Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 25 van 33

Gebruikersavatar
mars-me
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
zo 26 sep 2010, 09:31

Re: I want to have your baby! Update 27!

Up!Up!Up!Up!Up! :love
want als sinaasappels kunnen rennen en achterna gezeten worden door vliegende koeien, dan is het logisch dat Ernie met zijn badeend naar Japan vlucht om daar bij de paus te gaan wonen en te heersen over Cyprus.
24/7 Archangel! David Archuleta <3
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 27!

Afbeelding

Het studentenleven beviel Jay goed. Overdag volgde hij de lessen van zijn studie rechten en savonds leerde hij. De uurtjes die hij daar tussen nog over had besteedde hij aan het gitaar spelen. Hij had graag naar het conservatorium gegaan, maar je weet maar nooit of je daarme wel werk kunt vinden. Dan maar rechten, je moet toch iets.
Een paar avonden in de week, van woensdag tot en met vrijdag, zat er altijd een meisje in de bibliotheek waar hij leerde. Ze had nog nooit naar hem gekeken, laat staan iets gezegd en dat had hij ook nog nooit gedaan. Ze was prachtig, hij betrapte zichzelf er vaak op dat hij naar haar zat te staren in plaats van te leren. Jay had besloten dat het er vandaag maar van moest komen, vandaag zou hij haar begroeten.

Afbeelding

Hij liep haar richting op. Ze hoorde hem aankomen en keek op met een klein glimlachje op haar mond. Hij voelde zijn hart in zijn keel bonzen. Hij kon dit niet, ze was te mooi en hij, nouja, hij was gewoon hij. Jay draaide zich 90 graden om naar een kast toe en pakte er een willekeurig boek uit. Ik kan dit niet dacht hij. Zijn handen waren klam en hij voelde zweetdruppeltjes op zijn hoofd. Op school had hij vaak stoer gedaan over hoeveel vriendinnetjes hij had gehad maar om eerlijk te zijn had hij nog nooit een vriendinnetje gehad. Hij had zelfs nog nooit een date gehad!
Jay zette het boek terug en liep naar de trap toe, dit was te genant. Hij moest hier weg,

Afbeelding

Jay voelde zich ontzettend verlegen, hij durfde te wedden dat zijn wangen knalrood waren.
Vlak voor hij de deur door wilde stappen hoorde hij een zacht hoog stemmetje achter zich. Jay schrok en draaide zich om. Het ging allemaal heel snel. Terwijl hij zich omdraaide liep er iets achter hem en botste tegen hem op. Hij stap zijn handen uit en pakte datgene dat tegen hem aan was gelopen bij de armen. Toen zag hij het, in zijn handen en nog geen eens 15 centimeter bij zijn gezicht vandaan stond het mooie meisje. 'Hoi.' Snel liet hij haar los.

Afbeelding

'Ik vroeg me af wat je wilde zeggen daarnet.' Jay kon niks uitbrengen. Voor hem stond het meisje waar die al een paar dagen naar had zitten staren.
'Ik wilde niks zeggen hoor.' Jay begon weer te blozen.
'Ik denk het wel, je liep zo verzekerd op me af. Maar, first things first. Mijn naam is Bella.' Een kleine hand werd uitgestoken. Jay omvatte deze met zijn warme hand.
'Jay.' Snel sloot hij zijn mond weer, bang om iets verkeerds te zeggen.
'Volgens mij ben je wat versufd door al dat leren.' Een klein glimlachje verscheen op haar mond.
'Hm.'

Afbeelding

'Weet je wat we doen!? Jij gaat je opfrissen, ik ga mijn spullen even thuis brengen en we zien elkaar bij De Gieter, de studentenkroeg om de hoek. Dan kan je me daar vertellen wat je wilde zeggen.' Ze was zo enthousiast, haar lippen krulden prachtig omhoog en haar ogen glinsterden. Jay kon nog steeds niks uitbrengen.
'Stel me niet teleur, ik zal over een half uurtje op je zitten te wachten bij de bar.' Toen liep ze weg.

Afbeelding

Jay moest wel naar dat kroegje toe, ook al was hij hartstikke bang om af te gaan. Ze zag er zo mooi uit, en dat zonder moeite te doen. Hij kon haar niet teleurstellen, dat zei ze zelf. Jay nam een hap lucht en liep op haar af. Zou hij nu wel durven?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie