Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 2 van 33

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby!

Update :applaus

Afbeelding

Hoe zou ik hem ooit kunnen vergeten? Hij heeft mijn hart meegenomen naar het buitenland en ik weet niet wat ik moet doen. Beide wisten we dat ik niet op hem kon wachten maar ik wilde niet op hem wachten. Ik wilde verder met mijn leven, een kind krijgen en moeder zijn. Ik moest hem zien te vergeten.

Afbeelding

Muziek deed me altijd goed op zulke dagen. Het vrolijkte me op en vulde me van binnen. Ik had deze jongen al een paar keer zien spelen maar ik had nooit naar hem gekeken alsof hij een potentiele lover was.

Afbeelding

Er stonden al een aantal mensen bij dit snoepje te kijken, ik moest en zou opvallen. Zo gezegd zo gedaan, ik begon spontaan te dansen.

Afbeelding

Na zijn optreden kwam de sexy muzikant naar me toe. Hij stelde zich voor als Jeremy en hij sprak met me over zijn dromen en wensen. Hij was nog zo jong in zijn doen en laten maar op de één of andere manier voelde het goed, deze afleiding.

Afbeelding

Ik kon zelfs weer lachen! En heel even, ik bedoel echt maar heel even, dacht ik niet naar Maarten. Zal deze jongeman mij verlossing brengen van de liefde?

Afbeelding

Het ging allemaal zo snel, voor ik het doorhad stond Jeremy met me te flirten en had hij zich bij mij thuis uitgenodigd. 'Tot vanavond, bella!'

Afbeelding

De avond kwam veel te snel en Jeremy hield zich aan zijn woord. 'Daar ben ik dan, krijg ik nog een rondleiding?' Het klonk als een commando maar hij bracht het zo charmant dat het me niet uitmaakte. 'Er is niet veel om te laten zien. Dit is mijn keuken/woonkamer. Ik zal je even snel mijn slaapkamer laten zien.'

Afbeelding

'Nou dit is dan mijn slaapkamer, en nu heb je mijn hele huis gezien.' Jeremy keek goedkeurend rond. 'Mooi huis.' mompelde hij. Plotseling voelde ik zijn lippen op de mijne.

Afbeelding

Ik had niet zo goed door wat er gebeurde, het gebeurde gewoon. Ik verdronk in zijn ogen en zo bedreven we de liefde.

Afbeelding

En zo ging het bijna een jaar door. We speelden spelletjes alsof we weer kinderen waren,

Afbeelding

We maakten ruzie alsof we al jaren getrouwd waren,

Afbeelding

En we waren verliefd alsof we elkaar nog maar net kenden. De hele relatie was heel erg intens.

Afbeelding

Ik dacht er vaak over na, is dit wat ik altijd al wilde? Hoe zag onze toekomst eruit, zal het altijd zo blijven? Ik moest een knoop doorhakken, samen of alleen verder.

Afbeelding

Ik wist het zeker met mijn verjaardag. Ik had de hele dag zitten wachten op meneer en hij kwam aangeschoten thuis om mijn verjaardag eindelijk te vieren. Dit is niet wat ik wil.

Afbeelding

De volgende morgen riep ik Jeremy en zei ik dat we moesten praten. 'Dit wordt hem niet Jeremy. Ik vraag je om weg te gaan.' Jeremy stak zijn armen naar me uit. 'Maar liefste! Laat me je aanraken, laat me je van deze gekke gedachten afbrengen.' 'Raak me niet aan Jeremy, we hebben andere dromen en ik wil dat je nu weggaat. Ga weg.'

Afbeelding

Toen Jeremy al zijn spullen had gepakt was ik weer in bed gaan liggen om na te denken. Ik ben inmiddels al 33 jaar en ik ben nog steeds geen moeder. Ik zou per direct serieus op zoek gaan naar een geschikte man voor mijn kind.

Die nacht droomde ik weer over Maarten, die verder weg leek dan anders.

>>>>Update 4<<<<
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 4.

Afbeelding

De weken erna stortte ik mij volledig op mijn werk. Ik wil nog steeds een kind maar ik wil ook een succesvolle stilist zijn! Even was ik niet bezig met de perfecte man zoeken. Dit wierp zijn vruchten af, mijn klantenbase is flink gegroeid en ik heb al aardig wat bekendheid in de stad!

Afbeelding

Op een dag was ik gewoon aan het werk toen manager Donald weer binnen kwam lopen. Aardige man hoor, maar hij werkt veel te hard en is absoluut niet mijn type. Vaak kwam hij binnenlopen om te kijken hoeveel omzet we al hadden gedraaid en om een praatje te maken.

Afbeelding

'Esther! Je ziet er weer geweldig uit vandaag! Heb je iets nieuws aan, aan ander kapsel?'
'Dankje Donald. Je hebt mij promotie gegeven weet je nog, daarbij hoort deze outfit.'
'Je verdient veel meer dan deze outfit. Ik neem je mee uit lunchen, wat vind je daarvan. Trek iets chic aan, dan zie ik je bij de nieuwe lunchroom in een uurtje. Tot zo.'

Ik was helemaal in shock, vroeg hij mij nou mee uit?

Afbeelding

'Fijn dat je zo snel kon komen. Ik moet mij af en toe met een mooie vrouw omringen, anders komen mijn ouders er nog achter dat hun perfecte zoon niet zo perfect is!'
'Hoe bedoel je dat Donald?'
'Kom op Esther, je bent een mooie meid en zeker niet dom. Ik ben een manager van een beautysalon en om eerlijk te zijn kloppen de vooroordelen.'
'Val jij op mannen?' Mijn mond viel open van verbazing, dit kon niet! Die man die altijd netjes in pak kwam en mij zojuist had uitgevraagd is homo?
'Ja, proud to be. Maar dit hoeft niemand te weten, daarom vraag ik je om een gunst. Ga vaker met me uit. Ik zal je niet betasten, maar af en toe moet er een kusje komen.'
Hoe kan ik hier nou nee tegen zeggen? Hij is mijn baas!

Afbeelding

De volgende dag vroeg Donald mij alweer mee uit. Ik durf hier geen nee tegen te zeggen, hij is hartstikke aardig en per slot van rekening de manager!
'Ik heb nog kaartjes over voor een klassiek concert, ga vanavond met me mee. Je zal de avond van je dromen hebben!'

Afbeelding

'Trek iets klein, straks en roods aan. Dat doen vrouwen als ze iemand leuk vinden. En steek dat mooie haar op alsjeblieft.'

Afbeelding

Zo gezegd, zo gedaan. Dit kon geen kwaad, ik hoefde niet bang te zijn dat hij me wat aan zou doen en misschien zat er nog wel een bonus of zelfs een promotie in!

Afbeelding

'Daar ben je dan, je ziet er geweldig uit!'
'Dankje wel Donald, maar is dit wel een goed idee? Gaan ze op het werk geen rare dingen denken?'
'Vast niet schat, ik ben de manager, ik bepaal de regels. Pak mijn hand, het moet wel echt lijken.' We liepen de zaal in en ik vergat al mijn zorgen, dit kan prima zo.

Afbeelding

Aan het eind van de avond gaf Donald me een kus en hij bedankte me voor deze avond. 'Je kan een hele goede vriendin van me worden, samen kunnen we grootse dingen doen. Kom morgen naar mijn huis. De deur staat altijd voor je open.'


>>>>Update 5<<<<
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie