Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

509 berichten • Pagina 20 van 26

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: de Doyleh's: deel 100(23 okt/ pg 19)

koen, je bent er 4 vergeten:


3. wat is Zahia's naam en waarom moest ze weg (heeft het soms iets te maken met de gebeurtenissen op een eiland genaamd Sunlit Tides?)
4. Wat gaat Justin doen?
5. naar waar gaan Jack en Emma?
6. gaat de hele familie ooit terug herenigd worden?

en op al die vragen krijg je binnen de 4 maand zeker antwoordt, want ik ga de tijd sneller laten voorbijgaan, 100 hoofdstukken zijn dan geen 2 generaties en het begin van de 3e maar minstens 5 ;)
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: de Doyleh's: deel 100(23 okt/ pg 19)

Nog bedankt !!!!


edit: omdat ik al extreem vroeg begonnen ben(kon mezelf niet tegenhouden :sweatdrop ) met de screens van een hoofdstuk waardoor dit topic zo zal noemen: De Doyleh's: G3, H1: Alles veranderd -23 dec pg *weet ik nog niet* begin ik ook alvast met het plaatsen van screens waar je niks op kan zien:

Afbeelding
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: de Doyleh's: deel 100(23 okt/ pg 19)

Erg leuke laatste update! :thumbsup

Ik ben benieuwd of er nog een epiloog komt en natuurlijk naar je nieuwe dagboek. :D

Epiloog is trouwens dat je er een mooi einde aanmaakt. De vragen dus beantwoord. ;)
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: de Doyleh's: deel 100(23 okt/ pg 19)

SimsMeid schreef:Erg leuke laatste update! :thumbsup

Ik ben benieuwd of er nog een epiloog komt en natuurlijk naar je nieuwe dagboek. :D

Epiloog is trouwens dat je er een mooi einde aanmaakt. De vragen dus beantwoord. ;)

hoe vaak moet ik dit nog uitleggen :glare


Aan iedereen: ER KOMT GEEN NIEUW DAGBOEK de Doyleh's gaat gewoon verder, enkel met een flinke vernieuwing.


snappie?


Ik dacht dat ik het al lang uitgelegd had...
Gebruikersavatar
Juanitasim
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
vr 25 jul 2014, 18:46

Re: de Doyleh's: deel 100(23 okt/ pg 19)

Wauw super spannend! Ik kan echt niet meer wachten tot over 2 maanden!
Goed dus dat je van die wazige screens plaatst! Dat is ook al iets! ;)
Weet je dat ik speciaal voor dit dagboek naar Simsnieuws kom ;)
Oh ja! Proficiat met je 100 delen! Wauw dat is veel zeg!
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: de Doyleh's: deel 100(23 okt/ pg 19)

Mooie up weer. En leuk dat je verder gaat met de volgende generatie en in een nieuw jasje. En wij zeggen in Nederland ook zwijgen hoor. En Gitte, een beetje geduld is helemaal niet erg, sterker nog, geduld is een schone zaak en maakt het leven ook een stuk gemakkelijker. Maar ik kan me voorstellen dat je, meteen een reactie wilt, heb ik zelf ook soms. ;)

Ik zag alleen niet alle plaatjes, ik zag er in totaal maar 4 van de 24.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: de Doyleh's: deel 100(23 okt/ pg 19)

charlotte schreef:Mooie up weer. En leuk dat je verder gaat met de volgende generatie en in een nieuw jasje. En wij zeggen in Nederland ook zwijgen hoor. En Gitte, een beetje geduld is helemaal niet erg, sterker nog, geduld is een schone zaak en maakt het leven ook een stuk gemakkelijker. Maar ik kan me voorstellen dat je, meteen een reactie wilt, heb ik zelf ook soms. ;)

Ik zag alleen niet alle plaatjes, ik zag er in totaal maar 4 van de 24.


*zucht*

waarom werken die domme afbeeldingen niet gewoon allemaal :glare


misschien andere browser?


en ik weet dat ik soms nogal ongeduldig ben.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: de Doyleh's: deel 100(23 okt/ pg 19)

^^ ik heb nog nooit iemand horen zeggen "ik zwijg" of "wij zwijgen" xD

^ ik heb het ook, andere browser helpt niet.. misschien komt het dat postimage niet al die plaatje in een keer kan uploaden? dat hij er een paar dan niet goed pakt. i dont know..

V tja.. de realiteit is hard..

Laatst gewijzigd door Gast0698 op do 30 okt 2014, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: de Doyleh's: deel 100(23 okt/ pg 19)

Heb je Imgur al eens geprobeerd? Die gebruik ik en ben er zeer tevreden over. @ Ollie2000: Dat kan kloppen dart je dat niet zo vaak meer hoor, want het is ook een beetje ouderwets om dat te zeggen in Nderland, maar je kent de uitdrukking het zwijgen opleggen toch wel?
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: de Doyleh's: deel 100(23 okt/ pg 19)

Charlotte, ik zal het eens proberen...


en in België hoor je 'zwijgen' erg veel.

edit:


ik heb eens naar het begin van dit topic gekeken...grappig hoe weinig vertrouwen jullie in het begin in me hadden 8-) :

dit waren de eerste reacties...
>TotallyGeeked< schreef:Ik dacht, weer een leuk nieuw dagboek! Maar Gitte, je moet wel proberen het vol te houden en inderdaad wat Lestis zegt, of doe verhalen in je vanallesennogwat. Maar je kan niet voor euwig nieuwe aanmaken want het begint wel een beetje te irriteren, Maar stop vooral niet! Want geloof me, je hebt echt humor en schrijft erg leuk! ;)
Lestis schreef:Nou kijk als ik jouw was zou ik een uitdaging proberen waarin je sneller overstapt naar verschillende sims. Die geven je dan elke keer wat leuks. Ik denk dat sims bij jou snel gaan vervelen maar wat dacht je van een snelle 5g. Dat je bijvoorbeeld om de 10 hoofdstukken van sim wisselt dan is het leuker omdat je niet altijd met dezelfde sim zit. Ik snap Baloutje(ondertussen ollie2000) best het is vervelend zeker als iemand je dagboek volgt en dan elke keer heeft dat je stopt. Het is maar een idee kijk of je er wat aan hebt :)
Ollie.2000 schreef:Ik vind dat je moet stoppen met telkens dagboeken maken want je stopt er telkens mee en dadelijk staat hier het hele topic vol met jouw onafgemaakte dagboeken... :sleep

Je mag best dagboeken maken daar heb ik niks op tegen maar niet te veel.. ;)

Maar wel een leuke proloog!



na enkele delen:
>TotallyGeeked< schreef:Wat spannened!!! :O
Alsjeblieft stop NIET met dit dagboek! :D

en dit was mijn antwoord erop:
gitte2001 schreef:Ik heb lezers, ik een goeie afbeeldingenleverancier,ik ga niet meteen stoppen!

en nu, na 100 delen, ben ik nog steeds niet gestopt (H)

Laatst gewijzigd door gitte2001 op vr 31 okt 2014, 10:59, 3 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: de Doyleh's: deel 100(23 okt/ pg 19)

plots is dit topic een dikke 7600 keer bekeken :huh

dat is meer dan 150 meer dan een paar dagen geleden :D denk ik xD nee, het laatste getalletje dat ik zag was 7400 en zo veel dus ehhh...Bedankt zeker?


nu weeral 8 meer dan daarnet :fluit

Laatst gewijzigd door gitte2001 op ma 03 nov 2014, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie