Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

339 berichten • Pagina 2 van 17

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 11-04-13}

Bedankt, voor de leuke reacties. :D

5. Herfstfestival

Afbeelding

Vandaag is de laatste dag aangebroken van de logeerpartij van Suzan en Jane. Daarom besluiten Lani en Ricardo om nog een uitje te doen naar het herfstfestival.

Afbeelding

Suzan en Rianne dagen Ricardo uit om te appel happen. Uiteindelijk wint Ricardo de wedstrijd.

Afbeelding

Lani oogst de laatste pompoenen terwijl Jane toekijkt.

Afbeelding

Rianne wilt het spookhuis verkennen, maar Ricardo wilt niet dat ze alleen gaat. Als ze er uit komen, blijkt dat Rianne stoerder is dan Ricardo. Hij kijkt zo angstig. :P

Afbeelding

Suzan en Lani doen mee aan een taart eetwedstrijd. Rianne en Ricardo moedigen ze aan. Lani wint uiteindelijk de wedstrijd. Suzan is wel zo stoer om nog even de rest van de taarten op te eten.

Afbeelding

Vlekkie vermaakt zich in de regen door te gaan speuren naar voorwerpen. Hij kan alleen deze keer niets vinden. Hij is al niveau 5. Daarna gaat hij door de plassen heen rollen. Nu wordt hij helemaal vies. Daar zullen Ricardo en Lani wel niet zo blij mee zijn. :flapper

Afbeelding

Rianne laat zich schminken. Ik weet alleen niet wat het precies voorstelt. :sweatdrop

Afbeelding

Rianne wilt haar nieuwe honkbal samen met Suzan uitproberen. Lani is ook het spookhuis gaan verkennen, maar is daar erg misselijk van geworden. :misselijk

Afbeelding

Ricardo geeft nog wat aandacht aan Jane. :wub

Afbeelding

Ricardo heeft nog een aantal foto's genomen van Jane, Suzan en Vlekkie. Hij is nu niveau 7. Op het herfstfestival is natuurlijk de hele familie op de foto gegaan. :thumbsup

Afbeelding

Aan het eind van de dag komen Suzette en John Suzan en Jane weer ophalen. Ze nemen op gepaste wijze van elkaar afscheid. :knuffel

----------
Ik hoop dat jullie het een leuke update vinden. ;)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 10:25, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 16-04-13}

Bedankt, voor de leuke reacties. :D

6. Honden

Afbeelding

Vlekkie is erg eenzaam. Daarom hebben Lani en Ricardo besloten om nog een hond te kopen.

Afbeelding

Vlekkie komt kennis maken met de nieuwe hond. Hij besnuffeld haar even voorzichtig.

Afbeelding

Ondanks dat Roxy erg verlegen en angstig is, wilt ze wel met Vlekkie spelen. Haar derde eigenschap is dat ze erg loyaal is.

Afbeelding

Ze spelen de hele dag met elkaar en worden zo al snel goede vrienden. ;)

Afbeelding

Ze geven elkaar romantisch een neusje. :wub

Afbeelding

Vlekkie krijgt wat aandacht van Ricardo.

Afbeelding

Lani besluit dat het tijd wordt om Vlekkie in bad te doen.

Afbeelding

Roxy speelt met de bal in de eerst gevallen sneeuw. Ze heeft daarmee de eigenschap speels opgedaan. ;)

----------
Ik hoop dat jullie de update weer leuk vinden. ;)
Het is nu winter in mijn game en daarom hebben de screens nu een andere achtergrond. :)
In mijn game heb ik met Roxy en Vlekkie al geprobeerd om puppy's te maken. (A) Meteen bij de eerste keer was het raak. :swing

Ik ga een poll plaatsen voor de namen. :D
Een hond kan meerdere puppy's krijgen daarom mogen jullie twee mannelijke en twee vrouwelijke namen uit kiezen. ;)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 10:25, 3 keer totaal gewijzigd.

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: SimsMeid screens { update 18-04-13}

Ik had nog nooit in jouw topic gekeken(shame on me) :$ maar ik vind je screens echt heel erg leuk. :D
De achtergrond van je screens geven dat beetje extra sfeer ;) en de honden zijn echt supercute. :wub
Dat moeten wel hele schattige pups worden. :wub
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 18-04-13}

Bedankt, voor de leuke reacties. :D

@ steefjee90 Het wordt pas een probleem als het drie puppy's van het zelfde geslacht zijn. In dat geval kies ik de naam die als derde het meest is gekozen of ik kies zelf. :P

Welkom nieuwe (stille) lezers. ;)
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 18-04-13}

7. Verjaardagen

Afbeelding

Het is nu echt winter. Er ligt al een dik pak sneeuw. :D

Afbeelding

Vlekkie en Roxy zijn goede vrienden. Maar wat zijn ze daar van plan? :O

Afbeelding

Ze zijn verliefd geworden en ze willen heel graag kleine puppy's krijgen. Meteen bij de eerste poging is het al raak. :woot

Afbeelding

Rianne zit op scouting. Ze laat hier aan Ricardo zien hoe ze heeft leren knopen. Dankzij scouting heeft ze al niveau 4 voor vissen behaald. ;)

Afbeelding

Als Ricardo net klaar is met zijn artikel groeit hij op tot een echte volwassene. :gefeliciteerd

Afbeelding

Als Rianne uit scouting komt, viert ze haar verjaardag. Ricardo moedigt haar aan om in één keer de kaarsjes van de taart uit te blazen. :thumbsup

Afbeelding

Rianne denkt even goed na over haar wens en blaast dan snel de kaarsjes uit. :swing

Afbeelding

Als Lani thuis komt van haar werk groeit ze ook op tot volwassene. :gefeliciteerd

Afbeelding

Dit is Rianne als tiener. Ze heeft meteen haar winterkleren aangetrokken, want het is erg koud buiten.

Afbeelding

Rianne heeft wat nieuwe spulletjes in haar kamer neergelegd en opgehangen. Ze heeft al haar oude speelgoed aan een goed doel gegeven. Verder heeft ze niet zoveel aan haar kamer veranderd.

Afbeelding

Ook Lani en Ricardo hebben de winterkleren aangetrokken. Ricardo heeft last van een midlife crisis. Daarom heeft hij wat stoerdere kleren aangetrokken. :laugh

----------
Ik hoop dat jullie dit een leuke update vinden. ;)

De namen van de puppy's zijn ook bekend als het een mannetje is Rocky. Als het een vrouwtje is Romy. :D
Als er nog een puppy geboren wordt Boby (m) of Vicky (v) en bij nog meer krijgt de puppy de namen Victor (m) of Lady (v). :fluit

Hopelijk worden ze in de volgende update geboren. :)
De poll wordt nu gesloten. Bedankt voor het stemmen. :knuffel

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 10:40, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 23-04-13}

Bedankt, voor de leuke reacties. :D

8. Puppy's

Afbeelding

Wat is er nou met Roxy aan de hand. Ze piept de hele tijd. Zal ze ziek zijn?

Afbeelding

Nee, ze is aan het bevallen. Ze krijgt twee puppy's. :woot

Afbeelding

Ricardo vindt het geweldig en juicht voor haar. :klap

Afbeelding

Ricardo tilt Rocky op. Hij heeft de eigenschappen avontuurlijk en loyaal gekregen.

Afbeelding

Rianne tilt Romy op. Zij heeft de eigenschappen avontuurlijk en hyper gekregen.

Afbeelding

Vlekkie maakt kennis met Romy.

Afbeelding

Vlekkie speelt met Rocky.

Afbeelding

Romy en Rocky besnuffelen elkaar.

Afbeelding

Roxy geeft Rocky een neusje.

Afbeelding

Roxy speelt met Romy.

----------
Ik hoop dat jullie het leuk vinden. :D
Ik zelf ben erg blij met de puppy's. :wub
Gelukkig zijn het er niet te veel, want nu kan ik ook nog aan gezinsuitbreiding doen. ;)
Maar eerst heb ik nog een ander idee. :)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 10:41, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 26-04-13}

Bedankt, voor de leuke reacties. :D

9. Ouders op vakantie

Afbeelding

Als Rianne uit school komt, heeft ze voor het eerst een vriend mee naar huis genomen. Hij heet Cornell. Rianne is erg blij dat ze op de middelbare school nu wel vrienden maakt. :laugh

Afbeelding

Ze hebben samen de grootste lol. :P

Afbeelding

Rianne wilt graag na de middelbare school aan de universiteit studeren. Ze is er nog niet helemaal uit voor wat voor graad ze wilt leren. Daarom neemt ze een vaardigheidstest af. Ze haalt voor wetenschap en geneeskunde de hoogste score. Daarna scoort ze het hoogst voor technologie en lichamelijke opvoeding. :)

Afbeelding

Lani vindt dat het tijd wordt om de edelstenen van Vlekkie te slijpen. Hij heeft een aantal hele bijzondere voorwerpen gevonden die ik jullie nog wel laat zien. ;)

Afbeelding

Bij de post zat ook een brief dat Ricardo en Lani een gratis vakantie hebben gewonnen. :swing

Afbeelding

Rianne maakt hier meteen gebruik van om Cornell beter te leren kennen. Ze gaan samen naar het winterfestival. Eerst gaan ze samen schaatsen. :D

Afbeelding

Daarna daagt Rianne Cornell uit voor een sneeuwballengevecht. Ze denkt dat Cornell niet zo goed kan gooien waardoor zij zeker weten kan winnen. :flapper

Afbeelding

Maar Cornell pakt haar goed terug. (A)

Afbeelding

Daarna gaan ze sneeuwboarden. Rianne heeft al snel twee trucs onder de knie. :thumbsup

Afbeelding

Cornell kan het ook erg goed. Het wordt een gezellige dag samen die ze afsluiten met een foto in het fotohokje. :knuffel

----------
Ik hoop dat jullie het weer een leuke update vinden. :)
Jullie komen er nog achter waar Lani en Ricardo op vakantie heen zijn geweest, maar dat horen jullie pas volgende week. Eerst laat ik zien hoe Rianne zich tijdens hun vakantie gedraagt. ;)
Ik wens jullie nog een mooie Koninginnedag toe. :D

Ik heb zelf in ieder geval erg genoten van deze historische dag. :thumbsup

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 10:41, 3 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie