Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk persoon vind jij het leukst?

Byantha
6
30%
Caro
8
40%
Abriël
2
10%
Linsey
0
Geen stemmen
De Blonde Man Zonder Naam Die Ook Danst
4
20%
Totaal aantal stemmen: 20

182 berichten • Pagina 7 van 10

Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wanna dance with ya honey! HOOFDSTUK 7 EN 8 ONLINE

Moe
Ja ja mensen, de EEN NA LAATSTE update alweer!
---------------------------

Afbeelding
Een maand later was het feest van Caro en Abriël. Ze hadden de mensen van de dansgroep uitgenodigd en nog twee vrienden van Abriël. De sfeer zat er gezellig in. De muziek stond aan, de tafel was gedekt. Het was een soort van indoor-beachparty geworden. Iedereen liep rond in zwemkleren, ook al was het daar veel te koud voor.

Afbeelding
“Wat is er met haar gebeurd?” vroeg een gothic meisje aan Abriël. Ze heette Valerie.
“Geschept door een auto. Dit feest is om haar op te vrolijken, dus doe aardig en staar niet de hele tijd, oké?”
“Oh ja, ik snap het. Komt voor elkaar, Abriël,” beloofde Valerie. Ze kletsten gezellig verder.

Afbeelding
De wonden van Byantha waren gehecht. Je zag nog wat littekens, maar heel erg opvallend was het niet meer. Toch voelde Byantha zich niet op haar gemak.
“Caro, moet dit? Ik ben hier nog niet klaar voor, geloof ik.”
“Tuurlijk wel meisje! Geniet er nu mah’ van! Ooit moet jij toch weer weg uit da ziekenhuis?”
Byantha voelde zich depressief. Haar ogen werden steed getrokken naar de dansende mensen.
“Ik ga even een luchtje scheppen.”
“Oké, tot zo mij meisje.”

Afbeelding
Byantha rolde naar buiten. Buiten was het zwembad. Ineens bracht dat haar op een idee…
Allerlei gedachten schoten door haar hoofd. De dansende mensen, Abriël, Caro… Kon ze dit doen? Ze moest, ze zouden het wel begrijpen. Niet dansen is niet leven, die gedachte zat al een paar weken in haar hoofd. Dit was de perfecte kans. Niemand lette op haar. Ze bekeek het koude water nog eens goed.

Afbeelding
Ze zette haar gedachten nog een keer op een rijte. En nam haar besluit. In haar hoofd stelde ze een plan voor. Ze zou naar achteren rollen en dan weer naar voren. Ze zou vlak voor de rand stoppen. Dan zou ze afzetten met haar handen en… Ja, nu wist ze het zeker. Ze rolde naar achter, naar voren, remde af…

Afbeelding
Ze zette af en dook in het water. Het water was koud, maar verfrissend. Ze was nu al een half uur buiten en niemand kwam haar zoeken. Nu wist ze het zeker. Byantha zwom een paar rondjes en na een tijdje werd ze flink moe. Plots besefte ze dat ze nog geen afscheid had genomen. Ze moest terug! Ze probeerde maar het lukte niet!

Afbeelding
Haar armen stopten met bewegen. Ze probeerde te gillen, maar in plaats van dat ze geluid maakte vulde het zwembadwater haar longen. Byantha probeerde uit alle macht weer naar het oppervlak te zwemmen, maar haar armen leken net zo verlamd als haar benen. Ze dacht nog een keer aan Abriël en Caro, toen werd het zwart en voelde ze niets meer…



Dat was het :twisted
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie