Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Vond je het einde leuk?

Ja
1
10%
Nee
3
30%
Die ga ik niet lezen
0
Geen stemmen
Ik heb het dagboek nooit gevolg
6
60%
Totaal aantal stemmen: 10

133 berichten • Pagina 4 van 7

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ♥♫☼New life *UPDATE 8 ONLINE!!*♀♪☼

na0mi- schreef:jee maakte eeen paar foutjes. :'$
Wat voor fouten dan?
Als je reageert, moet je eigenlijk ookwel reageren als ik vraag wat voor foutjes.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ♥♫☼New life *UPDATE 8 ONLINE!!*♀♪☼

Update 9, Verdwaald?!
Eindelijk! Update 9 is aangekomen! Enjoy!
-------------------------------------------------
Afbeelding
“Ik denk dat ik maar beter kan gaan..” Zei Lars tegen me. “Waarom?” Fluisterde ik. Ik keek diep in zijn ogen, en zette een klein stapje naar hem toe. Lars glimlacht, “ik heb liever niet dat mijn moeder dit weet.” Zei hij. “Dat wil ik ook niet, ik wil dat niet.” Mompelde ik, ik was helemaal verdwaald in zijn prachtige ogen. “Mag ik morgen weer komen?” Vroeg Lars en hij keek naar zijn schoenen, het leek alsof hij bloosde onder zijn huid, maar ik kon het niet goed zien. “Tuurlijk! Waarom niet?” Zei ik. “Mooi zo, dann eehhh dan ga ik maar, dag hé?” Zei Lars, en hij liep naar de deur.
Afbeelding
Ik keek hoe Lars weg liep. Hij zou morgen weer komen! Jippie!!
Ik bekeek nog even mijn nieuwe ‘kamer’. Er stond een boekenkast in, niet groot, maar wel leeg. Ik keek ook even op de klok, 8 uur. Ik kon nog wel even snel heen en weer.
Afbeelding
Ik liep snel mijn kamer uit. Ik drukte op het knopje van de lift en zette een paar stappen naar achteren.
Waarom duurde het nou altijd zoo lang? Ik zucht, heel fijn. Op het moment dat ik zucht gaan de lift deuren open, snel stap ik de lift in en druk op het knopje naar de begane grond.
Snel kom ik aan. Ik zet koers naar buiten en wacht op een taxi.
Afbeelding
Ik hoefde niet lang te wachten. Er waren zoveel taxi’s in Bridgepoort! Je hoefde maar naar buiten te komen zonder een fiets aan de hand, of auto sleutels in je hand en zo stonden al voor je! Ik had een aardige vrouw.
“Waarheen?” Vroeg ze en ze keek in de achteruitkijkspiegel.
“Naar de boekhandel.” Antwoordde ik.
“De ene in Bridgepoort?” Vroeg ze aardig.
“Ja, is het duur?” Vroeg ik.
De vrouw schudde haar hoofd en gaf gas, de auto kwam in beweging.
Afbeelding
“Het spijt me, maar vanaf hier zul je moeten lopen.” Zei de vrouw en ze begon zachter te rijden.
“Oke.” Ik betaalde en net toen ik uit wou stappen, bedacht ik me wat. “Waar moet ik heen?” Vroeg ik.
“Ga vanaf hier rechtdoor, neem de 2de rechts, dan rechtdoor en dan naar links, ik hoop dat je het kunt vinden.” De vrouw keek achterom en glimlachte, ik stapte uit de auto en zei nog even dag.
Afbeelding
Ik ging rechtdoor, zoals de vrouw me gewezen had. Ik ga langzamer lopen, waar was ik? En was het nou de 1ste rechts? Of de 2de links? Ik wist het niet meer! Ik hoorde gelach van dronken mannen. Ik slik, welke kant moet ik nou op?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ♥♫☼New life *UPDATE 9 ONLINE!!*♀♪☼

Afbeelding

Deze update is niet echt leuk, al zeg ik het zelf. Ik hoop dat jullie hem beter vinden :P;
Update 10, Achtervolgt?

Afbeelding
Ik vergroot mijn passen en ren weg van de stemmen.
Niet veel later zag ik een steeg waar ik me in verstopte. Ik hoopte dat die mannen me niet achterna kwamen! Niet nu! En het enige wat ik wou was een boek kopen!
Toen ik weer op adem was gekomen, sprong ik de steeg uit. Op weg naar het kruispunt, deze vond ik snel. En tot mijn grote geluk zag ik een taxi! De taxi stopte en ik stapte in.
“Waarheen?”
“Bridgepoort, Camelsstraat, Appartement 5.” Antwoordde ik, terwijl ik de deur achter me dicht trok. Vandaag maar geen boeken kopen. Ik worstelde nog even met mijn riem, maar al gauw zat ik.
Afbeelding
“Hier uitstappen!” Zei de taxichauffeur. “O ja! Het is trouwens € 10,00”
€ 10,00! Het werd telkens duurder! “Nou? Waar blijft het geld?” Vroeg de taxichauffeur verveelt.
Ik gooi het geld op de bijrijders stoel en stap uit. De frisse lucht in! Ik was blij dat mijn appartement vlak bij het metrostation was, want ik moest nog wat verder. Helaas. Waarom kon hij nou niet door rijden?
Ik draai me om en kijk de taxi na. Hij rijd naar het tankstation, dus zijn tank was leeg. Heel heel fijn! Dat had hij toch even kunnen zeggen?! Ik had blijkbaar ook mee betaalt aan de benzine, aan de benzine die er nog in moest! Dat was zoo oneerlijk!
Afbeelding
Ik was snel aangekomen. Ik stap uit de metro en loop naar de trap omhoog. Ik zie de bomen al bij het appartement. Ik zet het op een ‘wandelren’. Ik open de deuren en de frisse avond lucht komt me te gemoed. Ik loop naar de trap waar aan het appartement grenst. Hoorde ik nou weer de stemmen van die mannen? Waren ze me achtervolgd ofzo? Snel liep ik naar binnen en drukte op het knopje van de lift. Hopelijk wisten die griezels niet waar ik woonde, dadelijk zaten ze in mijn woonkamer!
Afbeelding
Ik stak mijn sleutel in het slot en draaide hem. De deur vloog haast open. Ik doe de deur achter me dicht en draai hem weer op slot. Ik leun even tegen de deur en zucht. Hier waren ze niet.
Toen ik eenmaal stil stond rook ik dat ik zweette. Bah! Ik kon beter gaan douchen!
Snel liep ik naar de badkamer, en zette de kraan aan. Ik kleedde me uit en stapte onder de douche. Het warme water deed me goed. Ik besloot net zo goed mijn haar te gaan wassen. Dat kon toch geen kwaad.
Afbeelding
Ik spoelde mijn haar uit en zette de kraan uit. Ik pakte mijn pyjama en trok hem aan. Ik had niet zoveel zin om mijn haar af te drogen. Ik haalde een paar keer de borstel door mijn haar heen. Het hing plat tegen mijn wangen. Ik gooide mijn kleren in de wasmand en liep de badkamer uit. Vermoeid liep ik naar mijn bed. Ik was uitgeput! Gelukkig was het morgen zondag, ik hoefde overmorgen pas naar school. Ik keek op de klok en verbeterde mezelf, morgen ging ik pas naar school.
Ik kroop onder de wol. Na even draaien viel ik in slaap. Ik zat in een heerlijke droom. Een droom over Lars en mij, samen bij zonsondergang…
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: ♥♫☼New life *UPDATE 10 ONLINE!!*♀♪☼

Je verhaal is leuk en spannend, :klap zoals het feit dat ze denkt de mannen nog te horen in het appartementencomplex. Een beetje paranoïa. Was dat ook je bedoeling?
Voordat je upload nog even doorlezen op taalfouten, bij mij leidt het af van het verhaal (de taalfouten dus) Misschien dat je iemand anders je verhaal kan laten lezen. Vaak ziet een ander gelijk de fouten zitten, waar jij overheen kijkt. Het is maar een suggestie, geen aanval.
Een ander puntje waar je over moet nadenken is de tijdsvorm die je gebruikt. Spreek je vanuit tegenwoordige of verleden tijd?
Voorbeeld van je tekst. Ik maak tegenwoordige tijd blauw en verleden tijd rood. Dan zie je gelijk wat ik bedoel. Ik was snel aangekomen Ik stap uit de metro en loop naar de trap omhoog. Ik zie de bomen al bij het appartement. Ik zet het op een ‘wandelren’. Ik open de deuren en de frisse avond lucht komt me te gemoed. Ik loop naar de trap waar aan het appartement grenst. Hoorde ik nou weer de stemmen van die mannen? Waren ze me achtervolgd ofzo? Snel liep ik naar binnen en drukte op het knopje van de lift.
Maar je kan ook bijvoorbeeld de handelingen in de verleden tijd beschrijven en de dialoog in de tegenwoordige tijd.
Zo nu houd ik op met 'juffen'. Succes. :thumbsup
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ♥♫☼New life *UPDATE 10 ONLINE!!*♀♪☼

^
Het geeft niet hoor! Ik gebruik zelf word voor controle. Fijn dat je het zegt. Ik zal erop letten!

Bedankt trouwens (A). Ik ga binnenkort weer simsen :P.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie