Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

84 berichten • Pagina 3 van 5

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Nieuwe update.. Dankje. ^^
---------------------------------------

Afbeelding
Amy zette Myrthe op het potje. "Doe maar een plasje." Zegt ze. "Plasje doen!" Roept Myrthe. "Ja, plasje doen."
Afbeelding
Myrthe doet een plasje en roept dan: "Klaar!" "Goedzo Myrthe" Zegt Amy en ze tilt Myrthe hoog op. "De volgende keer doe je eht zelf goed?" Myrthe knikt. "Geen luier meer!"
Afbeelding
Marcel was wat bezig geweest op het internet tijdens zijn werk.. En hij heeft deze auto kunnen scoren.
[Afbeelding
Myrthe was weer aan het spelen en Amy ging trainen om wat kilo'tjes kwijt te raken. Haar vader is al lang aardig geweest, maar dat komt waarschijnlijk doordat Amy hem bijna niet ziet.
Afbeelding
Die volgende ochtend gaat ze chatten met Dimithri. Ze spreken af dat Dimithri naar Amy toe komt.
Afbeelding
Snel, voordat Dimithri komt, geeft Amy Myrthe nog even de fles.
Deze foto is soooo cute!Afbeelding
En dan staat Dimithri al weer voor de deur.
Afbeelding
"Dimithri! Hoe is het?" Vraagt Amy en ze omhelsd Dimithri. "Goed!" Antwoord Dimithri vrolijk.
Afbeelding
Ze blijven nog een tijd kletsen over koetjes en kalfjes en dan nemen ze afscheid.
Afbeelding
Soraya heeft een speciaal aparaat gekregen van Marcel. Dat gebeurt niet vaak. Het zorgt ervoor dat je op een knopje hoeft te drukken en hij maakt je gerecht na.
Afbeelding
Soraya gebruikt het meteen. En stopt er 3 gerechten in.
Afbeelding
Daarna stapt Soraya weer op het teleportatieplatform..
Afbeelding
En teleporteert weer naar de boekenwinkel om kookboeken te kopen.
Afbeelding
Als ze thuis is en een boek uit heeft, maakt ze heerlijke limoentaart.
Afbeelding
Amy is alweer een schilderij aan het maken.. Van Myrthe.
Afbeelding
Als het af is hangt ze het in Myrthe's kamer. "Mooi he Myrthe?"
--------------------------
Einde update, hij is wel kort.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Uuuuuuuuuupdateeeee!
-------------------------------------------

Afbeelding
"Jaaaaa! Mooiii!" Gilde Myrthe vol energie. "Maar nu moet Myrthe slaapje doen." Zij Amy daarna.
Afbeelding
"Weltrusten Myrthe!" Amy gaf Myrthe een kus en knipte het lichtje uit. "Weltjuste!"
Afbeelding
En zelf stapte Amy ook al gauw haar bed in.
Afbeelding
Daarna Soraya..
Afbeelding
En wonder boven wonder, zelfs Marcel. Er gebeurde wel vaak wonders de laatste tijd.
Afbeelding
Maar die ochtend zaten ze wel weer met zijn tweeën aan het ontbijt. "Mam.. Valt het jou ook op, dat papa zich veel maar gedraagt als een echte vader? Op al dat werken na dan.." Vraagt Amy. "Ja, een beetje wel ja." Stil eten ze hun ontbijt op.
Afbeelding
Amy liep naar boven toen ze haar bord had opgeruimt. Ze liep haar ouders's kamer in. Geheimzinnig maakte ze een laatje open.
Afbeelding
En zocht een setje uit. Onder de kast stonden nog 4 paar schoenen die haar moeder niet meer pastte.
Afbeelding
En voor het eerst liep Amy op hakken. Haar vader zal trots zijn!
Afbeelding
"Myrthe!" Riep Amy. Ze kon Myrthe nergens vinden. Waar was ze toch?
Afbeelding
Dan ging Amy maar schilderen. Haar derde Myrthe schilderij al.
Afbeelding
En Soraya was niks vermoedend een boekje aan het lezen.
Afbeelding
Todat er zomaar 3 bouwvakkers de poort door kwamen. "Goede middag mevrouw." Zij een van de drie. "Wat ko.." Verder kwam ze niet want de mannen zette hun spullen neer en begonnen de poort stuk te maken. "Moest van Marcel, onze vriend." Soraya stond de hele middag verbaast te kijken. Dit is het resultaat, een zwembad en..
Afbeelding
Een moestuintje!
Afbeelding
Amy was ook al even wezen kijken, maar al snel ging ze weer naar boven. En ze maakte haar schilderij af. Tadaa
Afbeelding
"Kom Myrthe, we gaan naar de speeltuin." Met Myrthe op haar arm liep Amy de speeltuin op naast haar huis. "Ga maar spelen!"
Afbeelding
Dat deed Myrthe maar al te graag en Amy praatte met wat mensen die er ook waren. Waaronder een klasgenoot.
Afbeelding
En die avond liepen ze weer naar huis.
-----------------------
Dat was het, weer niet zo'n lange, maar iedereen wilde een update.. Dus dan doe ik dat maar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Updateeeeee! 1 ding, we zijn al bijna aan het einde. Hierna denk ik nog 4 of 5 update's, en dan is het al af. ;)
---------------------------------

Afbeelding
Amy legde Myrthe in bed. "Weltrusten Myrthe, morgen word je al weer kind!" Daarna keerde de rust terug in huizen Mundal, iedereen viel in slaap, behalven Marcel. Die werkte zo als gewoonlijk door.
Afbeelding
En de taart werd weer op tafel gezet.
Afbeelding
Soraya blies samen met Myrthe de kaarsjes uit. "Jarig! Mylthe jarig!" Riep Myrthe de hele tijd.
Afbeelding
Soraya zette Myrthe op de grond. Van zelf ging ze staan en sprong ze de lucht in.
Afbeelding
En kwam ze neer als een kind. "Wow! Wat een grote handen!" Lachte Myrthe. "Gefeliciteerd zusje. Doei." Amy gaf haar zusje een kus op haar wang en rende naar de schoolbus.
Afbeelding
Myrthe en Soraya snijden een stuk taart af en smikkellen die op.
Afbeelding
Dit is trouwens Myrthe's nieuwe kamer.
Afbeelding
En dit is haar nieuwe look.
Afbeelding
"Wat zie je er leuk uit Myr!" Zegt Soraya en ze omhelst Myrthe.
Afbeelding
En het duurde niet lang of Marcel en Amy al weer thuis kwamen. "Myrthe, wat zie je er leuk uit! Is dat mijn vest?" roept Amy. "Ja, denk ik." "Soraya, Soraya! Schat! Ik heb promotie, en er komt zo een taxi. We gaan NU naar Frankrijk. Ik heb alles geregeld. De school.. Alles, we gaan. Kom!" Myrthe en Amy luisteren mee. Dan beginnen ze beide te springen. "We gaan op vakantie! We gaan op vakantie!"
Afbeelding
En dit is het prachtige Frankrijk waar de Mundal's de komende 6 dagen zullen blijven.
Afbeelding
En daar staan ze dan, voor hun basiskamp.
Afbeelding
De meiden hollen naar de slaapzaal en kiezen allebij een bed. Ze testen even of het goed ligt.
Afbeelding
En hun ouders doen dat ook.
Afbeelding
Daarna gaan ze met z'n vieren naar een cafétje.
Afbeelding
Iedereen bestelt iets..
Afbeelding
En daarna gaan ze naar het kunst-museum.
Afbeelding
Iedereen kijkt ergens anders..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En Amy is wat aan het oefenen in de Chineese vechtkunst, wat helemaal niet bij Frankrijk past.
Afbeelding
Met z'n allen lopen ze nog even het hele museum door..
Afbeelding
En dan valt de eerste nacht in Frankrijk.
Afbeelding
Weltrusten!
-----------------------------------
Einde update. Ik weet al hoe het af gaat lopen.. Ik vertel alleen dat er iets gebeurt met Marcel en dat Amy iets ondekt. Dat was het dus voor deze keer.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Updatee! Ben ziek. :S
----------------------------------------

Afbeelding
Die nacht was er iets aan de hand wat de familie Mundal helemaal vergeten was. Als Marcel niet in zijn eigen bed sliep.. Ging hij wel eens slaapwwandelen. Zoals nu. Hij zag ook een beetje bleek.
Afbeelding
Maar wat hij dus niet zag.. Was dat er allemaal opstakels stonden, overal waar je liep.
Afbeelding
"AAAAAAAAH!" Soraya schrok wakker van de kreet.
Afbeelding
En ook Amy en Myrthe hadden het gehoord. Snel rende de drie meiden naar buiten.
Afbeelding
De angstige blik zag je in hun ogen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"Amy, pak het boek. Er zit een boek in onze koffer! Kijk wat je moet doen. Het staat er in!" Fluisterde Soraya wanhopig.
Afbeelding
Amy knikte en rende naar boven. Ze zocht het boek.
Afbeelding
Toen ze het gevonden had liep ze naar een stoel.
Afbeelding
Er stonden rare teksten in het boek, van onrealistische dingen. Was het wel het goede boek? Amy sloeg de bladzijde om. Een briefje viel uit het boek. Amy raapte het snel op en las het.
Afbeelding
Wat betekende dit? Amy stopte het briefje in haar broekzak. ze las de bladzijde. Aha, hier stond het. "Leg een doek met koud water op het hoofd van het slagtoffer. Laat deze doek 10 á 15 minuten liggen. Haal daarna de doek eraf. Na 5 minuten zal het slagtoffer bijkomen."
Dit was het. Snel rende Amy naar beneden met het briefje brandend in haar zak.
Afbeelding
Yes, Amy's vader kwam bij. "Papa!" Riepen Myrthe en Amy. "Marcel!" Riep Soraya.
Afbeelding
Soraya belde onmiddelijk naar de taxi. Ze wilde nú naar huis.
Afbeelding
Die nacht sliep Marcel weer in zijn eigen bed. Dit was niet zo'n leuke vakantie. Maar het museum was top.
Afbeelding
"Myrthe, Myrthe. Ik moet wat zeggen en laten zien." Amy vertelde alles wat ze gelezen had en liet het briefje aan Myrthe zien. Amy wil de dat Myrthe haar hielp, want Myrthe is een genie. "Ik weet wat. We kijken op 'Sim planet' daar kan je foto's van ons huis zien. Papa heeft dat programa vast wel.
Afbeelding
Amy zocht het op en Myrthe gaf aanwijzingen. "Zie je wel! Die trap. Achter de schutting!" Fluisterde Myrthe opgewonden.
Afbeelding
Stilletjes slopen Myrthe en Amy het huis uit.
Afbeelding'
"Chips! Mam zit op de bank.." Mompelde Amy. "Rennen?"
Afbeelding
"Rennen." Amy en Myrthe rende zo hard als ze konden voorbij het raam. Soraya keek raar op, haalde haar schouders op en keek weer naar de tv.
Afbeelding
"Wauw. Die trap.. Daar had ik nooit aan gedacht. Vet cool. Wie gaat er eerst?" Vroeg Amy. "Eeehm.. Jij!" Zij Myrthe.
Afbeelding
"Okee.." Amy daalde de trap af.
Afbeelding
Daarna volgde Myrthe Amy.
Afbeelding
"Nee he, het loopt dood." Zuchtte Amy.
Afbeelding
"Zeg Amy.. Heb je toevallig dat briefje nog?" Vroeg Myrthe..
---------------------------------
Einde update! Ik denk hierna nog 2 trouwens. ;s
Deze is best wel lang toch?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie