Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk cijfer geef jij dit dagboek? (wel reactie plaatsten bij het kiezen van bv. 1)

1
3
4%
2
1
1%
3
0
Geen stemmen
4
1
1%
5
0
Geen stemmen
6
0
Geen stemmen
7
2
3%
8
19
25%
9
26
34%
10
25
32%
Totaal aantal stemmen: 77

584 berichten • Pagina 28 van 30

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Accidentally Pregnant - deel 3 staat nu online 17/4/11

One single little teaser (A):

De geel gekleurde ochtendzon glijdt over mijn huid als ik naar buiten loop. Een kleine lachje gevold door wat gebrabbel klinkt naast me. "Wat ben je toch een lieverd" zeg ik, en begin haar te kietelen. Het is erg rustig op straat, er loopt één man, maar die verdwijnt al snel weer om de hoek. Het geluid van een erg snel rijdende auto klinkt in de achtergrond. Ik draai me om, en schrik me wezenloos. Met slechts een enkel gebaar krijg ik het voor elkaar om Jasmijn aan de kant te gooien, waarna de zwart gekleurde auto met een volle snelheid tegen me aanrijd. Stilte.
Afbeelding
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Accidentally Pregnant - TEASER OP BLZ 55!

Seizoen 2 - deel 4

De afgelopen twee dagen zijn snel gegaan. Jasmijn is opgegroeid van baby tot peuter en ik heb veel klusjes in het huis verricht, zo heb ik het voor elkaar gekregen een aparte ruimte te creëren voor Jasmijn om te slapen en te spelen. Ik ben naar de stad geweest en heb een nieuwe jurk gekocht voor mijn afspraak van vanmiddag. Michael en ik hebben heel wat lopen mailen en we nemen beide onze dochters mee vanmiddag, want voor een oppas hebben we beide geen geld op dit moment.

Afbeelding

"Jasmij-hijn?" roep ik door het huis. Aangezien alles gelijksvloers is kan ze overal komen waar ze maar wilt. Gebrabbel en gegiegel komt achter de bank vandaan. "Kiekeboe" gil ik terwijl ik over de bank heen hang, ze komt bijna niet meer bij van het lachen. Ik geef haar een flesje en loop naar de badkamer. Ik begin mijn haar te doen, make-up te smeren en trek mijn jurkje aan. Het is redelijk fris vandaag dus ik pak ook een legging en mijn Vans en trek deze eronder aan.

Afbeelding

Turend op de klok leg ik de laatste hand aan mijn uiterlijk. Het is nu 9 uur 's ochtends en we hebben om half 10 afgesproken en de bistro is op 5 minuten lopen van hier. Ik wil niet lopen schrokken daar dus besluit nog even een boterham naar binnen te werken. Ik frunnik wat aan Jasmijns haar en loop wat te ijsberen door het huis.

Afbeelding

Ik ben best zenuwachtig voor zometeen, ik bedoel, ik ben niet echt verliefd op Michael denk ik, maar ik vind hem opzicht wel leuk, en dit afspraakje voelt echt als een date. Is het wel verstandig om uit eten te gaan? De telefoon rinkelt door het huis. "Met Monique" zeg ik vrolijk als ik opneem. Een onbekende vrouw klinkt aan de andere kant van de lijn. Ze meld positief nieuws, ze hebben een baan voor me, ze kunnen mij wel gebruiken in een snackbar hier vlakbij. Ik denk erover na antwoord ik. Een snackbar, het is tenminste iets. De klok verstoort mijn gedachten, tien voor half 10, ik moet gaan.

Afbeelding

De geel gekleurde ochtendzon glijdt over mijn huid als ik naar buiten loop. Een kleine lachje gevold door wat gebrabbel klinkt naast me. "Wat ben je toch een lieverd" zeg ik, en begin haar te kietelen. Het is erg rustig op straat, er loopt één man, maar die verdwijnt al snel weer om de hoek. Het geluid van een erg snel rijdende auto klinkt in de achtergrond. Ik draai me om, en schrik me wezenloos. Met slechts een enkele handeling krijg ik het voor elkaar om Jasmijn aan de kant te gooien, waarna de wit gekleurde auto met een volle snelheid tegen me aanrijd. Stilte.

Afbeelding
Dit is de op één na laatste update van Accidentally Pregnant, ik zal misschien vanavond het verlossende deel nog online zetten (A), Reactie's a.u.b. :D?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie