Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

242 berichten • Pagina 11 van 13

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: 'Don't tell me such a simple lie' 13e update [14/10]

ik vervang straks dan wel ff alle foto's ;)
__________________________________________
't zijn deze keer maar 13 foto's ;)
ik wist niet meer en anders begon ik het uit te melken en dan word het slecht :3
__________________________________________
14. Ziek

Afbeelding
Nadat we de tombe waren uitgerend, ging Lily de relikwie bezorgen en ik ging terug naar de basiskamp.

Afbeelding
Lily had het bezorgd en kreeg van die mevrouw wat geld, ze bedankte haar en ging ook terug naar de basiskamp.

Afbeelding
Ik was een boek aan het lezen toen opeens Lily's mobiel afging, het was haar moeder. Ze liep naar de gang en nam op er was blijkbaar iets aan de hand.

Afbeelding
In de tijd dat wij op vakantie waren gegaan was Stanley ziek geworden en was opgenomen in het ziekenhuis, wat hij had wisten ze niet en we moesten zo snel mogelijk naar huis.

Afbeelding
Eenmaal aangekomen gingen we meteen naar het ziekenhuis en we mochten achter klas naar hem kijken, hij lag in quarantaine.

Afbeelding
Hij zat aan een infuus, dat betekende niet veel goeds dachten we. De dokter kwam aan lopen en verzocht ons om mee te gaan naar zijn kantoor waar we het één en ander zouden bespreken.

Afbeelding
Stanley bleek een hele zeldzame ziekte te hebben waar een peuter als Stanley niet tegen op kan, met een speciale behandeling zou het goed moeten komen, maar de kans is 9.5%.

Afbeelding
De dokter vroeg of we de kans wilde nemen om hem te redden, volmondig zeiden we ja. Stanley werd klaar gemaakt en het zou minstens 10 uur duren dus mochten we naar huis.

Afbeelding
Lily ging op de bank liggen om te slapen.

Afbeelding
De telefoon ging , ik nam op het was de dokter ie vertelde dat we moesten komen, Lily werd ondertussen wakker en ik vertelde haar gelijk dat we moesten komen naar het ziekenhuis.

Afbeelding
Toen we weer in het kantoortje zaten vertelde de dokter het hele proces vanaf dat we weg waren, het resultaat was dat Stanley was overleden en de ziekte hem van binnen figuurlijk helemaal had opgegeten.

Afbeelding
We mochten hem nog zien, we barstte beide in tranen uit. We keken naar het levenloze lichaampje van Stanley en vertrokken naar huis. We regelde het één en ander voor de begrafenis.

Afbeelding
Alleen Lily, haar moeder en ik waren aanwezig en uitgenodigd omdat wij als enige een sterke band hadden met Stanley, de kist was in de grond, de bloemetjes er over heen gestrooid en wij gingen naar binnen. Vandaag was niemand echt meer blij of aanwezig met haar gedachte.

Stanley McNash

Veel te vroeg overleden, een lief klein jongetje met een groot hart.
Hij speelde graag en werd graag geknuffeld
Het is een gemis, Stanley altijd in ons hart en bij ons.

Lily en Tanedra McNash
Savannah McGlorey


dit was de update van vandaag :(
ik hoop dat jullie het, uhm 'leuk' vonden

vorige update:13. Vakantie
volgende update: 15. Het eind

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op ma 01 nov 2010, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: 'Don't tell me such a simple lie' 13e update [20/10]

Hoe heb je in vredesnaam Stanley kunnen vermoorden? Wil ik ook is goed voor een nieuw dagboek waar ik aan werk. Maar het is een dahboekje waar ik met mijn vriendin aan werk. En dan sturen we het naar iedereen op school. Maarja sielige Up
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 'Don't tell me such a simple lie' 13e update [20/10]

Jij bent slecht!! Zomaar een kind vermoorden. Dan nog wel zo'n schatje.
Ik haat je :cursing .


Wel leuke update XD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie