Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 4 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Aflevering 4.1 online

Week 4
Aflevering 2

Afbeelding
Joshua en Lars waren al vroeg aan de bar gaan zitten. Ook Katie kwam ze vergezellen. Joshua vertelde over het voorval de vorige avond met Sarah. 'Ze was woest.' 'Waarom dan?' vroeg Katie. Joshua kreeg een rood hoofd. Hij kon natuurlijk niets vertellen over het plan met Elza van Sarah. 'Ik.. ik weet het niet. Maar toen ze uit de badkamer kwam had ze een enorme grijns op haar gezicht, ze was helemaal niet boos meer!' 'Huh? Ze ging toch alleen haar bikini halen?' 'Ja, ze was er maar een paar seconden, maar er was nog iemand anders in de badkamer, ik weet niet wie, maar ze leek helemaal in haar nopjes.' 'Vreemd..' zei Katie.

Afbeelding
'Okay, darling, we can do this. Geef me een hug.' Suzy stond klaar om de verfdouche in te stappen.

Afbeelding
'Aaaaah! Aaaaah!' Steven hoorde alleen gegil vanuit de cabine en hij lachte zich dood. 'Suzy! Je moet luisteren wat de computer je vertelt!' 'What? Dit is zo scary, Steven! Help me!'

Afbeelding
Ook Levi en Louise hoorden het gegil en grinnikten. 'Maar vertel verder. Je zat net in een heftige vrijpartij met Steven en toen kwam Sarah binnen? Wat zei ze?' 'Ja, niks eigenlijk. Iets over haar bikini, maar ze lachte zo gemeen. Dit krijgt nog een staartje..' Louise zuchtte. 'Weet je wat ik denk? Je moet het de anderen vertellen. Over je geaardheid, anders gaat Sarah het gebruiken om druk op je uit te oefenen.'

Afbeelding
'Oh my god, kijk naar me, Steven! Kijk naar me! Ben ik mooi? Ja, hè!' 'Prachtig, het lijkt wel of je uren in de zon hebt gelegen.' Suzy straalde. 'Jouw beurt! Jouw beurt! Stap in het tosti-apparaat voor de mensheid!'

Afbeelding
Suzy klapte toen Steven eruit kwam. 'Geweldig! Wow!' Maar ineens leek ze een stuk minder vrolijk. 'Wacht eens even.. Ben jij bruiner dan mij?'

Afbeelding
'Sarah, wat kom je hier doen?' 'Nou, ik wil een kleine biecht doen om te beginnen. Ik wil jullie namelijk vertellen dat ik zojuist een nieuw lid voor mijn complot gevonden heb! Levi. Hij moet het wel doen, anders vertel ik iedereen over zijn onderonsje met Steven.. Sarah is back!' 'Dankjewel, Sarah, wil je verder nog iets doen?' 'Ik wil graag een aankoop doen met mijn contactpunten,' zei ze vals gevolgd door een duivels lachje.

Afbeelding
'Miljonairs, ik wil graag jullie aandacht,' klonk de Stem door het hele huis. 'Er is zojuist een aankoop gedaan door een miljonair met haar contactpunten.' Iedereen was dood en doodstil. Zou het zijn dat er iemand naar huis moest door de Russische Roulette? Of iets anders ernstigs? 'Sarah heeft ervoor gezorgd dat jij, Katie, tot de eliminatieronde geen woord meer mag zeggen. Elk woord dat je toch zegt, kost je 10 contactpunten.'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Aflevering 4.2 online

Week 4
Aflevering 3

Afbeelding
Suzy stond de laatste plukjes van haar haar goed te doen. 'Kom je ook, Suzy? Het eten wordt zo opgediend!' riep Steven haar toe. 'Suzy?' 'Ja, darling, ik kom eraan!'

Afbeelding
De werkster had zich al verontschuldigd dat het iets langer duurde met het diner, maar de miljonairs vonden het niet erg. Op deze manier konden ze eens met z'n allen in gesprek gaan.

Afbeelding
Sarah twijfelde nog of ze niet eens wat geheimen op tafel moest gooien, gewoon om te laten merken wat ze allemaal wist en waar ze toe in staat was.

Afbeelding
Levi was haar voor.. 'Zou ik even jullie aandacht mogen?' Sommige miljonairs praatten gewoon door. 'Levi wil wat zeggen!' bulderde Louise. 'Je kunt het,' fluisterde Steven. 'Het is nogal gek om dit jullie te vertellen, want alle kijkers weten het al, m'n familie weet het sinds kort en nu ga ik het jullie als laatst vertellen, terwijl ik hier met jullie leef. Sommige van jullie weten het al.' Louise, Sarah en Steven wisten dus precies wat Levi ging vertellen. 'Ik heb sinds een tijdje gevoelens voor iemand.' Het was stil. 'Nou, dat is toch juist leuk, Leef?' zei Katie enthousiast. Een keiharde zoemer knalde door het huis en daarna heerste er een pijnlijke stilte.

Afbeelding
'Het is geen meisje.. Het is Steven,' zei Levi zelf. Eventjes was het stil. 'Dat is toch geweldig, lieverd?' zei Katie. Weer klonk de keiharde zoemer door het huis. Nu pas besefte Katie dat dit om het feit ging dat zij geen woord mocht zeggen! 'Goed dat je het zegt, ik heb er echt respect voor,' zei Joshua. Lars klopte Levi op zijn schouder en Steven gaf hem een kus op zijn wang.

Afbeelding
'Geweldig, Levi, prachtig gesproken,' zei Sarah op haar liefst, terwijl ze haar plannetje in duigen zag vallen.

Afbeelding
'Ja, prachtig, inderdaad,' zei Suzy een beetje afwezig.

Afbeelding
Tijdens het eten was het reuzegezellig. Iedereen was wat losser en de sfeer leek voor één keer wat minder gespannen. Zelfs Sarah deed oprecht gezellig mee in de groep en iedereen had een leuke avond met elkaar. Even geen haat, even geen verdriet en even geen complotten.. of wat daar nog van over was. Na het eten gingen Steven en Levi buiten zitten. 'Je hebt het geweldig gedaan, schat,' zei Steven trots. Levi lachte naar zijn liefde.

Afbeelding
'Heb.. heb jij deze hotdogs gemaakt?' vroeg Rory verbaasd. Elza knikte. 'Hoe dan? Ze zijn heerlijk!' 'Achja,' antwoordde Elza, 'ik vond zelf het diner nogal karig met al die blaadjes sla en maisstukjes en ik zag aan je gezicht dat jij ook liever iets anders op je bord zag, vandaar..' 'Je hebt dit voor mij gedaan?' vroeg Rory blij. Elza knikte weer. 'En een beetje voor mezelf. Zullen we op de bank gaan zitten?' 'Meisje, meisje, jij bent geweldig!'

Afbeelding
En zo eindigde een gezellige avond in de Gouden Kooi.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Aflevering 4.3 online

Week 4
Aflevering 4

Afbeelding
Nog dezelfde avond als de avond waarop Levi tijdens het avondeten zijn grote geheim vertelde werden de miljonairs bij elkaar geroepen. Iedereen was erg nieuwsgierig waar dit over ging. 'Goedenavond, kandidaten, jullie zullen wel benieuwd zijn waarom jullie hier zijn. Één van jullie gaat vanavond nog vertrekken.' Iedereen schrok. Moesten ze zich nu voor gaan bereiden om hun koffers te gaan pakken? 'Één van jullie heeft er namelijk voor gekozen om niet langer in de villa te blijven.'

Afbeelding
Misschien was het Sarah, wiens plannen de laatste dagen allemaal in duigen vielen. Haar complot was helemaal verloren en ze leek geen schijn van kans meer te hebben.

Afbeelding
Lars zou het natuurlijk ook kunnen zijn. Lars was zijn goede vriendin, Sarah, kwijtgeraakt, maar hij leek wel een stuk beter in de groep te liggen dan eerder.

Afbeelding
Was het dan misschien Suzy, die verliefd leek op de camera's? Was ze de camera's dan misschien al zat? Ze leek zich nog altijd op haar gemak te voelen in de villa.

Afbeelding
Misschien was het Steven wel, hij leek niet echt met het spel bezig. Nooit geweest ook eigenlijk..

Afbeelding
Zou de verlegen Elza dan vanavond haar koffers willen pakken?

Afbeelding
Levi zou het ook voor gezien kunnen houden. Hij had immers zijn vrienden en familie nog niet gezien na zijn coming-out.

Afbeelding
Was het dan Katie? De gezellige kletskous die de hele week geen woord meer uit mocht brengen en haar contactpunten langzaam weg zag tikken.

Afbeelding
Joshua was de underdog en had nog niet echt iets laten zien van zichzelf. Ging dat dan ook niet gebeuren?

Afbeelding
Ook zou Rory natuurlijk de eerste miljonair kunnen zijn die de villa ging verlaten. Of niet?

Afbeelding
Of zou het misschien Louise zijn? Louise werd steeds minder populair bij de kijkers en leek steeds meer naar de achtergrond te verdwijnen? Zou deze diva daarom uit haarzelf de villa willen verlaten?

Afbeelding
'Ik vraag nu de miljonair die wil vertrekken op te staan.'

Afbeelding
Suzy stond op en ging voor de groep staan. 'Its me..' 'Wat?' riep Katie uit. 'Waarom, Suzy?' vroeg Steven verbaasd. Iedereen leek verbaasd dat de grootste aandachttrekkende diva zelf wilde vertrekken. 'Ik weet niet wat het publiek van me vindt. Het is zó depressing om elke keer op een plekje van 1 tot 10 te staan en daar je populariteit uit te meten. Maybe heb ik het niet meer.' 'Je hebt het wel, girl, jij bent amusement,' zei Louise. 'Ik heb er goed over nagedacht, I'm sure. I'll be back, ergens anders, dat wel. De Gouden Kooi is het niet meer voor mij.' Steven liet een traantje gaan. 'Darling, don't cry! Ik blijf jullie volgen, natuurlijk. En zeg my name a lot, jongens!'

Afbeelding
De kandidaten stonden op om afscheid te nemen. Suzy gaf elke miljonair een dikke 'hug' in haar eigen woorden.

Afbeelding
Daarna liep iedereen met Suzy naar buiten om afscheid te nemen. De limousine kwam al aanrijden. 'Ik ga jullie missen, sweeties. Net als de camera's en de luxury, ofcourse. But it's gonna be better for me.' Ze nam nogmaals afscheid van iedereen en leek het zwaar te vinden om daadwerkelijk de gouden poorten te zien openen.

Afbeelding
'Bye, bye..' 'We gaan je missen, hotdog!' riep Rory naar de miljonaire die ooit tijdens een verkleedfeest als hotdog verkleed ging. 'Dag, lieverd,' riep Louise haar na. 'Wat een gemist,' zei Levi zachtjes. Iedereen miste de aanwezigheid van Suzy al voordat ze daadwerkelijk in de limousine zat.

Afbeelding
En toen reed de limousine dan daadwerkelijk weg met daarin de eerste miljonaire die vertrok.

Afbeelding
Suzy besloot niet achterom te kijken. Ze zou de villa gaan missen, maar besloot vooruit te kijken. De wereld was nog niet van haar af..
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie