Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 32 van 33

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 36, 22/07!

Ik had niks meer. Ik wist niet eens waar ik heen moest. Ik had geen telefoon, want die lag nog in het appartement toen ik wegging. Geen gitaar, want die lag daar natuurlijk ook. Het enige wat ik nog had was een papiertje met een adres erop. Maar ik kon er niet heen gaan, het was te lang geleden.
Ik kon ook niet terug naar mijn moeder en mijn 'vader'. Ik wilde niet dat mijn moeder zich zorgen zou maken en dat Maarten het genoegen zou hebben om te zien dat mijn dromen in duigen zijn gevallen.
En dus besloot ik naar die ene plek te gaan waar ik nu nog terecht kon. De kroeg.

Afbeelding

Ieder ander zou zeggen dat ik teveel had gedronken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer weet wat er is gebeurd. Ik heb genoeg gedronken om deze avond te vergeten.

Afbeelding
Afbeelding

Ik weet niet wat er was gebeurd, maar op eens stond ik buiten de kroeg en werd ik hard geduwd.
Het enige wat ik mij kan herinneren is de harde en koude wind nadat een trein langs is geweest.

Afbeelding

Ik voelde de koude tegels tegen mijn wang duwen. Ik opende mijn ogen en zag de drank die ik had uitgekotst en een stel voeten bij mij hoofd.
'Jay?' Eindelijk, alles is voorbij en engelen komen mij halen. Ik ben er klaar voor god, neem me mee.

Afbeelding

Ze maakte me klaar voor het nieuwe hemelse leven. Ik voelde de kleding van mijn lichaam vallen en een heerlijk warme straal over mijn huid gaan. Was dit de reiniging voor ik naar de hemel mocht?

Afbeelding

Ik denk niet dat ik al naar de hemel mag. Maar dit is ook geen slechte tweede plaats.

Afbeelding

De volgende dag werd ik wakker van dof gedreun in mijn hoofd. Ik was niet dood, ik was springlevend! Noua, spring? Nog even niet. Eerst rustig wakker worden. Ik open mijn ogen en zie dat ik in een bed lig, niet mijn bed. Heel langzaam ga ik rechtop zitten. Op een stoel bij het bed liggen mijn kleren. Ik pak ze vast en voel dat ze net zijn gewassen. Heel traag doe ik mijn kleren aan en loop van de trap af.

Afbeelding
Daar zie ik een kleine woonkamer en een kleine keuken waar een bord met eten voor mij staat. Ergens is dit een opluchting, dit betekent dat ik niet ergens heb ingebroken en dat de bewoners het geod vinden dat ik hier ben. Ik loop naar het eten toe en zie een klein briefje.
'Jay, doe alsof je thuis bent. Ik ben even werken maar ik ben om drie uur weer thuis.' Geen naam. Helemaal niks. Wie is toch die gastvrije man of vrouw die hem schijnbaar kent. Desire? Nee die zou dit nooit doen. Zijn zusje woont nog bij zijn ouders, en hij wist toch echt zeker dat dit niet zijn ouderlijk huis was. Het enige wat hij kon doen is dus wachten.

Om drie uur hoorde ik een sleutel in het slot.

Afbeelding

'Bella! Wat doe jij hier nou?' Dit kon niet waar zijn! Was ik in mijn dronkenschap naar haar huis toegegaan? En zij wat de engel geweest die me binnen liet en haar huis voor mij openstelde?
'Jay! Je bent er nog!'

Afbeelding

Ja ik was er nog en ik zou nooit meer weggaan. Er zouden alleen maar kleine Bella's en kleine Jay's bijkomen.


The End.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 36, 22/07!

Afbeelding
'Je snapt er ook niks van!' Snel ren ik naar boven. Ik had er ontzettend tegenop gezien maar ik heb het eindelijk gezegd tegen mijn vader. 'Alison kom nou naar beneden dan praten we er even rustig over.'

Afbeelding
Dan praten er er rustig over... Ja vast! Net zolang praten tot ik het niet doe zeker? Nou mooi niet. Ik zet de muziek hard aan en expres dat liedje waar mijn ouders een hekel aan hebben. Er is maar één iemand die mij zou snappen. Gerald Butler. Ik ken zijn muziek nog niet zo lang, maar niets heeft me ooit zo geraakt. Het maakt mij niet uit dat hij eigenlijk muziek maakt voor mensen van mijn broers leeftijd, ik gedraag me gewoon ouder dan dat ik ben en daar hoort zulke muziek bij.

Afbeelding
Ik bracht de laatste tijd de meeste tijd achter mijn computer door. Mijn meest bezochte site? ZIJN site natuurlijk. Dan las ik één van zijn blogs en staarde ik naar mijn posters van hem.
Volgende week zou hij in de stad zijn en ik en een vriendinnetje van mij zouden er alles aan doen om hem te ontmoeten!
Afbeelding
Sims-Dreamer
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
31
Lid geworden op:
wo 18 apr 2012, 20:08

Re: I want to have your baby! Update 38, 05/05!

Ik heb net alles gelezen. Het is gewoon geweldig. Hoe Desire zo hard gelogen heeft tegen Jay enzo. Ik ben blij dat hij nu samen is met Bella.
Animals are the stars in my life
Afbeelding
RIP Chacco, Maroe en Rianne. Miss jullie schatjes <'33
Rozen verwelken en scheepjes vergaan, maar de sims zal altijd bestaan!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie