Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

221 berichten • Pagina 7 van 12

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: It is my body, not me. ♂♥♀ Deel 5! ♀♥♂ [19-08]

De downloads die ik had werken weer.. (De meeste.. )
Dus binnenkort kan ik wel weer proberen te simsen. Ik moet alles nog een beetje op een rijtje zetten want het is erg druk dus. Feestweek.. Volgende week op kamp. En vandaag naar CenterParks de Eemhof (Ofzo) zwemmen. Ik ga mijn best doen! Bedankt dat jullie nog steeds een update willen zien.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: It is my body, not me. ♂♥♀ Deel 5! ♀♥♂ [19-08]

wat mooi! Kreeg er traantjes van in me ogen :cry Maar ben ik de enige wie het is opgevallen dat Ryan dan ook speeddead heeft?
Hij zegt (kopieer+plak :p): "Sandy.. Natuurlijk niet. Maar begrijp je me dan niet? Ik ben een jongen van 15.. Ik heb nog één jaar te leven. Er zijn nog wat dingen die ik wil leren voor dat ik sterf.
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: It is my body, not me. ♂♥♀ Deel 5! ♀♥♂ [19-08]

Deel 6
-----------------------------------------------------

Afbeelding
Eenzaam zat ik in een taxi onderweg naar huis. Behalve dan met een taxi-chauffeur, maar die had alleen maar oog voor de weg. Zo kon ik ook even na denken over alles. Ryan was al toe aan dingen.. Waar ik nog nooit aan gedacht had. Ik had misschien wel zijn hart gebroken.. Maar ik ga mijn laatste jaar niet verpesten. Ik dacht zo ook aan een nieuw deel voor mijn boek en verzon allerlei mooie zinnetjes voor in het boek. "We zijn er al hoor.", hoorde ik opeens de chauffeur zeggen. "Okè, bedankt.", mompelde ik. "2,40 alstublieft." Oja! Ik moest ook nog betalen. Ik griste wat geld uit mijn broekzak en gaf dat aan de chauffeur. "Dag.", ik sloeg het portier dicht en liep het trappetje voor ons huis op. Ik stak de sleutel in het slot. Zodra ik de deur open deed riep mijn vader: "Hey grote meid. Hoe was de barbecue?" Ik liep rechtstreeks naar de trap. Terwijl ik naar boven liep zei ik: "Leuk, maar ik ben bekaf. Welterusten pap." "Mafze!", lachte mijn vader. Een wijntje teveel dacht ik.

Afbeelding
Boven ging ik in plaats van in bed liggen eerst nog een deel van mijn verhaal schrijven. Ik schoof de stoel weer terug naar het bureau want die stond nog steeds op dezelfde plek als toen die ruzie met mijn vader. Ik drukte op het aanknopje en ondertussen keek ik naar buiten. Wat had er allemaal kunnen gebeuren.. Als Ryan iemand anders was? Straks werd ik verkracht.. En dan kreeg ik een kind. Ik wilde geen abortus plegen. Dat was moord. En ik ben al een moordenaar. Maar een baby werd me teveel. En dan kon ik hoog uit drie maanden van mijn baby genieten en dan.. Ik voelde tranen opkomen. Nee! Niet aan denken! Er zijn leukere dingen om aan te denken. 'Pling'. Mijn laptop was opgestart. Ik opende SimWord en ging verder. Mijn vingers gleden over de toetsen.

Afbeelding
Voor deze keer vond ik het wel weer genoeg geweest en ik las alles nog eens over. Goed genoeg. Vond ik. Ik sloeg het op en sloot de laptop weer af. Ik schoof mijn stoel aan en ging naar mijn klerenkast. Ik pakte weer een hemdje en een onderbroek. Geen zin om te douchen. Ik kleedde me snel om en daarna dook ik in bed. Ik dacht terug aan deze avond. Ryan is toch best wel.. Stoer. Alles was perfect aan hem. Behalve dat hij zo bang was. Ik maakte hierover een lijstje in mijn hoofd en voor dat ik bij de tweede slechte eigenschap was.. Viel ik in slaap.

Afbeelding
's morgens was werd ik ruig gewekt door een stomme wekker die ik al 5 jaar had. Inmiddels was ik er aan gewend maar nu vond ik het irritant. Ik lag net zo lekker te dromen. Zuchtend liep ik de trap af. "Hoi schat, lekker geslapen?", begroeten mijn vader me zodra ik de gang in liep. "Hoi pap. Ja, heerlijk!", antwoordde ik. "Mooi. De wafels zijn bijna klaar." "Okè, dan kleed ik me boven snel even om en fris ik me op. En dan gaan we ontbijten goed?" "Prima."

Afbeelding
Ik snelde me weer naar boven en liep de badkamer in. Ik waste mijn gezicht snel omdat ik er toch geen zin in had. Daarna ging ik weer naar mijn kamer en pakte kleding uit mijn kledingkast. Ik had ruzie met mijn nieuwe spijkerbroek want hij was toch iets te strak. Met veel moeite had ik hem eindelijk aan. "Kom je Sandy?", klonk het van beneden. "Ja-ha!", riep ik geïrriteerd. Stomme broek. Ik moest maar wat kilo's afvallen want deze broek stond me echt mooi. Behalve met die dikke kont van mij. Dacht ik er achteraan.

Afbeelding
"Kijk eens wat een heerlijke wafels!", riep mijn vader blij toen ik de kamer in kwam. Ik glimlachte. "Dank je pap, dat je van die heerlijke wafels hebt bereid.", zei ik terwijl ik aan tafel schoof. "Geen dank. Eet smakelijk." "Smakelijk.", ik propte meteen een stuk wafel in mijn mond. Mijn vader kookte ze altijd precies zoals mijn moeder dat deed. Heerlijk was dat. Vooral in het weekend na een zware schooldag. Maar dat was verleden tijd. Dit is nu. Ik kijk opzij naar mijn vader die ook zat te genieten van zijn wafels. Dat vond ik altijd zo prachtig. Hoe hij van zijn eigen eten kon genieten.

Afbeelding
Niet veel later werd er aangebeld. "Ik ga wel. Ik denk dat het Ryan is.", ik stond snel op waarbij de stoel bijna omviel. "Sorry.", riep ik toen ik al in de gang stond. Daarna gooide ik de deur open. "Ryan!", riep ik enthousiast alsof ik het niet verwacht had. "Sch..", ik gaf hem een gebaar dat hij dat niet moest zeggen. "Sandy! Hey!", veranderde Ryan snel. Ik gaf hem een knipoog. "Wacht.", ik pakte mijn tas en riep dat ik naar school ging. Ik sloot achter mij de deur.

Afbeelding
"Lekker geslapen?", vroeg Ryan. "Ja, ik had gedroomd over jou!", bloosde ik verlegen. "Wat ben je schattig als je bloost.", zei Ryan en kuste me. Ik duwde hem weg. "Straks ziet mijn vader het!", siste ik. "Hij ziet het al.." "Geef me dan maar een knuffel.", daarna liepen we samen naar de bus.


-----------------------------------------------------

Ja ik weet, weer een slecht deel.
De volgende keer:
~ Problemen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie