Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2019 berichten • Pagina 1 van 101

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

10G Famillie van vliet : MEDEDELING! (Geen goed nieuws)

:applaus :applaus Hey Hey!

Omdat ik het toch niet zo handig vond om hier op de site een dagboek te beginnen, vanwege alle plaatjes die je moet uploaden op imageshack, doe ik het nu via een website! Ik ben van plan om een verhaal in een 10G te stoppen, zodat je niet het idee krijgt dat het overal het zelfde oplijkt!

Waar het over gaat:

Dit is het verhaal van Robin, ze verlaat haar grote zus die haar al eeuwen heeft verzorgd (sinds dat hun ouders zijn overleden.) Nadat Robin haar grote zus een familie zag beginnen, was ze best jaloers en wou ze er zelf ook een! Ze ging op internet zoeken en zoeken, en toen kwam ze uit bij een uitdaging. 10 generaties lang jou familie voortzetten. Met als doel ; De grootste en liefste familie op deze wereld te zetten.

Klik:
Afbeelding



AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op vr 11 feb 2011, 22:18, 161 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: 10 G familie van Vliet *GEUPDATE*

Ooh! Is het al gelukt met je update??

Ik zie hem nog niet staan! Maar je hebt alwel een superleuk verhaal! :thumbsup

Nou mijn zin om eendaggboek te maken, heeft zich opnieuw omhoog geborreld. Ik ben bezig, met een sim te maken, en dan (dankje voor de tip AnsJ2.) ga ik op weebly mn verhaal maken... :D:D :thumbup

Ik denk ook 10G, maar dan niet helemaal volgens de regels... Een beetje een ander begin. Anders is het zo standaard! Daar heb ik geen zin in!

Oja, even een tip... misschien kan je ook een poll, of een klein forum op je site zetten, zodat we op de site kunnen reageren. :blush :wink
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: 10 G familie van Vliet *GEUPDATE*

De updates staan misschien wat rommelig, maar daar ga ik voor zorgen!

Ik ga plaatjes doen waar de update begint, en waar de update eindigt zet ik neer: Word vervolgd.

Bedankt allemaal voor de leuke reactiess!!

Voor een Poll heb ik al gezorgd! Nu nog even kijken voor een forum!


@ Essel: Inderdaad er moeten gewoon wat meer veranderingen komen in 10G's daarom ben ik met een ander begin begonnen en zal ik een verhaal er in verwerken. Leuk dat je er ook 1 gaat beginnen! Ben erg benieuwt! :thumbup
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: 10 G familie van Vliet *GEUPDATE vanaf pagina 3 t/m 4*

Als het goed is komt mijn verhaal morgen... Ik hoop het tenminste. Ik heb vandaag de familie gemaakt. Nouja, wat je familie noemt...

Ik heb ook een site aangemaakt al, op weebly. Handig hoor!! En ik ben alles een beetje aan het uitvogelen. Ik hoop dat alles gaat lukken...

Leuk dat je er een poll op hebt gezet! :thumbsup

Maar heb je ook hoofdstuk 4 al af? Ik zie hem niet... Nouja, de plaatjes, en er staat als tekst paragraph bij... Het kan ook aan mij liggen, dat mijn iPod de plaatjes niet kan weergeven... :sneaky op internet ermee is soms lastig...

Nouja, ik hoor het wel!!

XxEssel
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: 10 G familie van Vliet *GEUPDATE vanaf pagina 3 t/m 4*

^Hoofdstuk 4 is bijna af ! Hij gaat zo online, was even afgeleid door de tv :omg Dus het duurde even wat langer :P

Als je op weebly z'n site creërt kopieer dan wel alle gegevens van je eigen website af (als hem bekijkt) voor een back up. Want het is een gratis site, en die kan nog wel eens kuren hebben.


*zet alvast stukje online*


Weltrusten alvast! :wub


V Er staat nu een stuk op, maar moet nog een paar dingen er bij doen. Misschien dat ik dat morgen vroeg doe. want denk niet meer dat ik dat voor half elf ga redden. Want verzin alles ter plekke. :unsure

V Hihi thanks :wub Het begin plaatje, update plaatje, en wordt vervolgd plaatje zijn gemaakt door Voskuh van de sims 3 site! Ik wou graag een orginele voskuh hebben dus dacht vroeg het aan hem. Bedankt nogmaals voor de complimenten. Morgen weer even simsen onder de les :blush

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op ma 01 mar 2010, 22:25, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: 10 G familie van Vliet *GEUPDATE vanaf pagina 3 t/m 4*

Handig!! Dat is wel stom, als hij irritant gaat doen!


*gaat nu op site kijken* :biggrin

Ben benieuwd... :sleep

EDIT; ik heb de update gelezen! Hij is wel superleuk! Ik vind het ook altijd leuk om te lezen, omdatje supergoede foto's maakt, een leuke schrihfsstijl hebt, en veel tekst gebruikt!
Ga zo door, keep up the good work! :thumbsup

ik zie alleen de laatste 4 plaatjes niet, of heb je die er nog niet hij gezet??

EDit; ik zie ze nu wel!! Wat ben ik weer een zeur :blush .
Ik ben nu echt benieuwd naar het volgende deel... :thumbsup leuk zo met dat 'word vervolgd' waar heb je dat gemaakt??
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: 10 G familie van Vliet *Kleine update op pagina 4!*

Klopt, ben er graag mee bezig. Maar nu heb ik zoveel dat ik nu even niet meer kan simsen. En dat vind ik dan wel weer jammer, want ik wil graag verder spelen. Maar goed dus nog even wachten..

Weet iemand van jullie of dit mag:

Jebidiah heeft een auto van 25.000 in zijn inventaris zitten, die auto noem ik de auto van de zaak in de aankomende update, maar mijn vraag is nu : mag ik die verkopen voor het geld :confused Of is dat ook weer vals spelen?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie