Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

509 berichten • Pagina 6 van 26

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Doyleh: Deel 29 :)!SPANNEND!

Echt waar, jullie gaan schrikken...

Hier is deel 30:
Afbeelding
"Wi...Wie...Wie bent u? En wat hebt u met George gedaan?"Zei Lara gechoqueerd
Afbeelding
"Misschien kun je eerst rechtstaan Lara!!"Zotezien kent de man haar naam.
Afbeelding
"Maar best grappig dat dat kreng van een Annie nooit heeft beschreven hoe ik eruit zie! Kom, geef je papa een knuffel!"
Afbeelding
"Hahaha!!! Nee bedankt, meneer. Mijn vader is al 18 jaar dood!"
Afbeelding
"Tenzij je moeder verkeerd heeft gemikt-en dus niet recht in mijn hart- ik gewoon terug uit die vieze kuil heb kunnen kruipen en daarna wegens een reden die ik spijtig genoeg ben vergeten 18 jaar in de gevangenis heb gezeten! Gelukkig ben ik een vampier en blijf ik altijd even jong!"
Afbeelding
"En ik zou dat moeten geloven? Oké ja kan wel gelijk hebben..."
Afbeelding
"Natuurlijk spreek ik de waarheid! Anders had ik mijn domme achterneefje toch niet bewusteloos geslagen? Trouwens stom dat hij zich tot het mensdom heeft bekeerd."
"Mensdom...Precies zoals mama verteld!"
Afbeelding
"Maar ik denk dat als je echt wraak wilt nemen op mij en mijn moeder, je me niet zomaar naar buiten laat wandelen! Hahaha!!" Maar Lara had te vroeg gelachen...
Afbeelding
Want Bryan greep haar vast..."Denk je nu echt dat ik je laat gaan?"
...
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Doyleh: Deel 30 :)

Hier is deel 31!
Afbeelding
"Zo, ben je wakker?" Vroeg een bruinharig meisje.
Afbeelding
"Hu?"
Afbeelding
Lara stapte uit bed en ging naar het meisje toe.
"Waar ben ik? En wie ben jij?"
Afbeelding
"Sorry, Zoë, die domme Bryan gooide je hier vanochtend binnen. Ik heb je op het bed gelegd. Dus wie ben jij en wat doe je hier?" Ze bleek niet echt ongelukkig te zijn met het feit dat ze hier was.
Afbeelding
"Ik noem Lara...Weet jij iets van mijn vriendje George?"
Afbeelding
"Er zat denk ik ook nog een jongen in de vrachtwagen...En, wat heb jij te maken met die klootzak van een Bryan?" Meende Zoë.
Afbeelding
"Hij ontmoette mijn moeder ze ontdekte dat hij een vampier was hij beet haar blablabla mijn mama ontdekte dat hij een of ander plan had blablabla ze kregen ruzie en ze probeerde hem te vermoorden...Spijtig genoeg is dat mislukt." Mompelde Lara. Ze was eigenlijk meer geïnteresseerd in wat die vreemde Zoë te vertellen heeft.
Afbeelding
"Een beetje hetzelfde verhaaltje...Kom, we gaan gaan zitten." En plots was ze in een mindere stemming.
Afbeelding
"Het is een lang verhaal..."
Afbeelding
Mijn moeder en Bryan ontmoetten elkaar na een avondje uit. Mijn moeder was te zat en wanhopig om te zien dat hij een vampier was. Heel de familie vond hem maar niks (en ze hebben groot gelijk)Maar ze waren smoorverliefd al snel was ze zwanger van mij...
Afbeelding
Toen ik ongeveer een jaar oud was ontdekte mijn moeder vanalles, Onder andere dat hij een vampier is en hij een of ander plan had...Ze maakten hele dagen ruzie. Mijn oma heeft me verteld dat ze zelf op mijn 1e verjaardag ruzie hadden gemaakt. Ik had er als peuter natuurlijk niks van door!
Afbeelding
Op de dag was de emmer overgelopen. Mijn moeder was het kotsbeu om Bryan's voetveeg te zijn.Daar kon Bryan niet tegen...En hij kon haar ook niet laten gaan omdat ze alles wist! Daarom wist hij maar een ding: haar vermoorden...
Afbeelding
Ik kwam juist uit mijn kamer gekropen en zag hoe Bryan haar doodschoot...
Afbeelding
Om daarna te zien hoe Bryan wegliep...En mijn moeder dood op de grond lag. Gelukkig had mijn oma die middag een bezoekje gepland en ze nam me mee...
Afbeelding
"Niet zo veel daarna moet mijn hij mijn mama ontmoet hebben...Vertel verder"
Afbeelding
Derest van mijn jeugd woonde ik bij mijn grootouders, nadat ik 18 was geworden verhuisde ik naar het oude huis van mijn moeder, misschien vond ik daar een antwoord op het raadsel, want ik veronderstel dat we beiden een heleboel vragen hebben! Enkele dagen gleden stond hij aan mijn deur. Ik had het gevoel dat ik hem herkende, maat stond er niet bij stil.
Afbeelding
Zodra we binnen waren sloeg hij me neer met het zwaarste dat hij zag. Hij legde me ergens in maar ik werd snel terug wakker. op een bepaald moment stopte hij even, daarna kwam hij terug met jou en waarschijnlijk je vriendje! Jullie waren beiden bewusteloos. Daarna gingen we hierheen...
Afbeelding
"Dat was het...Best leuk om te weten dat ik een halfzusje heb."
Afbeelding
"Maar wat bedoel je eigenlijk met 'hierheen'? Waar zijn we?"
Afbeelding
"Toen die loser me uit de vrachtwagen trok hoorde ik hem iets mompelen van Moonlights Falls ofzo..."
Afbeelding
"Wacht, zei je nu Moonlights Falls? Maar...Hier woon ik! En dus ook mijn familie..."
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Doyleh: Deel 31 :)

Hier is deel 32:
Afbeelding
"Proficiat Lara, je bent vlug van begrip..."
Afbeelding
"Echt waar, wat wil je van ons?"
Afbeelding
"Ik wil gewoon wraak nemen, wraak nemen op jullie en jullie vreselijke moeders! Eentje haar moeder dan, de andere is al dood, haha!!"
Afbeelding
"Welk plan heb je, wat is dat vreselijke plan van jou waarvoor iedereen altijd boos is?"
Afbeelding
"Wil je dat echt weten?"
"Ja..."
Afbeelding
"Typisch je moeder..."
Afbeelding
"Antwoord gewoon op mijn vraag..."
Afbeelding
"Nooit! Je komt het te weten als de tijd rijp is!"
Afbeelding
"Annie heeft me 18 jaar lang in haar eentje opgevoed met de gedachte dat jij dood bent. Altijd vroeg ik weer wat er nu eigenlijk gebeurd was! En toen ik het wist had ik nog meer vragen, vertel het gewoon!"
Afbeelding
"Heb jij nu echt geen gevoel?"
Afbeelding
"Maar plots pakte Zoë haar vast..."Als hij het je niet wilt vertellen is nu eenmaal zo!"
"Zoë?"
Afbeelding
"Je bent terug bij je vriendje, nu goed?"
Afbeelding
"Hoe kon je... Heb je dat nu echt gedaan?Jij bent mijn halfzus niet hé?"
Afbeelding
"Misschien..."
Afbeelding
"Maar ik kan je wel verzekeren dat ik inderdaad niet je zus ben!"En toen begon ze Bryan volop te zoenen.
Afbeelding
"Slet... Maar is hier ergens een wc?"

Ikzelf ben zelfs nieuwsgierig naar het vervolg...(de helft van de verhaallijn verzin ik pas als ik al screens ben aan het maken)
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Doyleh: Deel 32 :)

Hier is deel 33:
Afbeelding
"George, heb jij pertoeval je gsm bij?"
Afbeelding
"Om een sms'je te sturen naar Annie, zeker?"
Afbeelding
"Hier is hij..."
Bryan leeft nog. Hij heeft ons ontvoerd en houd ons vast in een soort van kelder. Pas op: we zijn in Moonli.../
Afbeelding
"Wat heeft dat te betekenen?"
Afbeelding
"Niks..."
Afbeelding
"Geef me die gsm!"
Afbeelding
"Pas als ik dat domme plan weet!"
Afbeelding
"Dat lucht op!"(haar mond :lol )
Afbeelding
"En dit ook!"
"Ahw!!!"
Afbeelding
Niet zo heel ver daarvandaan
"Hé! Een sms'je van George..."
Bryan leeft nog. Hij heeft ons ontvoerd en houd ons vast in een soort van kelder. Pas op: we zijn in Moonli.../
Afbeelding
"Ik hoop dat dit een grap is...En als het niet zo is, ben ik banger dan ooit..."
Afbeelding
Terug bij Lara en George.
"Gaat het?"
Afbeelding
"Het doet wel heel veel pijn...Maar ik heb misschien al 2 dagen niks gegeten..."
Afbeelding
"Ik voel me eigenlijk echt niet lekker..."
Afbeelding
"Gaat wel over...Je hebt gewoon honger!"
Afbeelding
"Niet als ik honger blijf hebben? Ik denk dat die idioot ons gewoon gaat laten verhongeren!"
Afbeelding
Enkele meters verder
"Schattie, ik begin me nu ook wel af te vragen wat dat beruchte plan eigenlijk is..."
Afbeelding
"En zou het leuk vinden als je het verteld, ik sta toch volledig aan jouw kant..."
Afbeelding
"Dus vertel het alsjeblieft..."
Afbeelding
"Straks misschien..."
Afbeelding
"Aw! Wat doe je? Het doet pijn!"

Ik heb trouwens een stamboom gemaakt.
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: 10G Doyleh: Deel 33 :)

Sorry, maar ik erger me steeds meer aan je! De hele tijd gaan lopen uppen & om reacties gaan vragen. Wacht het gewoon af! Trouwens, dat haar van Lara vind ik echt niet mooi. Sorry, maar moest het even kwijt.
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: 10G Doyleh: Deel 33 :)

doe is niet zo flauw tegen haar! :bored
en omdat dat zo bot te zeggen dat je je haar niet leuk vind hou je je maar gewoon voor je! het is niet te bedoeling om hier te komen en iemand anders werk af te zeiken.
en ik snap het wel maar hou het voor je of zeg het gewoon aardig.. :sleep

zo, dit wauw ik even kwijt :glare

weer leuke update gitte! :knuffel
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Doyleh: Deel 33 :)

Hier is deel 34:

Afbeelding
"En, hoe is het hier?"
Afbeelding
"Als je geen eten bij je hebt, ga dan weg!"
Afbeelding
(let niet op haar ogen, fout van de pose)
"Laat hem George, als we dood zijn zijn we tenminste van hem af..."
Afbeelding
"Ik wist dat ik iets vergeten was, jullie mensen moeten natuurlijk eten! En jij Lara, moet dan ook nog eens voor 2 eten"
Afbeelding
"Wat bedoel je?"
Afbeelding
"Hoe schattig! Sommige vampiers hebben speciale krachten, gedachten lezen bij voorbeeld...En andere kunnen dingen van mensen te weten komen die ze zelf nog niet eens weten!"
Afbeelding
Maar dan plots...
"B..Wa...Hu?"
Afbeelding
"Maar...Ik ben gewoon thuis!"
Afbeelding
"Zou het dan allemaal een droom(of nachtmerrie) geweest zijn?"
Afbeelding
"Hmm...Zotezien is er toch nog een deel van waar..."
Afbeelding
"Wat is dat? Diploma-uitreiking? Maar daar weet ik niks van..."
Afbeelding
"Eens hier kijken..."
Afbeelding
"Ben je wakker?"
Afbeelding
"Eh ja"
Afbeelding
Enkele uren later
"Ah George!"
Afbeelding
"Wat is er..."
Afbeelding
"Wat is er de afgelopen dagen gebeurd?"
Afbeelding
"Weet ik niet meer precies...Maar naar het schijnt hadden we een wild feestje...Héél wild en zijn we terug naar huis gestuurd! 'Mensen die zoveel drinken horen niet thuis aan een universiteit' Zeiden ze!"
Afbeelding
"Maar ben je bijna klaar? We moeten naar de diploma-uitreiking...Die van de middelbare school."
Afbeelding
"Diploma-uitreiking...Natuurlijk!"
Afbeelding
En daarmee is de 'prijzen en gevonden/gemaakte dingen'-kelder ook wat meer opgevuld! Lara heeft de beloning 'meest artistiek' en George de beloning 'meest kans om levenswens te vervullen'
Afbeelding
Na de diploma-uitreiking
"Ma, wat ik al de hele tijd wil vragen, is of...Eh...Heb je een sms'je gehad van George waarin staat dat Bryan nog leeft en ons heeft ontvoerd? Het klinkt raar natuurlijk... "
Afbeelding
"Maar wat zeg je nu? Helemaal niet!"
Afbeelding
"Even naar buiten...Heb ik wat tijd om na te denken...Het was waarschijnlijk gewoon allemaal een droom..."
Afbeelding
Maar toen Lara uit het raam keek...
"Maar...Zoë?"
Afbeelding
"Ik word gek!"
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Doyleh: Deel 34 :)

Hier is deel 35; en ik weet echt niet wat het vervolg moet zijn :sweatdrop
Afbeelding
"En is het gelukt, Jayla?"
Afbeelding
"Ah Mr. Goodricke!"
Afbeelding
"Wel euhm...Het zit zo; Zowel bij Annie als George zijn de herinneringen aan de ontvoering gewist. Annie weet dus niet dat Lara en George ontvoerd zijn en George herinnert het zich niet meer, ook is alles vervangen door andere informatie! Enkel Lara maakt me zorgen, ik kon het niet wissen..."
Afbeelding
"Och, we hebben haar in haar bed gelegd! Ze is even dom als haar moeder en ze denkt gewoon dat het een droom was..."
Afbeelding
"Nu maakt u een grote fout Mr. Goodricke, ze is te slim! Dat is het probleem."
Afbeelding
"Luister naar haar Bryan! Ze reed vanmiddag langs en keek perfect mijn kant uit, de kans is 9/10 dat ze me heeft gezien!"
Afbeelding
"En toen ik vanmiddag wat was aan het rondrijden in de stad zag ik haar, ze keek perfect mijn kant uit! De kans is 9/10 dat ze me heeft gezien!"
Afbeelding
"Dus je beweerd dat die Bryan nog leeft ons heeft ontvoerd, hij een vriendin genaamd Zoë heeft en ons wou laten verhongeren...En nu zijn we hier? Hoe komt het dan dat ik me er niks meer van herinner?"
Afbeelding
"Geen idee...Je geheugen gewist ofzo..."
Afbeelding
"Laratje toch! Vanmiddag deed je ook al zo raar over een sms'je dat George me gestuurd zou hebben! Ga eens vroeg slapen vanavond!"
Afbeelding
"Schat...Zeg alsjeblieft dat je me geloofd..."
Afbeelding
"Maar waarom zou ik iets geloven dat niet waar is?"
Afbeelding
"Maar het is wel waar! Geloof me nu eens!"
Afbeelding
"Lara! Je kraamt de grootste onzin uit die er is! Doe gewoon even serieus!!"
Afbeelding
"Ik ben gewoon gek! Nu blij? Ik ben een gekke zwangere 18 jarige vrouw! Aaah!"
Afbeelding
"Zoë, je hebt je krachten nog niet zo goed onder de knie, Lara en George ruzie? Daarvoor houden die 2 teveel van elkaar!"
Afbeelding
"Ik zal het bewijzen...Maar ik weet nu nog steeds niet wat dat plan is..."
"Dat vertel ik je als alles goed verloopt..."
"Nooit dus...En echt waar, ik ga bewijzen dat Lara nu boos naar buiten loopt..."
Afbeelding
"Voila, nu dat stomme Zoë'tje weg is hebben wij al tijd..."
"Maar Mr. Goodricke!"
Afbeelding
"Wat was dat? U houd toch van Zoë?"
Afbeelding
"Sorry hoor, maar wees gerust, het is alleen maar voor de seks!"
Ookal heb ik het vreselijke personage 'Bryan' zelf verzonnen, ik begin hem met elke minuut meer te haten!
Afbeelding
"Zo...Daar staat Lara! Ik ga eens voor een verrassing zorgen!"
Afbeelding
"BOE!!!"
Afbeelding
"Wie? Wat?"
Afbeelding
"Ik ben het, Zoë! En ik behoor nu officieel tot Bryan zijn clubje!"
Afbeelding
"*En ik zit in de problemen...*"

En simsmeid, als ik het volgende hoofdstuk nog niet heb kan ik het moeilijk maken hé!

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 13 feb 2014, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: 10G Doyleh: Deel 35 :)

Heel erg spannend! :D

Leuk, dat je het eindelijk is gelukt om een dagboek te maken dat jij zelf ook hartstikke leuk vind. :thumbsup

Ook goed van je dat je een keer niet hebt gebumpt, maar gewoon de volgende dag het volgende hoofdstuk hebt geplaatst. (A)
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 10G Doyleh: Deel 35 :)

Hier is deel 36:
Afbeelding
"*Ahhh...Ik zie er weer goed uit vandaag!*"
Afbeelding
"Zeg Annie, weet je Lara zijn? Ze liep gisterenavond naar buiten en sindsdien heb ik haar niet meer gezien!"(hé dat rijmt)
Afbeelding
"Ze is waarschijnlijk bij een vriendin gaan slapen, bekomen...Plots zwanger en dan nog zo'n rare droom!"
Afbeelding
"Maar ik weet eigenlijk niet zo zeker of dat wel een droom was, ze klonk erg serieus..."
Afbeelding
"Je kan gelijk hebben, maar ook niet."
Afbeelding
"Ze zijn zotezien druk bezig...Bryan weet niet, toen ik hem sloeg(zie deel 33), ik zijn sleutels snel af zijn broek pakte! Waardoor ik de deur kan openen..."
Afbeelding
"...En gewoon naar buiten kan lopen!"
Afbeelding
Een kwartiertje later
"Zo...Even googelen...'vreemde kelders Moonlight Falls'"
Afbeelding
"George!"
Afbeelding
"Ah, A...Wacht, dat is Annie's stem niet!"
Afbeelding
"Lara!!!Sorry dat ik je niet geloofde!!!"
Afbeelding
"Geeft niet...En ik ben nu misschien terug ontsnapt, maar de oorlog is nog niet voorbij!"
Afbeelding
"Maakt niks uit!"
"Pas op, de baby..."
Afbeelding
(Nu dat ik toch bezig ben met ze volop verliefd te laten zijn...)
"Ik heb nog een verrassing voor je!"
Afbeelding
"Lara Doyleh, wil je met me trouwen?"

Tja, het is 14 februari...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie