Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

339 berichten • Pagina 4 van 17

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 15-05-13}

Bedankt, voor de leuke reacties. Ik vind het leuk dat jullie hebben genoten van Mitra en Charaf. :D

14. Normale dagen

Afbeelding

Rianne heeft zich netjes gedragen tijdens de vakantie van Lani en Ricardo. Daarom vraagt ze of Ricardo haar wilt leren rijden. Rianne is heel erg blij als Ricardo haar het wilt leren. :D

Afbeelding

In het begin gaat het nog niet zo goed, maar na een aantal lessen gaat het steeds beter. (A)

Afbeelding

Ricardo heeft nu ook foto's gemaakt van Roxy en haar puppy's. Hij laat hier ook nog even de foto's zien die hij tijdens de vakantie heeft gemaakt van de sfinx en de fontein. Hij is nu niveau 8 in fotografie. ;)

Afbeelding

Vlekkie heeft een aantal zeldzame edelstenen gevonden. Zo heeft hij Tanzaniet en een regenboogedelsteen gevonden. :woot

Afbeelding

Roxy heeft een nieuw vriend ontmoet. :)

Afbeelding

Daarna is het tijd om Roxy een kunstje te leren. Lani probeert Roxy te leren hoe ze moet gaan zitten op commando. :P

Afbeelding

Rianne verrast haar ouders met een ontbijt. :laugh

Afbeelding

Ricardo en Lani zijn heel blij met deze verrassing. De wafels zijn gelukkig niet verbrand. :thumbup

Afbeelding

Rianne heeft haar rijbewijs behaald. Ze hangt haar rijbewijs naast haar medaille gordel van scouting. Ze is erg blij dat ze nu eindelijk zelf kan autorijden. :thumbsup

Afbeelding

Aan het eind van het weekend gaat Rianne naar de film toe. Het is een geweldige meidenfilm. :swing

----------
Ik hoop dat jullie dit ook een leuke update vinden. :D
Mitra en Charaf zijn nog niet uit beeld verdwenen. Dus jullie komen er nog achter of ze gelukkig worden. ;)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 11:19, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 17-05-13}

Bedankt, voor de leuke reacties. :D

15. Mitra

Afbeelding

Lani en Ricardo zitten tv te kijken. Rianne zit rustig een boek te lezen. Opeens wordt er aangebeld. Wie kan dit nu zijn op dit late uur? :huh

Afbeelding

Het zijn Mitra en Charaf. Hopelijk doen Lani en Ricardo snel open, want ze zijn helemaal niet gekleed op het winterse weer van Appaloosa Plains. :sweatdrop

Afbeelding

Het is gezellig dat ze er zijn. Helaas komen ze geen goed nieuws brengen. Kaya de moeder van Lani en Mitra is door een grote hongersnood in Egypte om het leven gekomen. :(

Afbeelding

Mitra heeft het erg koud gekregen. Het is voor het eerst dat Mitra en Charaf kennis maken met sneeuw. Gelukkig voor Mitra heeft Lani nog wel een aantal warme, oude kleren en schoenen die ze kan lenen. Lani legt ook wat warme, oude kleren en schoenen neer voor Charaf. :fluit

Afbeelding

Ondertussen maakt Ricardo de logeerkamer in orde. Ze gebruiken het kamertje dat nog steeds leeg staat, omdat hun wens om meer kinderen te krijgen nog niet in vervulling is gegaan. :)

Afbeelding

Lani wilt dat Mitra en Charaf zich thuis bij hun voelen. Daarom is de kamer in Egyptische stijl ingericht. ;)

Afbeelding

Lani gaat snel naar de keuken toe en maakt een heerlijke herfstsalade. Mitra en Charaf hebben wel honger gekregen, want ze hebben dankzij de hongersnood in hun land al een aantal dagen weinig gegeten. :S

Afbeelding

Mitra en Charaf kletsen nog even op bed over hoe dankbaar ze zijn voor de gastvrijheid van Ricardo en Lani. Daarna gaan ze snel slapen, want morgen is de begrafenis van Kaya. (A)

Afbeelding

In Egypte wordt Kaya bij haar ouders en voorouders begraven. Lani en Ricardo hebben vrij gekregen om alles te regelen. :cry

Afbeelding

Lani en Ricardo overleggen met elkaar hoe het nu verder moet. Mitra en Charaf kunnen niet voor altijd bij hun wonen, maar ze willen Mitra en Charaf ook niet terug sturen naar Egypte. Uiteindelijk hebben ze een plan bedacht. :D

----------
Ik hoop dat jullie dit een leuke update vinden. :D
Wat Ricardo en Lani voor oplossing hebben bedacht horen jullie nog wel in een andere update. ;)

Sorry dat het even geduurd heeft, maar ik had bovennatuurlijk gekocht. Ik heb daarom een tijdje met mijn probeersel familie gespeeld. :swing

Voor de lezers die ook mijn dagboek lezen, heb ik nog even een mededeling. Eerst liepen mijn screens en mijn dagboek qua tijd redelijk gelijk. Alleen, omdat anders mijn generatie twee in mijn dagboek te lang wordt, ga ik hierin een tijdsprong maken. (A)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 11:19, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 27-05-13}

Bedankt, voor de leuke reacties! :D

16. Spelen in de sneeuw

Afbeelding

Rianne hoeft vandaag niet naar school, omdat er te veel sneeuw is gevallen. Ze besluit haar tijd nuttig te gebruiken om Mitra en Charaf te leren aan sneeuw te wennen. Ze gaat met Mitra een sneeuwpop maken. (A)

Afbeelding

Aan Charaf legt Rianne uit hoe hij een iglo moet bouwen. :laugh

Afbeelding

De sneeuwpop is af. :P

Afbeelding

Charaf heeft zijn iglo ook af. Nu maar eens kijken hoe het er van binnen uit ziet. :fluit

Afbeelding

Nu doet Rianne aan Mitra voor hoe ze een sneeuwengel kan maken. ;)

Afbeelding

Al snel doet Mitra haar na. :)

Afbeelding

Rianne roept ineens tegen Mitra dat ze daar eens moet kijken en ze wijst achter haar. Mitra draait zich om en wordt met een sneeuwbal in haar nek geraakt. :lol

Afbeelding

Mitra en Charaf besluiten om Rianne in een sneeuwbalgevecht terug te pakken. :D

Afbeelding

Charaf raakt Rianne zo hard met een sneeuwbal dat ze achterover in de sneeuw valt. :flapper

Afbeelding

Mitra geeft als dank haar held een kus. :wub Volgens mij vindt Rianne ze veel te klef doen. xD

----------
Ik hoop dat jullie dit weer een leuke update vinden. :D
In de volgende update heb ik een verrassing voor jullie. ;)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 11:20, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 30-05-13}

Bedankt, voor de leuke reacties. Ik waardeer ze heel erg :D
Deze update komt in twee delen. ;)

17. Sneeuwvlokdag deel 1

Afbeelding

Ricardo is bezig met het ontbijt te maken. Het is vandaag Sneeuwvlokdag. Dit betekent dat iedereen vandaag vrij is en dat het tijd is voor een feestje. :thumbsup

Afbeelding

Als Mitra net klaar is met douchen ontdekt ze dat ze zwanger is. :woot

Afbeelding

Lani vindt het tijd worden om een feestje te organiseren. Ze besluit wat gasten uit te nodigen voor een cadeaufeest. :swing

Afbeelding

Mitra vertelt het goede nieuws meteen aan Lani die ze op de gang tegen komt. Lani is erg blij voor haar. Ze verlangt meteen zelf ook naar een kindje. :)

Afbeelding

Natuurlijk vertelt Mitra het goede nieuws ook meteen aan de aanstaande vader. :D

Afbeelding

Charaf is dol blij en begint Mitra meteen te zoenen. :wub

Afbeelding

Beneden in de woonkamer wordt er nagedacht over babynamen. ;)

Afbeelding

Ondertussen zijn de eerste gasten al gearriveerd. Ze leggen snel hun cadeaus op de grote stapel in de woonkamer. :thumbup

Afbeelding

De woonkamer wordt speciaal voor het feest verbouwd. De tafel wordt tijdelijk in de stal gezet en alle banken en stoelen worden rond de cadeau stapel gezet. :fluit

----------
Ik hoop dat jullie dit een leuke verrassing vinden. :D

Ik heb ook nog een vraag aan jullie:
Willen jullie dat Mitra en Charaf in de Egyptische stijl blijven?
Of moeten ze moderner worden?

Ik heb ook nog een mededeling voor de lezers die mijn dagboek lezen. Volgende week wordt de stamboom in mijn screens weer aangepast. ;)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op ma 30 dec 2013, 18:36, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 04-06-13}

Bedankt, voor de leuke reactie. :D

18. Sneeuwvlokdag deel 2

Afbeelding

Rianne haar vrienden zijn er ook. Rianne besluit om even met Cornell te kletsen. :)

Afbeelding

Mitra en Charaf worden door de rest van de gasten geaccepteerd. Het is erg gezellig. :knuffel

Afbeelding

Ethan, Rianne haar vriend, kijkt samen met een andere gast een één of andere romantische serie. De rest van gasten is aan het dansen of aan het bij kletsen. :laugh

Afbeelding

Ricardo vindt het tijd worden om te beginnen met de cadeaus. :D

Afbeelding

De gasten mogen als eerste een cadeau pakken. Dat lijkt Lani en Ricardo wel zo beleefd om te doen. (A)

Afbeelding

Daarna is Lani aan de beurt. Ze krijgt een schildersezel. :P

Afbeelding

Als tweede pakt Ricardo een cadeautje uit. Hij krijgt een parasol om in de zomer te gebruiken. ;)

Afbeelding

Charaf pakt zijn cadeautje uit en ziet dat hij een lege vissenkom heeft gekregen. :flapper

Afbeelding

Rianne krijgt een zeldzame tijgerplant. xD

Afbeelding

Als alle gasten weer weg zijn, sluiten Charaf en Mitra de dag op een traditionele manier af. Ze gaan onder de maretak elkaar zoenen. :wub

Afbeelding

Natuurlijk willen Lani en Ricardo dan ook onder de maretak zoenen. Lani is erg blij dat het feest een succes is. :swing

----------
Ik hoop dat jullie dit weer een leuke update vinden. Misschien bevalt Mitra in de volgende update wel van haar baby. In ieder geval volgende week. :woot
Ook komen jullie er dan achter wat Lani en Ricardo nu voor plan hebben bedacht nu Mitra en Charaf dankzij een hongersnood niet kunnen terug keren naar Egypte. ;)

@ Bassie als die nieuwe update of uitbreidingspakket er is, krijgen Lani en Ricardo een tweede huis. Ik vind dit een te leuk huis om te verkopen. Waarom? Daar komen jullie nog wel achter in één van de updates. ;)

Ik ga Mitra en Charaf uiteindelijk moderner maken, maar ik wilde eerst even weten hoe jullie daar over denken. Veronderstel dat jullie het juist leuk vinden dat ze zo'n imago hebben. Dan houd ik ze gewoon zo. :)

Ik wil ook even melden dat ik mee ga doen aan de nieuwe uitdaging van Lam6. Dit is te volgen in het sims 2 forumdeel topic The Studs. Ik zal wel melden wanneer ze van start gaat. :D

Ze zoekt trouwens nog twee meiden die mee willen doen aan haar uitdaging. Je kunt je tot 8 juni aanmelden. :)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 11:21, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 06-06-13}

Bedankt, voor de leuke reactie. :D
Vandaag wordt de baby van Mitra geboren. :swing

19. Baby Mitra

Afbeelding

Waarom heeft Mitra zo'n buikpijn en staat ze zo te schreeuwen? :O

Afbeelding

Lani wilt Mitra naar het ziekenhuis brengen, omdat de baby er aan komt. :woot

Afbeelding

Maar als Lani de auto aan het ophalen is, bevalt Mitra in haar eentje van een meisje. :D

Afbeelding

Het is een vlotte bevalling die helemaal is goed gegaan. Lani denkt meteen aan Rianne als ze verbaasd het meisje in haar zus armen ziet liggen. Ze wordt er meteen verliefd op en verlangt meteen naar een tweede kindje. :laugh

Afbeelding

Charaf is ook blij dat hij een dochter heeft. Mitra en Charaf wilden allebei een dochter krijgen en hadden nog geen jongensnaam bedacht. Gelukkig is het een meisje geworden. Ze heeft de naam Jasmijn gekregen. :wub

Afbeelding

Ricardo ontdekt uit zijn werk dat Mitra is bevallen van een dochter. Hij is meteen weg van het meisje en denkt net als Lani meteen aan een tweede kindje terwijl hij Jasmijn knuffelt. :knuffel

Afbeelding

Ricardo vindt het nu tijd worden om Charaf in te lichten over het plan wat Lani en Ricardo bedacht hebben. Ze hebben namelijk het stuk land gekocht dat naast hun huis ligt. Hier kunnen Mitra, Charaf en Jasmijn gaan wonen. In de lente zal hier een huis worden gebouwd. (A)

Afbeelding

Charaf wilt Ricardo terug betalen, maar moet eerst een baan vinden. Daarom vraagt hij aan Ricardo advies. Charaf vertelt hem dat hij graag in zaken wilt werken. Ricardo vindt dat wel bij hem passen, maar dan heeft hij wel een make-over nodig. ;)

Afbeelding

Rianne wordt opgehaald voor haar eindbal. :)

Afbeelding

Ze wordt koningin van het eindbal, maar haar date laat haar in de steek. Ik heb geen idee of ze wel een leuk eindbal heeft gehad. :fluit

----------
Ik hoop dat jullie dit weer een leuke update vinden. ;) Ik zelf vind dit een erg leuke update. :D

In de volgende update krijgen Mitra en Charaf een make-over, zodat ze moderner worden. (A)

Ik vind het erg leuk dat Mitra en Charaf een meisje hebben gekregen, want dat was van beide een wens. ;) Ik heb deze keer geen meloenen of appel dieet gedaan. :fluit

De uitdaging van Lam is nu begonnen. Jullie kunnen nu Simsmeid en andere forumleden volgen in haar nieuwe dagboek topic the studs in het forumdeel sims 2 dagboeken. Ik kan jullie vertellen dat Simsmeid voor al aardig wat problemen zorgt. (A)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 11:21, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: SimsMeid screens { update 11-06-13}

Bedankt, voor de leuke reactie. :D

20. Make-over

Afbeelding

Lani neemt haar zus mee naar de schoonheidssalon. Mitra vindt het maar niets om op een plateau te staan. Het duurt ook wel erg lang voordat de stylist eindelijk tijd heeft. :wachten

Afbeelding

Lani is het wachten ook beu en begint te neuzen in de kleding. Uiteindelijk kiest ze deze kleding uit voor haar zus. Mitra vindt zich er veel te oud in lijken. Ze is nog lang niet bejaard. :fluit

Afbeelding

Uiteindelijk komt de stylist langs. Als ze ziet wat Lani voor Mitra heeft uitgekozen begint ze meteen kritiek te leveren. Lani schaamt zich wel een beetje dat ze zomaar kleren van de rekken heeft getrokken. :sweatdrop

Afbeelding

De stylist kiest kleren uit die Mitra wel erg zakelijk maken. Maar Mitra is niet te tevreden over de kleur en de broek. Ze wilt liever een rok dragen. Ook krijgt ze het advies om haar haar in een leuk model te knippen. Mitra vindt het wel heel spannend om haar hoofddoek af te doen. (A)

Afbeelding

Thuis kleedt Mitra zich meteen om. Lani vindt het er fantastisch uitzien. Ze is helemaal klaar voor een nieuw begin en voor de lente die er al snel aan komt. :thumbsup

Afbeelding

Ricardo heeft een pak voor Charaf gekocht, zodat hij er goed uitziet op zijn sollicitatiegesprek. Charaf heeft er alleen moeite mee dat hij geen hoofddeksel meer draagt. Nu ziet iedereen dat hij al snel kaal is geworden. :D

Afbeelding

Charaf sollicitatiegesprek verloopt goed en al snel hoort hij dat hij is aangenomen. Hij heeft al veel ervaring in Zaken in Egypte opgedaan. Nu kan Charaf na een tijdje Lani en Ricardo terug betalen. :thumbup

Afbeelding

Vandaag is Rocky jarig. :gefeliciteerd

Afbeelding

Als iedereen slaapt verandert hij in een volwassen hond. :)

Afbeelding

Ricardo schrikt wel als hij beneden komt en ziet dat Rocky volwassen is geworden. Snel geeft hij hem als cadeau een blauwe halsband en begint hem meteen te borstelen. :knuffel

----------
Ik hoop dat jullie dit weer een leuke update vinden. :D

Op de één of andere manier groeit Romy pas later op. Dit gebeurd dus in de lente. ;)

Laatst gewijzigd door SimsMeid op za 21 sep 2013, 11:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie