Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

192 berichten • Pagina 2 van 10

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Lost on Earth - Update online (17/04/11)

Weer bedankt voor alle reacties! Gelukkig vinden jullie het leuk en daarom: update xD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Na lang wandelen kwamen we in een rustig wijkje. Ik bekeek het huis goed. Het was niet erg groot, maar het zag er gezellig uit. Het was ons trouwens gelukt om mij niet op te laten vallen deze hele weg. Ook ben ik wat meer over James te weten gekomen en hij over mij. Ja, hij heet dus James.

Afbeelding
Toen we binnen waren, zag ik meteen dat het heel anders was dan op mijn thuisplaneet. Hier hadden ze allerlei vreemde meubels. Toen kwam James naar mij toe.

Afbeelding
'Uhm, ga zitten!' zei hij. 'Wil je misschien wat drinken? We hebben water, cola, ijsthee...Oh ja! Ik zal ook eten klaarmaken. We eten herfstsalade. Denk je dat je dat lust?'

James' wereld
Afbeelding
Ik zag hoe Nyssina glimlachte. Wauw, ze was echt betoverend. Zo anders. Zo alien-achtig knap. Zoals je altijd in films ziet. 'Ik hoop het. Het klinkt lekker. Herfst-sa-la-de. Wat is herfst?' vroeg ze. 'Dat is een seizoen op Aarde.' vertelde ik. Nyssina lachte. 'Oh. Wij kennen alleen maar Warmte en Koudheid.' zei ze. 'Bij ons is dat waarschijnlijk zomer en winter. Maar, uh, ik ga de herfstsalade maken.' zei ik. Toen ik wegliep bleef haar prachtige gezicht nog voor mijn ogen verschijnen.
Einde James' wereld.

Afbeelding
Ik zag hoe James de 'Herfstsalade' klaarmaakte. Alles was hier zo anders. Zo vreemd, maar tegelijkertijd interessant. En James. Hij was zo bijzonder. Ik schrok op uit mijn gedachte toen James: 'Het eten is klaar!' zei en met twee borden met herfstsalade aankwam.

Afbeelding
Toen ik een hap nam van de herfstsalade, schrok ik. Wat lekker was dit! Dit was ook al zo vreemd, maar het smaakte goed. 'Lekker!' zei ik toen ik de hap herfstsalade had doorgeslikt.

Afbeelding
We besloten vroeg te gaan slapen. James wilde morgen de ruimte-auto op gaan halen en laten maken. Ik kroop in het bed. Tot een week geleden woonde zijn zusje Lynn hier nog, vandaar dat er nog kledingstukken waren, die ik aankon. Toen ik eenmaal lag, viel ik al snel in slaap.

Een korte update, ik weet het. Reacties zijn trouwens altijd weer welkom! :D
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Lost on Earth - Update online (18/04/11)

Lieve mensjes hier,
Ik ben zo dom geweest om al mijn foto's op een USB te zetten, maar die USB niet mee te nemen, dus ik update tot maandag niet. Sorry! Maar dinsdag, woensdag en donderdag natuurlijk wel. ;)


-----------------------------------------------------------------------------------------

Lieve mensjes,
Ik ben nog dommer geweest om te denken dat ik mijn USB niet bij me had. Wat vind ik een paar dagen later in mijn tas? Juist, de USB. Ik schaam me echt dood voor mijn domheid. :thumbdn
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Lost on Earth - Update online (18/04/11)

Sorry, sorry, sorry, maar hier is dus de up :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
De wereld kwam dichterbij. Ik voelde dat ik ergens in lag. Toen opende ik mijn ogen en keek de ruimte rond. Oh ja, ik was op de Aarde.

Afbeelding
Nog een beetje slaapdronken stapte ik uit mijn bed. Ik maakte de deur open en liep de huiskamer in.

Afbeelding
James was zo te zien eten aan het klaarmaken. Ik stond stilletjes toe te kijken hoe hij de maaltijd klaarmaakte.

Afbeelding
Toen draaide hij zich om. 'What the fuck, Nyssina!' riep hij. Ik lachte. 'Ook goedemorgen!' zei ik.

Afbeelding
'Je liet me schrikken.' zei James. 'Weet ik.' ik glimlachte. 'Dat was ook de bedoeling, haha.' James lachte. 'Dat is dan goed gelukt! Maar eurhm, lekker geslapen?' Ik knikte. 'Prima! Dat bed ligt lekker, maar mijn eigen bed slaapt toch beter!' Ik knipoogde.

Afbeelding
Plotseling ging James dichter bij me staan. Hij wilde mijn haar strelen, maar toen piepte de oven. 'De wafels zijn klaar.'

Afbeelding
'Nee! Ze zijn aangebrandt!' James begon hardop te vloeken. 'Geeft niets hoor.' zei ik lachend.

Afbeelding
Na het ontbijt ging ik douchen. James zei dat hij nog kleren van zijn zus in de kast had liggen. Ik had ze aangedaan en nu deed ik mijn haar een make-up goed. Ik deed mijn haar in een staart en smeerde wat lipgloss op mijn lippen. Ja, de make-up was ook van James' zus.

Afbeelding
Toen klopte iemand op de deur. 'Mag ik binnenkomen?' Het was James. 'Tuurlijk!' riep ik. 'Hoi! Ik ga je ruimte-auto naar de garage brengen. Ik werk daar, dus ik kan je auto zelf maken. Ik heb al voor een takelwagen gezorgd, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Ik zie je straks weer. Geen rare dingen doen en vooral niet naar buiten gaan, he!'

Afbeelding
Ik glimlachte. 'Het is goed. Ik vermaak me hier vast wel.' Toen verliet James de kamer en ik was alleen.


Wat vinden jullie? Was het het wachten en de powerpost ( sorry daarvoor :$) waard?
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Lost on Earth - Update online (27/04/11)

Bedankt voor jullie reacties en natuurlijk een update!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Ik zat op de bank. Het was stil in James' huis. Ik legde mijn boek weg en staarde voor me uit. Toen hoorde ik een sleutel in het slot. Dat zou vast James zijn, dacht ik.

Afbeelding
Ik draaide mijn hoofd naar de deur en zag James binnenlopen. 'Hallo, daar ben ik weer!' zei hij vrolijk. 'Hallo, James!' zei ik.

Afbeelding
James kwam naast mij op de bank zitten. 'Ik heb even gekeken naar je ruimte-auto en ik heb de schade opgemeten...' vertelde James. 'En? Kan 'ie snel gemaakt worden?' vroeg ik opgewonden. James slaakte en zucht. 'Nou, nee. Hij heeft heel veel schade opgelopen, dus je moet hier nog wel een tijd blijven.' 'Voor hoe lang?' vroeg ik. 'Uhm, misschien een maand? In ieder geval, het maken gaat veel tijd kosten, maar hij kan tenminste gemaakt worden!' 'Dat is waar.'

Afbeelding
Plotseling sloeg hij een arm om mij heen. Ik deed niets, het voelde fijn. Ik keek naar hem en hij naar mij. Onze hoofden kwamen langzaam dichterbij elkaar.

Afbeelding
Toen zoenden we. Eerst rustig, toen steeds heftiger.

Afbeelding
Uiteindelijk gingen we naar de slaapkamer. En ja, dan weet je wel hoe het gaat.

Dit was de update voor vandaag! Leuk? :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie