Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Vond je het einde leuk?

Ja
1
10%
Nee
3
30%
Die ga ik niet lezen
0
Geen stemmen
Ik heb het dagboek nooit gevolg
6
60%
Totaal aantal stemmen: 10

133 berichten • Pagina 3 van 7

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ♥♫☼New life *UPDATE 7 ONLINE!!*♀♪☼

^
Da's vandaag :p.
Ik ga denk ik het weekend pas uppen :$. Of misschien zo een super-kleine.
En noem me A.U.B geen lieve schat!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ♥♫☼New life *UPDATE 7 ONLINE!!*♀♪☼

Ik hoop dat de plaatjes goed zijn want tinypic deed soms behoorlijk raar :S. En sorry dat-ie kort is. Hij ook niet spannend ofzoo, eerder een beetje saai (vind ik). Maar hierbij laat ik het.
------------------------------------------------------------------
Update 8, Liefde op het eerste gezicht?
Afbeelding
Ik kijk de jongen nijdig aan. Hoe kwam hij in mijn kamer!? “Hoe?! Wat?!” Sputterde ik, “hoe kom je in mijn kamer?!” Gilde ik haast. “Nou ehh…” stotterde de jongen, blijkbaar dacht hij dat ik ‘rustig’ zou reageren, maarja, dat vind ik behoorlijk moeilijk, en waarom zou ik het nu dan als hij…hij… zomaar mijn kamer binnen komt? Onaangekondigd? “Van mijn moeder kreeg ik de sleutel.” Zei hij zacht. Ik keek ‘niet begrijpend’. Wie was in hemelsnaam zijn moeder? “Je kent haar wel.” Zei hij toen hij mag zag kijken. “Mevrouw Smooth.” O Mijn God!! Was mevrouw Piep zijn moeder?! Ik voelde mijn mond open zakken.
“Maar ehh. Moet ik je helpen met je bank, dat gaat vast en zeker beter.” Zei hij. “Eehh oke, maar hoe heet je eigenlijk.” Vroeg ik terwijl ik van de bank af kwam. “Lars, en jij?” Zei hij, en haar glimlachte naar me. Ik voelde vlinders in mijn buik, en dat bezorgde me weer een rode kop. “Sanne.” Stotterde ik. “Mooie naam.” Zei Lars toen haar naar de andere kant van de bank liep.
Afbeelding
Lars ging aan de ene kant van de bank staan en ik aan de andere, samen tilde we de bank op en zette hem neer zoals ik wou. Hij hielp me ook nog met de rest van de kamer. Soms gluurde ik naar hem. Volgens mij heeft hij een lichte sixpack!
Afbeelding
Toen we klaar waren, en ik afscheid wou nemen, begon hij lichtjes te flirten met me. Hij gaf me complimenten, zei dat ik juist geen straatschoffie was, dat ik knap was. Ik voeldemijn hart te keer gegaan. Ik wou zo graag hem zoenen, zijn lippen waren zo dichtbij…

-------------------------------------------------------------------------
Ik hoop dat hij beviel :$.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ♥♫☼New life *UPDATE 8 ONLINE!!*♀♪☼

^
Komt denk ik van de foto (A).
Ik ga zo snel mogelijk weer updaten! Zowiezo komt er 1 in het weekend (A).
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie