Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk cijfer geef jij dit dagboek? (wel reactie plaatsten bij het kiezen van bv. 1)

1
3
4%
2
1
1%
3
0
Geen stemmen
4
1
1%
5
0
Geen stemmen
6
0
Geen stemmen
7
2
3%
8
19
25%
9
26
34%
10
25
32%
Totaal aantal stemmen: 77

584 berichten • Pagina 15 van 30

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Accidentally Pregnant - *HOOFDSTUK 2 DEEL 6 ONLINE!*

Hoofdstuk 2 – Deel 7

Het doet pijn om je vrouw zo te zien leiden, en dat de rede daarvan zo onbekend is. Monique ligt op het bankje, waarschijnlijk in slaap gevallen want ze reageert niet op gepraat. “Het is wel vreemd dat dit gebeurd, ik bedoel, zulke hevige buikpijn heb ik nog nooit gezien…” zegt Simone verbaasd. Ik kan natuurlijk niet vertellen dat ze zwanger is, want dan gaan ze van alles vragen, en daarbij, binnenkort zal Monique het zelf wel willen vertellen. Een kreunend geluid maakt duidelijk dat Monique ontwaakt uit haar slaap.

Afbeelding

De meeste begrijpen dat we even willen praten en verlaten het tuintje zodra ze weten dat het goed gaat. Ik en Monique lopen een stukje door de straat om te praten over wat er gebeurd. “Zou ik een miskraam kunnen hebben?” vraagt Monique uit het niets. Ik stel haar gerust. “Je hebt toch nog geen bloed verloren?” vraag ik retorisch, want ik weet dat ze dat niet is verloren. Ze knikt en glimlacht, ik geef haar een zoen. “Ik ga het ze vertellen, dat ik zwanger ben bedoel ik.” Zegt Monique tegen me, en we lopen naar binnen.

Afbeelding

Door de ogen van Anke

Het was best een schok, dat Monique zwanger was, vooral Simone vond het moeilijk. Ik begin naar haar te staren zonder dat ik het door heb, ze kijkt naar een schilderij aan de muur, er heerst stilte. “Hoeveel weken?” vraagt Simone opeens, ik draai mijn hoofd richting Monique voor het antwoord. Ze staart naar de grond. “Ik ben verkracht, zes weken geleden, dus zes weken inmiddels denk ik…”.

Afbeelding

Op dat moment laat Leo het bord uit zijn handen kletteren, we kijken alle drie op, hij had duidelijk niet verwacht dat Monique dit zou vertellen. Gelukkig is het bord niet kapot, dus hij stopt het onopvallend snel in de vaatwasmachine. Ik kijk naar Simone, ze is duidelijk geschokt, want de tranen springen in haar ogen. Monique heeft het er ook moeilijk heen, ik wil een arm om haar heen slaan, maar dat kan wat raar overkomen, Monique is geen Thomas natuurlijk, soms wou ik dat hij gewoon nog hier was, mijn lieve man Thomas.

Afbeelding

“Koffie?” zeg ik met een nep glimlach. Twee van de drie dames knikken, alleen Monique wil niet. Dat ze verteld heeft dat ze zwanger is, oké, dat heeft ze besproken, maar om nou gelijk te vertellen dat ze verkracht is… Ik voel me boos, maar dat laat ik niet merken, ze heeft al genoeg stress op dit moment. Het apparaat piept als de twee cappuccino’s klaar zijn, en ik draag de twee mokken naar de woonkamer. “Door wie?” vraagt Simone op dat moment.

Afbeelding
Reactie's a.u.b (A).. Sorry voor de korte up trouwens... :$ Wat vinden jullie van dat ze naar een nieuwe wijk zijn verhuisd, de poll wil niet lukken namelijk dus ik vraag het zo maar even ;)!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie