Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 27 van 33

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: I want to have your baby! Update 30!

Dat het andere meisje ( weet de naam niet meer :$) er achterkomt, en dan met veel heibel vertrekt. Maar ze hebben nog niks, dus dat is nogal raar... Dat Desire Jay straks verlaat? geen idee..

Wanneer komt er weer een update?
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 30!

Afbeelding

Ik werd wakker met een ligt gebonk in mijn hoofd, mijn maag voelt vreemd en mijn ogen willen niet helemaal open. Wat een nacht. Hoe wil ik ooit de dag overleven? Langzaam probeer ik op te staan. Niet te snel, mijn maag is het er niet helemaal mee eens. Ik doe mijn ogen dicht tegen het tollen. Ik zet mijn voeten op de grond en duw mijn lichaam omhoog. Snel maar eten en vooral veel drinken.

Afbeelding

Ik strompel naar de deuropening en houd me even aan de deurpost vast. Ik leun met mijn voorhoofd tegen het hout en sluit mijn ogen. Note to myself, nooit meer zoveel drinken. Ik ga rechtop staan en wil richting de keuken.
Plots stopt mijn hart met bonken, mijn ogen worden scherp en ik voel mijn spieren aanspannen. Wie is er in mijn huis, wat doet die hier en hoe krijg ik hem weg? Het volgende moment besef ik dat deze persoon een vrouw is die rustig op een stoel zit.
'Wat doe je hier?' Mijn stem klonk een stuk vijandiger en schorder dan dat ik gewend ben. De vrouw staat op en draait naar mij toe. Vaag komt mijn herinnering terug.

Afbeelding

'Rustig aan schatje, ik ben het maar. Desire.' Alles flitst ineens binnen. De drank, deze dame, mijn bed. Bella. Een steek door mijn hart, Bella haar blik toen ik met Desire stond kan ik mij nog pijnlijk goed herinneren. Haar blik schreeuwde verraad, boosheid maar vooral teleurstelling. Ik kon mij alleen niks herinneren van alles nadat ik naar bed was gegaan. Mijn ogen vlogen open en ik keek Desire aan.
'Och jochie. Ik weet wat je denkt, en het antwoord is nee. Ik kwam met mijn prachtige lichaam je kamer weer in en toen viel je in slaap. Als een blok. Vanmorgen was je ook niet wakker te krijgen, daarom heb ik je laten liggen.' Ergens was ik gerust gesteld. Een zucht ontsnapte uit mijn mond.
'Terwijl ik hier zo zat en je gitaar zag, begon ik te denken. Ik denk dat we met jouw koppie en die gitaar veel kunnen bereiken. Kijk eens uit het raam en vertel me wat je denkt.'

Afbeelding

Ik liep naar het raam en zie mijn bekende uitzicht over één van de rijkere buurten.
'Ik zie Grandville.' Ik hoorde een klein lachje naast mij.
'Inderdaad, Grandville. Mijn beste vriend, daar kan jij binnenkort ook wonen. Denk erover na, dan ga ik mij even aankleden. Ik neem je shirt wel mee, hij zit te lekker.' Ik kon geen woord uitbrengen. Ik daar wonen?
Ik sta nog een tijd voor mij uit te kijken wanneer Desire weer de kamer in komt. 'Denk erover na Jay. Fris je op, pak je gitaar en zie me over 3 uur bij de Qwibus. Als je ergens moet beginnen is het daar.' Ze bekeek me nog eens van top tot teen en liep toen mijn deur uit.

Afbeelding

Het is wel een prachtkans en mijn droom. Met mijn gitaar en een band op het podium staan terwijl er honderden gillende mensen voor me staan. Maar dit zou wel betekenen dat ik met mijn studie moet stoppen en geen privacy zal hebben. Ik ga in bad en ga met mijn hoofd onder water.

Moet ik nou gaan of niet?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie