Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

242 berichten • Pagina 10 van 13

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: 'Don't tell me such a simple lie' 11e update [6/09]

updaaaaaaaaaate
________________________________
13. Vakantie

Afbeelding
Nadat Lily had gepuft, gekrijst en gehuild had en Stanley eruit was, maakte ze hem schoon en bracht hem naar zijn bedje. Lily bleef nog even bij Stanley om een boek te lezen, dat deed ze zodat ze altijd paraat stond wanneer Stanley aandacht nodig had.

Afbeelding
Een tijdje na de bevalling, ging ik weer tegen Jolaisa praten. Ik was woedend, ik schonk haar mijn vertrouwen en zij loog tegen mij, ik haar bloed eigen zus, die gene die voor haar klaar stond en haar een dak boven haar hoofd gaf!

Afbeelding
Ze vroeg of we even konden zitten zodat ze het kon uitleggen en we liepen naar de stoelen .

Afbeelding
Ze trok haar kleren uit en trok andere kleren aan, ze vertelde: "Ik heb dit eigenlijk gedaan omdat ik een probleem kind ben, vroeger was ik eigenlijk een kleine jou geworden, ik kwam uiteindelijk in opstand en werd geslagen. Ik kwam in aanraking met de verkeerde mensen, ik heb toen gerookt, drugs gebruikt en ben meerdere malen met de dood bedreigt. Ik kwam toen op het idee om een fake-zwangerschap op te zetten maar toen wist ik niet dat Lily zwanger was dus hield ik het nog een tijdje uit."

Afbeelding
Ik had aandachtig geluisterd en kwam tot de beslissing om haar naar een inrichting te sturen voor jonge meisjes die in aanraking waren geweest met de verkeerde mensen.

Afbeelding
Ik had een taxi gebeld en die kwam haar ophalen, haar spullen waren gepakt en in de taxi gedaan, ik knuffelde haar en ze vertrok, ze ging een beter leven tegemoet.

Een paar jaar later

Afbeelding
Alles ging de afgelopen jaren goed, Stanley groeide en leerde praten en lopen. Lily's moeder kwam met het idee om op vakantie te gaan, de huwelijksreis die we nooit hebben gehad.

Afbeelding
Afbeelding
De volgende dag waren we al in China aan gekomen, we wilde veel tombes bezoeken en we hadden daarbij de perfecte outfit gekozen.

Afbeelding
Samen keken we op het bord voor uitdagingen, we wezen tegelijk op een niet al te moeilijke uitdaging, we belde de vrouw en met gebrekkig Engels wisten we dat we moesten komen naar haar.

Afbeelding
Eenmaal aangekomen spreken we vooral met onze handen, zo begrepen we dat we naar een tombe moesten om een relikwie te zoeken en te brengen.

Afbeelding
Lily ging op een stuk vloer staan met 2 voeten erop, voor de gein stampte ze en de vloer onder mij verdween, ik kon nog net op tijd weg stappen voor ik de trap af viel.

Afbeelding
We liepen de trap af en stuitte op een kamer met alleen een deur en een stenen ding in de muur met daarin een afdruk ofziets van een sleutel.

Afbeelding
Lily deed de lood zware steen die ze had gekregen in de afdruk, het paste en de deur ging open.

Afbeelding
Lily pakte het geld en ik mocht die zware standbeeld op die steen in de grond trekken.

Afbeelding
Deze keer mocht zijn duwen en ik op een stenen plaat staan met voetafdrukken, we kwamen in een kamer met veel stenen standbeelden en een elektrisch veld, we duwden de standbeeld op het elektrische veld en we konden er over heen, we opende 5 schatkisten en we kwamen in een kamer met een soort van bad erin.

Afbeelding
Ik wilde het gaan verkennen, maar in plaats van dat ik erin dook, viel ik erin. Er waren veel gangen en ik nam de gang richting het licht want ik had niet zoveel zuurstof meer.

Afbeelding
Ik vond er een schatkist met een stenen ster erin, ik nam het mee en zwom terug naar Lily.

Afbeelding
Ik deed de steen in de muur en de deur ging open, er stonden 3 schatkisten en we opende ze alle 3 en in 1 van die schatkisten zat de relikwie die we moesten zoeken voor de oude mevrouw.

Afbeelding
We renden naar boven en naar buiten, we waren blij dat we eindelijk weer frisse lucht hadden en konden we de grond kussen!


dit was de update van vandaag :)

vorige update: 12. Baby
volgende update: 14. Ziek

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op wo 20 okt 2010, 16:34, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie