Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 33 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - ELIMINATIERONDE online!

Aflevering 1
Week 14

Afbeelding
'We werken aan onze relatie, maar het was heel anders toen Lars en ik hier zaten in vergelijking met de buitenwereld, snap je? Maar ik vertrouw er op dat alles goed komt.' Katie ratelde maar door en compenseerde zo Louise en Steven, die beiden niets zeiden. 'Maar ok, laten we het dan maar over het spel hebben,' ging Katie, die het gesprek op gang probeerde te houden, verder. 'Het publiek heeft nu eigenlijk de keuze wie er in de finale komt, maar ik moet zeggen dat nu alles wel heel spannend..' Louise onderbrak Katie. 'Is er iets, Steven, je bent zo stil en afwezig?'

Afbeelding
Het bleef even stil totdat Steven begon te praten. 'Niet echt.. Ik ben alleen teleurgesteld dat je Zoë in het spel gehouden hebt. Zij verdient het toch het minst, ze is er nog maar net en Sarah, jij en ik al vanaf het begin.' Louise had al verwacht dat Steven om deze reden zo raar deed. 'Ik vind helemaal niet dat Sarah het verdient,' reageerde Louise. 'En ik heb al in het begin als eerste doel gesteld dat zij weg moet.'

Afbeelding
'En tot dusver zonder succes,' zei Sarah die ineens op het terras stond. 'Jongens, ik ga Zoë helpen met de barbecue, ik ruik verbrand vlees,' loog Katie. 'Pfff, hadden we Rory nog maar.' Katie liep weg. Ze was blij dat ze niet in dit gesprek hoefde te zitten.

Afbeelding
Zoë genoot van het weer en had geen flauw benul van het gesprek tussen de andere miljonairs, sterker nog, ze had geen idee waar ze waren. Het maakte haar ook niets uit. Ze was blij dat ze nog een week mocht blijven en werd nog vrolijker bij de gedachte dat Louise erop uit was om Sarah weg te krijgen. Als dat zou lukken betekende dat maar één ding en dat was dat Zoë in de finale zou zitten.

Afbeelding
'Louise, meid, luister. Ik kom hoe dan ook in de finale, of jij het nu wilt of niet. Dus als je slim bent kick je Zoë eruit deze week en neem je het tegen mij en Steven op in de finale. Toch, Steven?'

Afbeelding
Sarah wilde opstaan om weg te gaan, maar ook Louise stond nu op. 'Luister jij maar eens even naar mij, spaghettisliertje. Jij bent hier degene die haar koffers inpakt en ik ben degene die ze over het gouden hek heen gooit, heb je dat begrepen? Ik zal er alles aan doen om te zorgen dat jij niet in de finale zit!'

Afbeelding
'Mmmm, dat ruikt lekker. Ik heb zo'n honger,' zei Katie. 'Dan kom je op het juiste moment,' zei Zoë enthousiast. 'Waar is de rest?' vroeg ze terwijl ze de hotdogs op de tafel zette.

Afbeelding
'Oh, ze zitten te praten op het terras voor het huis. Over de eliminatieronde enzo.' Zoë lachte. 'Dit was ook inderdaad wel een erg verrassende wending zeg. Het voelt vreemd dat ik hier nog zit, ik was er al vanuit gegaan dat ik weg moest.' Beiden kauwden ze op de lekkere hotdogs. 'Rory zou dit heerlijk gevonden hebben. Als je in de finale komt stemt hij zeker op je, alleen hierom al,' lachte Katie. 'Beste miljonairs, ik zou jullie graag spreken in de woonkamer.'

Afbeelding
Al snel zaten de miljonairs in de woonkamer zonder te weten wat de Stem ze dit keer zou vertellen.

Afbeelding
De gezichten van de miljonairs spraken boekdelen. Zoë en Sarah konden het helemaal niet goed met elkaar vinden, zeker na het gevecht tussen de twee. Sarah probeerde alles op alles te zetten om Louise te overtuigen dat zij haar naar de finale moest laten, maar Louise weigerde telkens keihard. Steven was goed bevriend met Louise, maar nu ook met Sarah en baalt ervan dat hij nu tussen hen in staat.

Afbeelding
'Beste miljonairs, ik heb jullie bij elkaar geroepen voor een mededeling die wellicht bepalend kan zijn voor de finale. Jullie hebben namelijk allemaal geen contactpunten meer. Jullie zullen ook geen nieuwe punten ontvangen. In de eliminatieronde zal ik niet meer spreken van een aantal contactpunten, maar van een eerste,tweede, derde en vierde, tevens laatste plek. Bij een gelijke stand kan er dus niet meer naar de contactpunten gekeken worden, maar draai ik aan een rad waarbij willekeurig gekozen word bij een gelijke stand. Zo zijn de kansen weer gelijk.' 'Dat is oneerlijk!' riep Sarah die het vreselijk vond dat ze nu op gelijke hoogte stond met Zoë. Ook Steven baalde, want hij had veruit de meeste contactpunten. Voor Zoë was het zeer gunstig, aangezien zij nieuw was en weinig contactpunten had. 'Zo zie je maar,' zei de Stem, 'De Gouden Kooi zit vol verrassingen.'
Afbeelding
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: De Gouden Kooi 2013 - 14.1 ONLINE

Deetui schreef: Ben wel benieuwd naar de finale, hoor! :woot
Zeker wat er nu gebeurt tussen de meiden in de villa XD
(Het zijn allemaal meiden :P )
Haha, idd. Nu is het alleen nog maar Bitchfight. XD

Wel sneu voor Steven met al zijn contactpunten. Aan de ene kant wil ik niet dat dit fantastische dagboek afgelopen is, aan de andere kant wil ik weten hoe het af loopt. xD
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 14.1 ONLINE

Haha, idd. Nu is het alleen nog maar Bitchfight. XD

Wel sneu voor Steven met al zijn contactpunten. Aan de ene kant wil ik niet dat dit fantastische dagboek afgelopen is, aan de andere kant wil ik weten hoe het af loopt. xD[/quote]


dit dus :P ik vind het eigenlijk wel eerlijker zonder contactpunten ;)

edit: vereten te stemmen #Team Zoë

Laatst gewijzigd door Lestis op zo 25 aug 2013, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 14.1 ONLINE

Ja, ik vond het ook eerlijker zonder de contactpunten. Vooral omdat het verschil nu erg groot is geworden en de miljonairs die eerder minder populair waren steeds minder kans krijgen om te winnen. Nu lijkt het weer gelijk te staan! :)

Louise en Steven staan bovenaan in de poll en Sarah en Zoë zouden naar de gevarenzone gaan zoals het er nu uit ziet. Gelukkig is er nog maar 6 keer gestemd en scheelt het niets, dus er kan nog van alles gebeuren. Laat je stem gelden!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie