Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

192 berichten • Pagina 1 van 10

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Lost on Earth - Eindupdate online! (11/06/11)

Welkom bij mijn nieuwe verhaal. Voor het eerst in mijn leven ga ik een verhaal op Simsnieuws schrijven en hier is 'ie dan: 'Lost on Earth'. Dit verhaal gaat over de alien Nyssina die door een crash van haar ruimte-auto op de Aarde belandt is. Reacties en tips zijn altijd welkom!

Afbeelding

Updates & Mededelingen:

Updates

Inleiding
---------------------
Hoofdstuk 1
Deel 1
Deel 2
Deel 3


Hoofdstuk 2
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5


Hoofdstuk 3
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5


Hoofdstuk 4:
Deel 1
Deel 2
Deel 3


Hoofdstuk 5:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5

Deel 6

Hoofdstuk 6:
Deel 1
Deel 2

Deel 3
Deel 4


Hoofdstuk 7:
Deel 1
Deel 2
Deel 3. *EINDE*






Mededelingen
Mededeling op blz. 4
Dagboek verkozen tot dagboek van de maand Juni!
Mededeling bij update 2 van hoofdstuk 6




Inleiding
Afbeelding
Vanaf de bomen kon je ongezien kijken naar het vreemde gat, de vreemde auto en de vreemde vrouw. Er was een heel groot gat ontstaan en iets verderop lag iets dat erg leek op de Aardse auto's, maar toch was hij anders.

Afbeelding
De vrouw was helemaal bijzonder. Ze had een groene huid, een lange jurk aan en lange haren met een soort kroon erop. Ze lag doodstil en haar ogen waren gesloten. Plotseling gingen ze open en twee kat-achtige ogen werden zichtbaar...

En, wat vinden jullie? Het is een beetje kort, maar morgen heb ik een nieuwe update die wat langer is. :)

Laatst gewijzigd door Monstermummie op za 11 jun 2011, 11:15, 50 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Lost on Earth - Inleiding online

weejoo vett!

Paaskat is goed bezig. :3


Misschien kunnen le bun bun en paaskat samen werken om de eitjes te bezorgen, jij bent tenminste een paaskat en ik ben een bunny :3

*Hopt weg*
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Lost on Earth - Inleiding online

Echt heel erg bedankt voor alle reacties! En natuurlijk volgt er nu ook een update, zoals ik beloofd heb!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Moeizaam stond ik op. Ik had best wel pijn in mijn benen. Verbaasd keek ik de omgeving rond. Waar was ik? Dit leek niet op mijn thuis of het ruimteschip. Wat was er in hemelsnaam gebeurd?

Afbeelding
Ik liep naar mijn ruimte-auto toe. Helemaal kapot!

Afbeelding
Ik zuchtte. Hoe kon ik dit in hemelsnaam maken? En hoe wist ik waar ik was? Dit schoot niet op.

Afbeelding
Een man maakte zijn dagelijkse wandelingetje. Hij had de vrouw al gezien toen ze bewusteloos was. Nu was ze opgestaan. Zachtjes liep hij naar haar toe, over de krakende takjes onder zijn voeten.

Afbeelding
Toen besloot hij te rennen. Hij was nog sneller bij haar dan verwacht.

Afbeelding
Ik draaide mij om, want ik hoorde voetstappen. Voor mij stond een bleek, vreemd wezen. "Hallo!" zei hij. "Mijtakouhn ohifheiai nfooginngi ofofogbnsaani isigooogn iffif" zei ik voorzichtig. De man keek mij vreemd aan.

Afbeelding
Toen begon ik in dezelfde taal als de man te praten. "Oh, sorry. Jij spreekt dus ook Normaleisia's?" vroeg ik. De man keek mij nog vreemder aan. "Uhm, deze taal heet Nederlands hoor." zei de man. "Kan ook. Bij ons heet het Normaleisia's. Kunt u mij trouwens helpen? Mijn ruimte-auto is stuk en ik weet niet waar ik ben." vertelde ik.

Afbeelding
Ik bekeek de man nog eens goed. Hij had een vreemde haarkleur en groene ogen. Hij was erg bleekjes en hij had witte kleding aan. Ondertussen vertelde de man een heel verhaal. "Je bent hier op de Aarde. En wat is een ruimte-auto? Het is gewoon een normale auto, mevrouw." "Een normale auto? Wat denkt u wel niet? Deze auto bezit een kracht die u nooit zal kennen! Beledig mijn ruimte-auto nooit meer!" zei ik. Wat dacht die man wel niet? Een ruimte-auto een normale auto te noemen! "Oke, sorry mevrouw. Ik heb alleen een vraag: Wie bent u en waarom heeft u zo'n vreemd kostuum aan?"

Afbeelding
"Wat? Een kostuum! Dit is geen kostuum! En ik ben wel helemaal prinses Nyssina van de planeet Normaleisia! Hoe durft u zo tegen mij te praten?" "Oke, oke, sorry mevrouw." "Oke, het is al goed." Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. "Maar uhm, kunt u mij nou helpen? Ik zit gevangen op de Aarde en straks kan mijn vader mij niet meer bereiken. En dan.." ik zuchtte. "Nou, ik wil u best wel helpen, mevro-, Nyssina bedoel ik. U moet dan wel meekomen, want andere mensen mogen u niet zien. U zal dan een attractie of iets dergelijks worden, dus we moeten opschieten." "Oke! Fijn dat u wilt helpen."

Afbeelding
Toen renden we allebei weg. De man voorop en ik daarachter, op weg naar een veilige plek.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie