Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 31 van 33

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 33, 28/05!

Ze was nooit uit de WC gekomen. Waarschijnlijk heb ik het me allemaal verbeeld.

Afbeelding
Die avond ging ik weer naar het appartement van Desire. Ik moest haar zeggen dat ik er niet mee door kon gaan. Ik moest op zoek naar de vrouw die mijn hart nog had, Bella.
‘Jay, hoor jezelf nou. Dit kan niet en het zal niet. Jullie worden steeds beter, nog even en je kan geen stao meer buiten de deur zetten of ze herkennen je!’ Waarom begreep ze niet dat ik voor de liefde moest kiezen?
‘Het spijt me Desire, maar je zal een ander moeten vinden in mijn plaats.’ Ze keek me aan met een verdrietige blik. ‘Ik wil niemand anders Jay, begrijp je dat dan niet?’

Afbeelding
Ze deed een stap dichterbij, sloeg haar armen om me heen en drukte haar lichaam tegen me aan. ‘ik kan jou toch niet zomaar vervangen?’ Heel kort en heel zacht drukte ze haar mond op de mijne.
‘Desire..’ Mijn stem stierf weg in haar mond terwijl ze die nogmaals op de mijne deed.
‘Jay, geef me nog één kans. Ik beloof je dat je gelukkig zal worden.’
Ik kon dit niet geloven, misschien was mijn kans op een toekomst, geluk en liefde wel hier!

Afbeelding
‘Slaap maar eens een nachtje goed Jay. Morgen ziet alles er beter uit.’ Ze streelde mijn wang en liep al heupwiegend weg. Het enigste wat ik kon doen was omdraaien en haar nakijken.

Die nacht in bed herdacht ik alles. En hoe graag ik ook gelukkig zou willen zijn met Desire, het zou nooit kunnen. Ik vind het heerlijk om op het podium te staan maar dat is niet mijn wens in dit leven. Ik wil oud worden met iemand en heel veel kleinkinderen om me heen hebben rennen. Dat plaatje kon ik me beter met Bella voorstellen dan met Desire.

Afbeelding
De volgende morgen ging ik naar de bibliotheek waar ik Bella had ontmoet. Het voelde als jaren geleden dat ik hier was geweest. Maar dat kon niet, mijn gevoel voor Bella voelt nog te nieuw.
Maar ze was er niet. Er was zelfs geen hint dat zij er ooit was geweest.
Met mijn schouders omlaag en een rot gevoel in mijn maag liep ik naar beneden om weer terug te gaan naar Desire.

Afbeelding
Plots stond de vrouw achter de balie voor mijn neus. ‘Ben jij niet Jay? Die bekende gitarist?’ Dit kon ik even niet hebben, ik wilde even niet die Jay zijn. Maar het moest. ‘Inderdaad, dat ben ik.’
‘Je hebt haar teleurgesteld wist je dat? Ze heeft hier nog weken gezeten in de hoop dat je weer terug zou komen. Bella was af en toe zo overstuur dat ik haar naar huis moest brengen!’ Bella?
‘Bella? U moet me vertellen waar ik haar kan vinden!’ De vrouw sloeg haar armen over elkaar.
‘Je hebt haar echt pijn gedaan. Hoe weet ik dat je dat niet weer zal doen.’ Ik pakte de vrouw bij haar schouders. ‘Ik moet weten waar ze is, daarom ben ik hier! Ik wil alles opgeven als ik maar bij haar kan zijn.’
‘Oke,oke. Rustig aan mijn jongen. Ze woont net buiten de stad, maar je zal je best moeten doen. Je hebt haar diep teleurgesteld.’ De vrouw gaf me het adres.
‘Ik zal mijn best doen, maar eerst is er iets dat ik moet regelen.’
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 35, 20/07!

Ik ging snel terug naar het appartement. Alleen Desire was er, gelukkig.
‘Desire ik moet met je praten.’ Ze hield haar hand op haar hoofd. ‘Niet nu darling. Ik heb ontzettende hoofdpijn. Neem me mee naar buiten, ik heb wat frisse lucht nodig.’

Afbeelding
Eenmaal buiten liepen we om de grote fontein heen. Daar zat een man met vies vet haar en gescheurde kleding. We wilden erlangs lopen en keken hem niet aan.
‘Desire? Desire! Daar ben je eindelijk.’ Desire keek geschrokken op en liep snel verder.
‘Hoe kan je me dit aandoen na alle energie die ik in de band heb gestopt?’ De man liep achter ons aan en pakte Desire bij haar arm. ‘Kijk me aan! We zouden gelukkig worden, wij twee.’ Ik pakte zijn pols vast en kneep er net zo lang in tot hij haar los liet en ik hem op de grond kon duwen.
‘Makker, ze heeft geen zin om met je te praten, laat het gaan.’ De man stond op en bekeek me met een grote grijns waarna hij Desire weer aankeek. ‘Is dit de nieuwe? Je nieuwe speeltje? Laat me raden, ze is verliefd op je maar heeft je nog niet gekust? Kijk naar jezelf, kijk naar haar. Je leeft in een leugen.’ De man begon als een krankzinnige te lachen.

Afbeelding
Desire liep snel terug naar het appartement. Ik haalde haar in en pakte haar hand. Ze trok hem snel terug. ‘Wie was dat? Is het waar wat hij zei?’ Ze keek me met grote ogen aan. ‘Het spijt me Jay. Hij was de gitarist voordat jij er was. Maar dat is allemaal voorbij, we hebben alleen elkaar nodig.’
Ze liep het appartement in en liet mij staan.

Alles werd duidelijk voor me, ze leeft in een leugen en probeert mij mee te trekken. Ik ben alleen maar een speeltje voor haar om beroemd te worden. Wanneer ze me niet meer nodig heeft zal ze me dumpen. Ik wist niet waar ik heen moest, ik liep maar naar de bar waar we veel hadden opgetreden en bleef daar net zolang tot het weer ochtend was.

Afbeelding
De barman was zo aardig geweest me binnen te laten in zijn huis zodat ik me op kon frissen voordat ik Desire de waarheid zou vertellen. Ik zou mijn geld vragen, mijn spullen pakken en weggaan. Ik moest niet vergeten het briefje met het mogelijke adres van Bella mee te nemen, dat was mijn bestemming.

Ik ging met de lift naar boven, zodra de deuren opengingen merkte ik dat er iets anders was. De deur van het appartement stond open. Ik duwde de deur open en stapte zachtjes naar binnen.
‘Desire?’ Geen reactie. Ik liep naar de woonkamer.
Alles was weg.

Afbeelding
Ik rende naar mijn kamer, ik moest mijn spullen hebben en snel. Langzaam opende ik de deur. Ik slikte, sloot mijn ogen en liep heel langzaam naar binnen. Ik openden mijn ogen en zag waar ik bang voor was, niets. Ze had alles meegenomen, ze was gevlucht.
Snel greep ik naar mijn telefoon en draaide haar nummer. ‘U spreekt met de voicemail van Desire, helaas heeft u mijn oude nummer gedraaid. Het is dan ook niet mogelijk om een bericht in te spreken, bel mijn nieuwe nummer om contact met mij op te nemen.’ Dit was het enigste nummer dat ik van haar had.
Ik hoorde de deur in de gang opengaan. Snel liep ik er heen. Het was de conciërge. ‘sorry meneer, maar we willen dit pand gaan schoonmaken, kunt u het verlaten?’ Nee, dat kon hij niet. Jay voelde zich hopeloos worden, hij had niks. Helemaal niks meer.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie