Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Vond je het einde leuk?

Ja
1
10%
Nee
3
30%
Die ga ik niet lezen
0
Geen stemmen
Ik heb het dagboek nooit gevolg
6
60%
Totaal aantal stemmen: 10

133 berichten • Pagina 5 van 7

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ♥♫☼New life *UPDATE 10 ONLINE!!*♀♪☼

Ik zal zo snel mogelijk updaten!
Ik den'k da'k morgen ga simsen. Mss komt dan de update, of later deze week.
Ik zal zowiezo proberen in de kerstvakantie te simsen (begint bij mij pas volgende week)!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ♥♫☼New life *UPDATE 10 ONLINE!!*♀♪☼

EDIT;
Mss zondag, zaterdag blijken mijn ouders andere plannen te hebben. Ik probeer zoveel mogelijk plaatjes te verzamelen.
Zowiezo vanaf A.S meer kans op een update, dan heb ik namelijk herfstvakantie.
Voorlopig heb ik maar 3 pic's kunnen schieten, en da's nie veel.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ♥♫☼New life *UPDATE 10 ONLINE!!*♀♪☼

Update 11, Weer een onbekende?
Update 11 alweer! Enjoy!
Afbeelding

Afbeelding
Ik draaide nog wat heen en weer, ik kreeg de slaap niet te pakken. Ik was te zenuwachtig, morgen eerste keer naar school, en ik zou Lars weer zien! Ooo Lars! Mijn Thomas! Als ik al aan hem dacht ging mijn hart als een gek te keer. Lars…… Kreunend klom ik uit mijn bed, het was veelste warm, en ik kreeg de slaap niet te pakken.
Afbeelding
Ik wou kijken op mijn mobiel voor de tijd, helaas was het een hele zoektocht!
Ik zocht in de laatjes van mijn nachtkastje, nope. Daarna keek ik in mijn broek die ik de vorige dag aanhad. Ookal niet! Waar had ik hem gelaten? Ik wreef met mijn handen langs mijn slapen. Natuurlijk! In de keuken! Snel liep ik ernaar toe, en inderdaad. Daar had ik hem gelaten!
Ik zette mijn mobiel aan, dat duurde 5 minuten. Ik moest snel opzoek naar een nieuw mobieltje! Eindelijk was dat ding opgestart. Er stond 2:00. Ik was niet van plan mijn bed weer in te gaan. Ik was te zenuwachtig. En anders kon ik het gewoon niet halen. Ik ben namelijk niet zo snel!
Afbeelding
Waar stond mijn kledingkast ookal weer? Ik keek de kamer rond, hij stond nergens. Natuurlijk! Ik gaf met mijn platte hand een klap tegen mijn voorhoofd. Hij stond op de gang, gisteren gebracht door de verhuizers. Ik sliep toen, hij zal vast wel op de gang staan.
Ik slof naar de deur en open deze. Inderdaad, mijn klerenkast stond voor mijn neus. Ik pak hem bij de zijkanten vast en trok hem naar binnen. Hij was zwaarder dan ik dacht!
Afbeelding
Ik sleep de kast niet ver, het maakte vreselijk lawaai, en ik wou niet weg gestuurd worden vanwege geluidsoverlast. Ik sleepte hem ongeveer bij de splitsing van keuken en woonkamer/slaapkamer. Niet ver, je zou ook denken dat hij in de weg stond, maar dat was niet zo. Ik trok de eerste lade open en ging opzoek naar mijn kleding. Ik vond alleen wat zwarte shirts met lange mouwen. Ik haatte dat mijn school klederdracht had! Ik trok de lade eronder open en zag de kleding liggen, ik pakte ze op en legde ze voor even op de kast, ik zocht nog een hempje dat eronder paste. Ik trok deze uit de la, en legde ze boven op de rest van mijn kleding. Ik deed alle lade dicht en pakte mijn kleding.
Afbeelding
Ik liep naar de badkamer, en gooide mijn kleding in een hoekje. Daarna pakte ik de wasmand en gooide er mijn pyjama in. De wasmand was behoorlijk vol! Misschien moest ik binnenkort een wasje draaien….
Ik zette de douche aan en stapte erin. Het warme water maakte mijn spieren heerlijk los. Ik waste mijn haar nog even en deed er anti-klit in. Daarna waste ik het uit.
Afbeelding
Ik stapte de douche uit en droogde me af. Daarna trok ik mijn kleding aan. Ik trok met een nijdig gezicht het rokje aan. Ik haat die dingen! Ik liep naar de spiegel en deed mijn natte haar in een staart. Daar zat ik niet zo mee, alleen het rokje zat verschrikkelijk!
Afbeelding
Ik voelde en hoorde mijn maag knorren. Ik trok een bedenkelijk gezicht, wat zou ik gaan eten? Ik besloot wafels, dat was het enige wat ik kon en waar ik de spullen voor in huis had.
Ik maakte het beslag en niet veel later zette ik het in de oven.
Toen ik half gebukt stond klopte iemand op de deur. Ik keek naar de klok, 4:00, wie zou dat nu zijn?
“Kom binnen!” Riep ik.

Laatst gewijzigd door Simmielove op di 21 dec 2010, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ♥♫☼New life *UPDATE 11 ONLINE!!*♀♪☼

Bedankt :).
Ik ga mss morgen updaten, het hangt van mijn huiswerk af (A).
Ik denk vrijdag wel een up, en anders het weekend :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ♥♫☼New life *UPDATE 11 ONLINE!!*♀♪☼

Afbeelding

Update 12, Mijn eerste kus?!

Afbeelding
“Ik ben het!” Zei Lars toen hij binnen stapte, ik deed de oven dicht en ging overeind staan.
Liefdevol kijk ik hem aan, Lars slaat zijn armen om mijn middel, “ik houd van je!” Mompelt hij in mijn oor. “Ik ook van jou.” Fluister ik. Lars fluistert nog wat woordjes in mijn oor, mijn we stonden vooral dicht tegen elkaar aan. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst, Lars aait mijn haar.
Afbeelding
Ik trok me los van Lars toen ik een brand lucht rook, nee hé! Mijn wafels waren aangebrandt! Ik trek de over open, zwarte rook komt naar buiten, ik kuch en wapper met mijn handen,.
Ik zak door mijn knieën en pak de wafels, “wil jij me een bord aangeven, Lars? Ze staan in het kastje” Ik wijs met mijn vrije hand naar boven, “daar”. Ik hoor wat gerommel, niet veel later duwt Lars me een bord in de handen, “dankje” mompelde ik en ik legde de aangebrande wafels op het bord.
Fijn, nuja, ik had geen tijd meer om nieuwe wafels te maken. “moet jij niet naar school Lars?” Vraag ik aan hem, Lars schud zijn hoofd, “ik heb al kerstvakantie, jij niet?” Ik schud mijn hoofd, wat oneerlijk! Hij had wel kerstvakantie en ik niet.
Afbeelding
Als ik aan de tafel ga zitten gaat Lars tegenover me zitten, hij glimlacht naar me, waardoor ik me verslik. Ik begin te hoesten en klop mezelf tegen mijn borst. “Gaat het!” Vraagt Lars bezorgt en hij staat op het punt op te staan. Ik haal diep adem, ik voelde het stukje wafel naar beneden glijden, hij prikte een beetje in mijn keel, “het gaat.” Fluister ik. Lars schudt zijn hoofd en staat op.
Ik hoorde weer wat gerommel, daarna hoorde ik de kraan lopen, Lars kwam terug met een beker water, “drink.” Beval hij, gehoorzaam neem ik een paar slokken. Het hielp wel, het stukje wafel was al helemaal gezakt, “bedankt, Lars!” Zeg ik. Lars glimlacht alleen maar terwijl hoe toekijkt hoe ik eet, telkens verslik ik me bijna, en telkens gaat mijn hard harder te keer.
Afbeelding
Na een lange tijd had ik eindelijk de wafels op. Ik stond op en waste mijn bord af.
“Moet ik je helpen?” Klonk een stem achter me, van schrik strompel ik achteruit. Lars vangt me handig op en trekt me in zijn armen, “bedankt” Stamel ik. Lars lacht alleen wat. Ik sla mijn armen om hem heen en leg mijn kin op zijn schouder.
Afbeelding
Lars liet me los maar hield mijn handen nog vast, toen leunde hij naar me toe, zijn lippen getuit, zijn ogen gesloten…

Laatst gewijzigd door Simmielove op di 21 dec 2010, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ♥♫☼New life *UPDATE 12 ONLINE!!*♀♪☼

^
Woepsss, bedankt :$.
Ik was tegelijk een fototje aan 't bewerken, van Thomas en Catrijn :sweatdrop.
1 ding tegelijk doen dus :fluit
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie