Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

139 berichten • Pagina 5 van 7

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Vampire Queen -Update 5-

Whoa.. Ben je getrouwd met dit dagboek?

Ach.. We willen wel graag een update :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Vampire Queen -Update 6-

Ik heb de hele vakantie nog XD


Afbeelding
Het was toch beter geweest dat ik er tussenuit ging. Ik had dorst.
Achter de deuren van het ziekenhuis klonken harten. Sommige traag en sommige hard en snel.
Maar allemaal pompte ze hetzelfde rond. Bloed.

Afbeelding
Met een grijns op mijn gezicht liep ik richting het ziekenhuis. En met elke stap proefde ik het bloed dat daar binnen lag en liep beter. Zometeen waren alle zieken uit hun lijden verlost en de doktors en artsen dood.

Afbeelding
De receptioniste tikte verveeld met haar nagels op het bureau. Haar ogen flitsten zenuwachtig heen en weer toen ze me zag lopen.

Afbeelding

Ik bleef voor de deur stilstaan en staarde de vrouw aan. Er drupte een klein straaltje zweet over haar voorhoofd. Ik likte mijn lippen. Waarschijnlijk kreeg ze een vermoeden van wat ik was want ineens zat ze overeind.

Afbeelding
Ik wreef over mijn armen en duwde mijn neus tegen het glas alsof ik het koud had.
Het meisje ontspande en keek me nu vol medelijden aan.

Afbeelding
Ik duwde de deur open en liep naar het meisje. Ze keek me onwetend aan en gebaarde toen naar de telefoon. "Wil je even bellen?" Vroeg ze medelevend. "Met de bloedbank." Grijnsde ik.
Ik bracht mijn tanden naar haar nek en drong ze erin.

Afbeelding
Na alle gangpaden af te gaan en iedereen die er was vermoord te hebben liep ik zuchtend naar buiten. snel begon ik te rennen. Ik moest snel thuis komen.

Afbeelding
Ik legde mezelf neer op de bank en viel langzaam in een roes.

Afbeelding
Ineens zwaaide de deur open. "JE HOEFT NIET TE DOEN ALSOF JE SLAAPT AIYLA! IK WEET DAT JE WAKKER BENT! WAT HEB JE GEDAAN?" Schreeuwde ze tegen me.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vampire Queen -Update 6-

Leuk Em :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie