssina wakker.

Afbeelding
Ik stormde het ziekenhuis binnen. Hijgend stond ik voor de balie stil. Deze keer zat er een nogal dikke vrouw.

Afbeelding
'Haast meneer?' vroeg de dame. Ik knikte. 'Voor wie komt u?' 'Nyssina.' zei ik. 'Weet u het kamernummer?' Ik knikte. 'Loop maar verder.'

Afbeelding
De vrouw glimlachte en ik haastte me naar de liften.

Afbeelding
Zo hard ik kon rende ik naar Nyssina's kamer. Ik rukte de deur open. De dokter en verpleger waren druk in gesprek.

Afbeelding
Ik keek even onzeker. Was dit wel de goede kamer?

Afbeelding
Er lag namelijk een knappe, blanke vrouw op het bed. Dat kon toch nooit Nyssina zijn?


Dit was de update! Wat vinden jullie ervan? Post het in een reactie. ;3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie