Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

32 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Velvet Snow - LAATSTE HOOFDSTUK ONLINE!

Hoi lieve mensen! :bloemetje


Ik ben al een tijdje bezig geweest met Velvet Snow en heb vandaag dan toch maar besloten om alvast hoofdstuk 1 online te zetten! :applaus Ik ben heeeel erg benieuwd wat jullie er van gaan vinden en ik hoop dat jullie het leuk vinden. De foto's op het eind zijn misschien wat minder, vind ik zelf, maar laat je doordat niet afleiden ! :laugh

Hoofdstuk 2 zal binnenkort online komen (weekje of 2)

En hoofdstuk 3 het laatste hoofdstuk kan nog wel lang gaan duren want die is het moeilijkst met foto's maken!

-------------------------------------------------------------------------------------

Samenvatting:


Voor Manou was het de kans van haar leven, stage lopen bij een rijk gezin in Engeland. Bij aankomst ontmoet ze eerst de twee kinderen (waar ze op moet gaan letten) en daarna de butler. De ouders van de twee kinderen zijn alleen in het weekend thuis. Nadat Manou er een tijdje is, begint ze de butler steeds vreemder en verdachter te vinden. Wat is hier gaande?


Link: Velvet Snow

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op vr 17 dec 2010, 10:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Velvet Snow - Hoofdstuk 1 Online

Fieuwww! Dat is een last van spanning die van mij af valt. Ik ben altijd bang dat een nieuw verhaal tegen zou vallen hihi! Maar ik ben blij dat jullie , als eerste twee lezerssss of lezeressen, het leuk vinden :D ! Fiet fieuw.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie