Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk persoon vind jij het leukst?

Byantha
6
30%
Caro
8
40%
Abriël
2
10%
Linsey
0
Geen stemmen
De Blonde Man Zonder Naam Die Ook Danst
4
20%
Totaal aantal stemmen: 20

182 berichten • Pagina 8 van 10

Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wanna dance with ya honey! 1 na laatste: HOOFDSTUK 9!

Oké daar gaat 'ie dan.
de allerlaatste update
veel plezier :bloemetje

----------------------------------------
Hoofdstuk 10: het einde doet pijn

Een week later was de begravenis van Byantha.

Afbeelding
"Dit is een moeilijke dag, voor ons allen. Er is helaas weer een ziel opgestegen naar de Hemel, als die al bestaat. Byantha is natuurlijk veel te vroeg gestorven. Haar laatste dagen waren misschien niet haar mooiste dagen..." zo sprak de begravenisonderneemster.

Afbeelding
Het was een besloten begravenis. Alleen Abriël, Caro en Byantha's ouders waren aanwezig. Iedereen had het moeilijk. Natuurlijk probeerden ze elkaar te troosten, maar iedereen kampte met zijn eigen verdriet. Het was een moeilijke dag.

Afbeelding
Alleen Caro had de moed om nog wat te zeggen. Ze droeg een gedicht op, ter ere van Byantha.
"Jij ben niet meer
Je was er altijd voor mij gewees'
Diep in mij hart doet het zeer
En jou mis ik de meest
Telkens als ik aan jou denk
Komen die tranen weer..."

Verder kwam ze niet. Ze moest verschrikkelijk huilen.

Afbeelding
Iedereen had het er verschrikkelijk moeilijk mee. Zelfs Abriël, de stoere vent, kon het niet laten de longen uit zijn lijf te huilen. Hij was zijn grote liefde verloren. Net toen het zo goed liep, moest er een of andere wrede autobestuurder komen om haar leven te verpesten! En Caro, was haar hartsvriendin verloren. Zij kende Byantha al vanaf de 2e klas.

Afbeelding
Iedereen zocht troost bij elkaar. Maar dat verdriet was niet weg. Het lege gat in hun harten was niet meer op te vullen. Niemand zou Byantha ooit kunnen vervangen.

Terwijl iedereen na de begrafenis naar huis ging, bleef Caro tot diep in de nacht op het kerkhof. Bij Byantha.

Afbeelding
“Mij meisje. Laat mij nie alleen. Wat moe ik zonder jou? Jij was mij enige vriendin. Ik kan nie leven zonder jou. Alsjeblief Byantha, waarom? Ik wil jou nie missen. Niemand wil jou missen. Ga alsjeblief niet weg bij ons. Alsjeblief…”

Afbeelding
Op dat moment stak een flinke bries op.
Caro, fluisterde de wind. En op dat moment wist Caro dat Byantha haar nooit in de steek zou laten. Ze bleef, ook al was ze onzichtbaar, en niet tastbaar meer.

EINDE VAN DIT DAGBOEK

Laatst gewijzigd door maike0090 op ma 25 okt 2010, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie