Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

339 berichten • Pagina 5 van 17

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 13-06-13}

Bedankt, voor de leuke reactie. :D
Het is lente in de game en daarom gebruik ik blauwe viooltjes als achtergrond. ;)

21. Lente

Afbeelding

Vandaag is de lente begonnen. :)
Op deze screen is ook te zien dat de tuin is veranderd.

Afbeelding

Lani kan eindelijk weer in haar tuintje werken. Ze begint dan ook snel met achterstallige werkzaamheden. ;)

Afbeelding

Met de carrières van Ricardo en Lani gaat het erg goed. Ricardo is niveau 7 in de journalistieke carrière en heeft zijn schrijfvaardigheid maximaal ontwikkeld. Lani is niveau 6 in de culinaire carrière. :thumbup

Afbeelding

Voor Ricardo's volgende promotie moet hij werken aan zijn charisma. Daarom gaat Ricardo oefenen voor een speech die hij binnenkort moet houden op zijn werk. :laugh

Afbeelding

Rianne trekt haar nieuwe outfit aan. (A)

Afbeelding

Vandaag is Jasmijn jarig. Ze wordt alweer een peutertje. :gefeliciteerd

Afbeelding

Alleen vliegt de taart in brand. :scared

Afbeelding

Gelukkig blust de brandweer de brand. Zo kan het feest weer verder gevierd worden. :knuffel

Afbeelding

Gelukkig kan Lani nog snel een andere taart regelen. Iedereen geniet extra van deze taart. :D

Afbeelding

Dit is Jasmijn als peuter. :wub

---------
Ik hoop dat dit weer een leuke update is. :D

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 18-06-13}

Bedankt, voor de leuke reacties. :D
Heel erg handig die tuin tips die je in jouw topic hebt beschreven, Rudy. Dankzij die tips heb ik de tuin veranderd. ;)

22. Huis bezichtigen

Afbeelding

Het huis van Mitra en Charaf is gebouwd. Daarom besluit Lani om samen met Mitra het huis te gaan bezichtigen. :D

Afbeelding

Zo ziet het huis er nu uit. Ik heb dit huis niet zelf gebouwd, maar het kan nog wijzigingen qua vorm als ik het ga inrichten. Het is nu nog kaal omdat een nieuwbouw huis er zo in de realiteit uitziet als je het voor het eerst gaat bezichtigen. ;)

Afbeelding

Lani laat de woonkamer zien. Ze vertelt dat er nog een ruimte achter die muur rechts van hun zit. Als die muur wordt opengebroken heb je een hele grote woonkamer.

Afbeelding

Daarna kijken ze samen naar het uitzicht. Ze hebben een heel groot stuk landgoed. Lani vertelt dat ze er een prachtige tuin van kunnen maken.

Afbeelding

Daarna laat Lani de keuken zien. Ze vertelt dat Mitra en Charaf hier gemakkelijk een open keuken van kunnen maken.

Afbeelding

Dan laat Lani de grootste badkamer zien. Ze vertelt dat er op de bovenverdieping ook nog een badkamer is. Deze is zo opgedeeld dat het gedeelte van de wc en het gedeelte van de douche of bad gescheiden van elkaar is.

Afbeelding

De bovenverdieping is nog een open ruimte die nog opgedeeld moet worden in slaapkamers. Zo kunnen Mitra en Charaf zelf de indeling nog bepalen.

Afbeelding

Ze hebben ook nog een zolder. Hier zouden ze een feestruimte van kunnen maken, want er is genoeg ruimte boven om een groot balkon te maken.

Afbeelding

In de tuin staat een grote schuur met ook nog een stal.

Afbeelding

Als laatste laat Lani de ruime garage zien. Mitra is helemaal blij met het huis. Lani beloofd haar om haar te helpen met inrichten.

--------
Ik hoop dat jullie dit een leuke update vinden. :D
Volgende week weer nieuwe updates. ;) Ik weet nog niet wanneer het huis helemaal af is. :)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 21-06-13}

Bedankt, voor de leuke reacties. :D

23. Uitverkoop kringloopwinkel

Afbeelding

Lani en Mitra bespreken nog even wat ze allemaal nodig hebben voor ze naar de kringloopwinkel gaan. Er is namelijk een uitverkoop begonnen. :thumbsup

Afbeelding

Ze gaan eerst bloemen bekijken. Lani vindt alles wel mooi. Mitra is een stuk kieskeuriger. Ze weet al snel met welke kleuren ze in haar tuin wilt werken.

Afbeelding

Daarna gaan ze naar struiken en bomen kijken. Lani vindt de krulvaren erg leuk. Mitra vindt dit ook een leuke plant, maar ze vraagt zich af of het wel in haar tuin past. De bomen vinden ze allebei maar niets.

Afbeelding

Natuurlijk moeten er meubels gekocht worden. Lani ziet een leuke bank die in de tuin past. Mitra is helemaal weg van de beelden. Ze weet zeker dat ze hartstikke leuk op het dak staan.

Afbeelding

In dezelfde kleuren als de tuinmeubels zien ze ook gewone meubels staan. Mitra vindt dit een prachtige kleur voor in haar keuken. Ze ziet al meteen het perfecte aanrecht.

Afbeelding

Als ze alles hebben gezien bespreken ze nog even wat ze op dit moment meteen nodig hebben. Lani vindt dat Mitra eerst de spullen voor de keuken en de tuin moet kopen. Ricardo komt binnenkort de badkamers inrichten. Hij kan dan meteen de keuken monteren. En als de bouwvakkers klaar zijn met het dak beginnen ze aan het bouwen van het terras.

Afbeelding

Mitra is het met Lani eens. Ze vindt het ook maar niets dat als straks het terras af is de tuin nog leeg is. Ze loopt naar de kassa en onderhandelt met de caissière voor een mooie prijs. Ze is helemaal tevreden over haar aankopen.

Afbeelding

Een week later zijn de bouwvakkers klaar met het nieuwe dak. Lani richten het dak mooi in met de beelden die ze in de kringloopwinkel hebben gekocht. Als ze klaar zijn gaan ze even van het uitzicht genieten. Ze hebben een prachtig uitzicht op Appaloosa Plains.

Afbeelding

Dit is het nieuwe dak.

----------
Ik hoop dat dit weer een leuke update is. :D
Ik weet niet of het me lukt om donderdag een update te plaatsen, maar dan houden jullie die nog te goed. ;)
De reden is namelijk dat ik dan de exotisch eiland uitbreiding heb. :)

Ik heb nu trouwens alle uitbreidingen. :swing

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 25-06-13}

Bedankt, voor de leuke reacties. :D

24. Dieren

Afbeelding

Ricardo heeft een nieuwe hobby ontdekt. Ondanks dat hij behoorlijk druk is met de verbouwing van het huis van Mitra en Charaf heeft hij tijd om goed voor zijn bijen te zorgen. :laugh

Afbeelding

Het is niet alleen leuk, maar het levert ook lekkere honing op. Rianne, Lani en Ricardo vinden dit een heerlijk ingrediënt. Ze voegen dit graag als een heerlijke saus aan hun eten toe. :drool

Afbeelding

Romy wordt eindelijk volwassen. :gefeliciteerd

Afbeelding

Ricardo en Rianne zijn erg blij en moedigen Romy aan om op te groeien. :D

Afbeelding

Als Romy is opgegroeid krijgt ze een knuffel van Lani. :knuffel
Ze is erg uniek geworden. Ze lijkt niet op haar vader, moeder of broer. Heel apart.

Afbeelding

Rianne gaat naar de manege toe. Wat zal ze daar gaan doen? :?

Afbeelding

Rianne komt thuis met een paard. :woot
Ze heet Starlight. Ze is van het ras Appaloosa.
Ze heeft de eigenschappen behendig, gehoorzaam en vriendelijk.

Afbeelding

Rianne probeert voor het eerst op haar te rijden. Ze vindt het lastig om er op te klimmen, maar het lukt haar zonder ongelukken om een stukje op Starlight te rijden. ;)

Afbeelding

Natuurlijk krijgt Starlight een beloning, omdat ze zich zo netjes heeft gedragen. (A)

Afbeelding

Ricardo moet meteen nieuwe foto's maken van de nieuwe dieren. Hij heeft Rocky als volwassene gefotografeerd. Lani die Romy een knuffel geeft als ze is opgegroeid naar een volwassene. En natuurlijk heeft hij een foto gemaakt van Rianne die op Starlight zit. :thumbsup

----------
Hopelijk vinden jullie dit weer een leuke update. ;)
Ik zelf vind het erg leuk dat de familie nu een paard heeft. Ik heb haar zelf in CAS ontworpen. :D
In de volgende update zien we hoe druk Lani en Ricardo wel niet met het huis zijn. :)

Ik heb trouwens EE daar ga ik volgende week een poll voor aanmaken. :laugh

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 02-07-13}

Bedankt, voor de leuke reacties. :D

25. Werk in uitvoering

Afbeelding

Lani en Mitra zijn plannen aan het bedenken voor de tuin en de inrichting van het huis. Terwijl de bouwvakkers druk bezig zijn met het herindelen van het huis. Er worden een hoop muren gesloopt en ook weer nieuwe muren bij gebouwd.

Afbeelding

Ondertussen heeft Ricardo een dag vrij genomen van zijn werk, zodat hij de net binnen gebrachte keuken kan installeren.

Afbeelding

Daarna gaat hij de badkamers monteren. Lani en Mitra richten ondertussen de badkamers en de keuken in. Ze hebben allemaal leuke praktische spullen gekocht.

Afbeelding

Eindelijk hebben Mitra en Charaf een keuken. Ze hoeven geen eten meer te bestellen, maar kunnen nu zelf weer koken. :thumbsup

Afbeelding

Ook de badkamer werd erg gemist. Gelukkig konden ze bij Lani en Ricardo altijd terecht. Ricardo maakt er meteen maar eens gebruik van. (A)

Afbeelding

Mitra gaat boven even kijken. Ze is erg blij met haar twee nieuwe badkamers. :laugh

Afbeelding

De scheiding tussen toilet en badkamer is ook erg handig. Ze is Ricardo dan ook erg dankbaar dat hij vrij heeft genomen om dit voor hun te realiseren. :knuffel

Afbeelding

De bouwvakkers zijn ook klaar met het sloopwerk. Zo is de benedenverdieping geworden. Ze hebben nu een ruime woonkamer.

Afbeelding

Op de bovenverdieping zijn nu genoeg kamers gemaakt. De open ruimte op de bovenverdieping vonden ze maar niets. Het is veel fijner dat Jasmijn haar eigen kamer heeft.

Afbeelding

Lani en Mitra gaan snel verder met de volgende fase. Ze moeten kleuren voor het interieur bedenken, zodat ze de rest van de meubels kunnen bestellen. Volgende week komen de bouwvakkers het terras aanleggen. Lani, Mitra en Ricardo gaan dan de tuin beplanten. Als de tuin is gerealiseerd, willen Lani en Mitra met het schilderwerk beginnen.

-----------
Hopelijk vinden jullie dit weer een leuke update. :D
Ik vind het zelf erg leuk om in fases te vertellen hoe het huis verbouwd wordt. Zo lijkt het volgens mij wel realistisch. ;)
Volgende week zien jullie hoe de tuin wordt ingericht. :)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 04-07-13}

Bedankt, voor de leuke reacties! :D

26. Liefdesdag

Afbeelding

Vandaag vieren Lani en Ricardo hun trouwdag. Ze zijn alweer tien jaar getrouwd. Ze houden een themafeest. Iedereen moet in jaren 70, 80 of 90 kleren op het feest verschijnen. Rianne bereidt zich voor op het feest. Ze begrijpt niet dat tieners dit vroeger mode vonden. :P

Afbeelding

Lani en Ricardo hebben zich omgekleed. Ze zijn ook nog even naar het lentefestival gegaan, omdat het vandaag liefdesdag is. Op de dansvloer oefenen ze nog even hun moves. :laugh

Afbeelding

Dan kan het feest beginnen. Lani en Ricardo vermaken zich met bellen blazen. Terwijl de rest van de gasten zich vermaakt op de dansvloer. Rianne vindt het te gek om op deze coole dansvloer te dansen. ;)

Afbeelding

De rest van de gasten vermaken zich met de spellen. Mitra gaat met een gast dominee doen. Terwijl Charaf met een andere gast gaat sjoelen. :)

Afbeelding

Natuurlijk is een jaren 70, 80 en 90 feest niet af als er geen oude spelletjes zijn. Lani probeert de gamemachine uit. Terwijl Ricardo gaat tafelvoetballen. :flapper

Afbeelding

Als het feest bijna ten einde is, gaan Lani en Ricardo nog even wat drinken. Ze zijn erg tevreden over het feest, maar willen nu ook tijd voor elkaar. Ze zijn namelijk voor het eerst in hun tweede huis. Ze zijn erg tevreden over dit huis en dit knal feest. :swing

Afbeelding

Voor Lani het weet, neemt Ricardo haar in zijn armen. Hij begint haar meteen te zoenen. Ze zijn nog steeds heel erg verliefd op elkaar. :love

Afbeelding

Uiteindelijk gaan Lani en Ricardo er vandoor. Even tijd voor elkaar en natuurlijk moet het huis ingewijd worden. Wie weet wat hier nog van komt. (A)

Afbeelding

Als ze weer terug gaan naar de feestzaal zijn de meeste gasten naar huis gegaan. Ze hebben het erg naar hun zin gehad. Dan stapt Rianne op hun af. Ze geeft haar vader een cadeau en zegt dat dit cadeau voor hun beiden is bedoeld, omdat ze zulke lieve ouders heeft. :D

Afbeelding

Haar moeder geeft Rianne een knuffel, omdat ze heel blij zijn met dit cadeau. Ze besluiten hier gebruik van te maken als ze klaar zijn met de verbouwing van het huis van Charaf en Mitra. :knuffel

----------
Ik hoop dat jullie dit weer een leuke update vinden. :D
In de volgende update zien jullie de tuin. ;)

Nu mogen jullie via de poll bepalen welk cadeau Rianne aan haar ouders geeft. Ik ben erg benieuwd waarvoor jullie gaan kiezen. :)

Ik hoop deze week ook nog tijd te hebben om screens te plaatsen van hun tweede huis. Het is nu nog niet zichtbaar, maar het is helemaal op het water gebouwd. Dit is wel een huis dat ik zelf heb gebouwd. :laugh

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 09-07-13}

Bedankt, voor de leuke reactie en het stemmen! :D
Ik hoop dat er nog meer mensen stemmen. ;)

27. De nieuwe tuin

Afbeelding

Ricardo, Lani en Mitra hebben de hele dag in de tuin gewerkt, maar eindelijk staan alle planten en tuinmeubels in de tuin. De bouwvakkers zijn ook al klaar met het graven van een vijver en het aanleggen van een terras. Het is al laat als Lani, Ricardo en Mitra gaan genieten in de tuin. :)

Afbeelding

Zo is de tuin geworden.

Afbeelding

Dit is de voorkant van de tuin.

Afbeelding

Om dat het al laat is geworden blijven Ricardo en Lani slapen. Het huis is nog niet af. Daarom slaapt iedereen in een slaapzak op de grond. :sleep

Afbeelding

Lani is al lang blij dat Mitra en Charaf een nieuwe keuken hebben. Ze gaat deze voor het eerst uit testen. Het ontbijt van onze kok Lani zal vast heerlijk smaken. :drool

Afbeelding

In het huis is nog geen eetkamer. Daarom gaan ze lekker op het nieuwe terras eten. Lani en Mitra bespreken snel nog even hoe ze het schilderwerk aanpakken. Mitra is erg blij dat Lani heeft vrij genomen om haar met het schilderwerk te helpen. :knuffel

Afbeelding

Zo zijn de muren en vloeren beneden geworden. De muur heeft een donkere tint gekregen en er zijn lichtere houtenplanken in het huis gelegd.

Afbeelding

Op de bovenverdieping zijn dezelfde kleuren gebruikt. Alleen de slaapkamers hebben vloerbedekking en behang gekregen.

Afbeelding

Na het harde werk gaan Lani en Mitra zich ontspannen in het nieuwe zwembad van Appaloosa Plains. Lani voelt zich echt weer een kind als ze de waterglijbaan uitprobeert. :laugh

Afbeelding

Mitra geniet van de warme waterval. :D

-----------
Ik hoop dat jullie dit weer een leuke update vinden. :D

Misschien morgen en anders overmorgen screens van het tweede huis van Lani en Ricardo. ;)

Erg leuk dat ik een nieuwe volger heb! :woot

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 11:26, 5 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: SimsMeid screens { update 09-07-13}

Ik heb heel je topic gelezen, en ik ben zeer benieuwd naar de rest van je update! Ik vind dat je je familie op een heel leuke manier laat zien en je herkent er echt alles van het spel in en dat vind ik heel erg leuk. Ik krijg gewoon zin om te gaan spelen :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie