Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

84 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Dankuuu. Hier is de eerste update.
--------------------------------------------

Afbeelding
"Hallo, ik ben Amy. De dochter van Soraya en Marcel. Nu ben ik 10 jaar. Ik snap zelf niet zo goed waarom mijn vader altijd zo gemeen tegen me doet. Hij doet ook zo tegen mijn moeder, maar die is volwassen. Mijn vader begrijpt niet dat ik nog maar een kind ben. Als ik het aan mijn moeder vraag zegt ze dat mijn vader chaggerijnig word van het harde werken."

Afbeelding
"Mijn favoriete plek is in bad. Daar kan ik me ontspannen zonder dat mijn vader of moeder mij stoort. Ja, iedereen heeft wel eens ruzie met zijn ouders. Zo gek is dat toch niet? Oja, even terug naar wat ik aan het vertellen was.. Meestal kan ik rustig in bad zitten.."

Afbeelding
"AMY! HIER KOMEN JIJ KLEINE DEUGNIET! IK MOET ZO VERDER!" Buldert Marcel naar de deur. "Ik kom al pap.." Fluistert Amy zachtjes. Ze is al weer bang. Hopenlijk word haar vader niet heel erg boos..

Afbeelding
"Snap je dan niet dat ik moet werken? Ik heb het harstikke druk en dan ga jij lekker in bad zitten. NAAR JE KAMER JIJ!"

Afbeelding
"Soraya, waarom stuur je dat kind niet weg? Je wist heus wel dat ik onder de douche zou gaan!" Schreeuwt Marcel naar zijn vrouw. "Maar lieverd, dat.." Marcel laat zij vrouw niet uitpraten. "WEG JIJ! GA MAAR NAAR DAT KIND!"

Afbeelding
"Rustig maar lieverd. Je vader heeft zijn dag niet. Hij moet ook altijd zo hard werken. Trek je er maar niks van aan." Probeert Soraya Amy gerust te stellen. "Dat weet ik mam.."

Afbeelding
Die nacht slapen ze allebij niet erg rustig. De volgende ochtend als Soraya het ontbijt klaar heeft gemaakt gaat ze naar Marcel's werkkamer. "Marcel kom je ontbijten?" Vraagt Soraya lief. "Met jou en dat kind zeker? Nee ik eet straks wel cornflacks." Zuchtend loopt soraya de kamer uit. "nee amy, papa komt niet eten.
----------------------------------------
Dat was de eerste update. Hopenlijk vonden jullie eht leuk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Het komt zoiezo goed. Ik weet alleen nog niet hoe.
Ik heb het hele huis verbouwt, maar dat merken jullie nog wel. Dankje trouwens.
Ik vind het écht een mooi meisje geworden. En die moeder heeft mooi haar. xd

Nouja, ga snel verder.

Ik heb al vast een soort tip voor de volgende update. Het huis word verbouwt. En er gebeurt iets naars! Maar hoe dat komt zie je dan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Jaa, een nieuwe update:
-------------------------------------

Afbeelding
Kwaad werkt Marcel verder. Waarom moet iedereen hem altijd storen? BliepBliep doet Marcels computer. Dat is het geluid van een mailtje. Marcel leest het berichtje. Zijn ogen worden groter. Hij kijkt nog eens, leest het nog eens, en nog eens, en nog eens over..
Afbeelding
"Schat, schat! Dit moet je horen. Ik.. Ik.. Ik heb.."
Afbeelding
"Ik heb promotie, en een dikke bonus! We kunnen het huis verbouwen. Eindelijk!"
Schreeuwt Marcel blij. "Maar dat is geweldig Marcel!" Roept ook Soraya blij. Marcel en Soraya omhelsen elkaar. Amy komt binnen. "Wat is er? Is er iets ergs?"
Afbeelding
"Nee Amy, ik heb heel goed gewerkt en ik ga nu meer centjes verdienen. We krijgen een nieuw huis." zegt Marcel. 'Denkt papa nou echt dat ik zo dom ben dat ik niet weet wat promotie is?' denkt Amy teleurgesteld. "Heel goed pap. Krijg ik een nieuwe kamer?" Vraagt Amy. "Ja Amy, die krijg je."
Afbeelding
Meteen daarna gingen ze naar het gemeente huis, een bouwvergunning aanvragen. Tijdens het bouwen sliepen ze in een hotel.
Afbeelding
Dit is het reslutaat.
----------------------------------
Ik ga verder in een nieuwe bericht.
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Why does my father hate me?

leuk huisie ik wilde net gaan zeggen wanneer die nieuwe update kwam en dan post je dat je kan gedachten lezen :cool:
maar leuke update ben benieuwd naar meer en ik vind dit dagboek nu al de leukste
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Komtie:
--------------------------------

Afbeelding
Zodra ze naar huis konden rende ze meteen naar hun eigen kamer. Amy naar haar kamer...Afbeelding
... En Soraya naar haar kamer.
Afbeelding
Dit is de begaande grond.
Afbeelding
En dit de eerste verdieping.
Afbeelding
Die avond zaten ze met zijn drieën op de bank. Dat kwam niet vaak voor. "Zeg, zullen we vanavond ergens gaan eten? Bij de Bistro bijvoorbeeld." Stelde Marcel voor. "Ja, wat een goed idee schat." Antwoorde Soraya. "Ja leuk pap."
Afbeelding
En die avond liepen ze met 'n drieën naar binnen.
-------------------------------
Ik ga in een nieuw berciht verder. ;d
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Verder: (Dankje trouwens, ik ben nog lang niet klaar. xd)
-----------------------------------

Afbeelding
"Nou dat was leuk toch?" Vraagt Marcel. Maar hij wacht het antwoord niet af. "Maar Amy, je hebt je heel erg misdragen! Hoe durf je geen dankuwel te zeggen tegen de ober? En dan een beetje voor je uit zitten staren. Meteen naar bed vanavond!" Praat Marcel verder. "Ja pap, sorry pap."
Afbeelding
Marcel wil al weer verder praten maar nu valt Soraya hem in de reden. "Schat, laat Amy maar. Misschien is ze een beetje moe. Wij gaan nog lang niet slapen he?" Giechelt Soraya. Snel kijkt Amy weg.
Afbeelding
Die avond liggen ze dan ook al gauw op bed. "Dat was inderdaad gezellig schat." Fluisterd Marcel. "Maar onze avond is nog lang niet voorbij.."
Afbeelding
En dat is helemaal waar. Die zijn nog wel even bezig.
Afbeelding
Maar ondertussen ligt Amy nog bij te komen. 'Moest papa nu alweer zo gemeen doen? Eigenlijk hoop ik dat hij dronken was. Dan is hij morgen weer blij. Ik wil niet zo'n papa hebben als deze. Hij doet soms gemeen, en dan weer heel aardig.' "AAAH Marcel, AAH!" hoort Amy. Snel gaat Amy naar haar kamer.
----------------------------
Ga in een andere verder.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Verdeerrrrrrr:
------------------------------

AfbeeldingAfbeelding
"Zo, hehe." Zegt Soraya terwijl ze Amy's bureaustoel pakt. "Papa is gelukkig vrolijk he?" "Nou, niet tegen mij." Antwoord Amy. "Schat, trek je er maar niks van aan. Wees maar blij dat papa promotie heeft gemaakt, nu hebben we een groter en mooier huis. En daarbij komt nog: Een tuin. Ga nu maar slapen." Amy knikt. En al snel valt ze in slaap.
Afbeelding
Ondertussen was Marcel al weer aan het werk. Hij moest alles nog bevestigen. Dat kon hij in het hotel niet doen. En al die dagen hadden ze vrij.
Afbeelding
Soraya ging ook slapen.
Afbeelding
De volgende ochtend toen het nog donker was ging Amy wat lezen.
Afbeelding
Soraya keek een beetje naar haarzelf. Ze vond dit een heel mooi kapsel. Al dacht ze het zelf.
Afbeelding
Maar al snel ging dat vervelen. Dus ging ze een beetje dansen op de muziek.
Afbeelding
Maar dat stoorde Marcel. Dus ging hij nee, stampte hij naar boven.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Dankuuu. xd
----------------------------------

Afbeelding
"ZET DIE MUZIEK ZACHTER! ZO KAN IK TOCH NIET WERKEN! Jeetje, wat ben jij dom zeg."
Afbeelding
Daarna stampte hij weer naar beneden.
Afbeelding
Toen ging Soraya maar douchen. De tranen stonden in haar ogen. Eigenlijk huilde ze nooit. Hoe kon dat, dat ze nu opeens wel huilde?
Afbeelding
Daarna maakte Soraya het ontbijt klaar voor haar en Amy: Wafels.
Afbeelding
En at ze die op met Amy. "Wat was er aan de hand mam?" Vroeg Amy. "Niks, een menings verschil." Zij soraya zacht. "Maar waarom stampte papa dan zo?" Vroeg Amy weer. "Weet ik niet Amy. Zullen we zo bij de openhaard gaan zitten?" Probeerde Soraya er onderuit te komen.
Afbeelding
"Goed, maar eerst ga ik mijn tanden poetsen." Antwoorde Amy, en dat deed ze meteen.
------------------------
Hieronder meer.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Nu komt er een eng stukje als het past.
---------------------------

Afbeelding
"Zo, lekker warm he?" Vroeg Soraya. "mmh." Antwoorde Amy. "Amy, wat is er?"
Afbeelding
"Mam, mag ik buiten spelen?" Vroeg Amy. "Jahoor schat. Waarom vraag je dat?" "Nou gewoon." 'Nee, niet gewoon. Ik heb zo mijn gevoelens dat er wat gaat gebeuren. Mijn gevoel zegt dat ik naar buiten moet.' Denkt Amy.
Afbeelding
Buiten schommelt ze lekker. Alsof er niks aan de hand is.
Afbeelding
"BRAND! BRAND!" Schreeuwt Marcel. Hij raakt in paniek. Maar dan bedenkt hij wat zijn vader altijd zij: "Je moet niet voor je angsten weglopen, je moet ze verslaan." In een razend tempo pakt hij de brandblusser en probeert het vuur te doven.
Afbeelding
En als de brandweer binnen komt is het vuur al geblust. "Tss, waarom heb ik deze baan nog? Heb ik net mijn pak aan.. Was het niet nodig!" roept de brandweer.
Afbeelding
"Gelukkig zijn we allemaal veilig." Zegt Soraya en ze omhelst Amy..
Afbeelding
.. En Marcel.
----------------------------
Dat was de update.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie