Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 24 van 33

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 26!

Afbeelding

'En dan is het nu natuurlijk tijd voor je cadeau!' Ik probeerde zo blij mogelijk te zijn, in de hoop dat Jay mijn twijfels niet zou merken.
'Kom maar op mam!' Jay hield zijn armen omhoog en deed zijn ogen dicht.
'Zo makkelijk gaat dat niet liefje, Maarten en ik hebben hartstikke ons best gedaan om het perfecte cadeau voor jou te vinden. Je bent nu natuurlijk een soort van volwassen en je wil gaan studeren...'
Jay opende één oogje om zijn moeder aan te kijken.
'Jaaa...?' Esther nam een hap lucht, keek eventjes naar Maarten en richtte toen haar aandacht weer op haar zoon.
'En daarom hebben we besloten om je een appartement in de stad cadeau te doen! Je zit overal vlakbij, bij de bibliotheek, bij school en de boekenwinkel. Is het niet geweldig?!' Jay omhelsde zijn moeder over de tafel heen. 'Dankje mam. Bedankt voor deze kans. Ik ga je wel missen hoor.'

Afbeelding

'Dankje Maarten. Je weet hoeveel dit voor me betekent.' Jay probeerde niet te laten zien dat hij deze vermoedens al had gehad. Ze wilden van hem af, en het is ze gelukt. Hij zal ze niet langer in de weg zitten en rustig gaan en niet meer terug komen. 'En dan nu taart!'

Afbeelding

Toen Jay de taart uitblies kon hij maar aan één ding denken, zou hij ooit nog zijn moeder en zijn zusje zien?

Afbeelding

De tijd om afscheid te nemen was veel te snel gekomen. De colleges zouden vroeg beginnen dit jaar en Jay wilde daarvoor al in zijn nieuwe huis geinstalleerd zijn. Zijn moeder stond met tranen in haar ogen bij de deur. Ze was zo'n sterke vrouw, dat kon hij nu pas in zien en hij hoopte echt dat ze gelukkig zou zijn met Maarten en Alison.
'Kom hier, jongen.' Esther pakte haar zoon vast. 'Vergeet me niet te mailen en te bellen lieverd. Ik wil alles horen. Doe je best, werk hard en dan komen al je dromen uit.' Jay ademde diep in, want hij wist dat ze na verloop van tijd geen interesse meer zou hebben. 'Bedankt voor alles mam.'

Afbeelding

Hij drukte Alison dicht tegen zich aan. 'Houdt je groot, kleintje. En als je echt groot bent moet je me echt opzoeken. Volg de billboards maar, dan weet je me te vinden.' Hij gaf haar weer aan zijn moeder, die hij even over haar wang streek. 'Mam je moet niet zoveel huilen, de tijd is gekomen om gelukkig te zijn.'

Afbeelding

'Succes met je studie zoon. Maak je moeder trots.' Jay kon de V of de P woord niet uit zijn mond krijgen. 'Jij ook bedankt voor alles Maarten. Bedankt voor het appartement.' Zonder nog om te kijken stapte Jay in de taxi. Het leek alsof er een steen te grote van een vuist in zijn keel vast zat en dat als hij zou omkijken fonteinen over zijn wangen zouden stromen. Nog even flink zijn.

Afbeelding

Eenmaal in de taxi durfde Jay weer naar zijn familie te kijken. Vol teleurstelling, hij zag alleen hun rug. Uit het oog, uit het hart?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie