Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 37 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde online

Oh jee! Ik zie dat het op dit forum allemaal een beetje ingekakt is?
In ieder geval 1 goed nieuwtje! Mijn Sims doet het weer redelijk.. In ieder geval
goed genoeg voor de komende twee afleveringen, die ik nu gemaakt heb. In deze afleveringen
kom je erachter wie de drie finalisten zijn!
Ik hoop dat ik nog wat fans overgehouden heb, maar ik ben dus terug met dit dagboek om het af te ronden!

Wie hopen jullie?
#teamkatie #teamlouise
#teamsarah #teamsteven
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 NIEUWE AFLEVERING

Aflevering 1
Week 16

Afbeelding
De miljonairs hadden allemaal een lamp op hun kamer gekregen. Deze scheen neutraal, wit licht. Zodra het licht rood zou kleuren moesten de miljonairs snel naar de lamp rennen. Katie mag één van de finalisten elimineren en zijn of haar plaats innemen als ze eerder dan diegene bij haar lamp is dan de andere miljonair bij zijn of haar lamp. Zijn er meerdere miljonairs die na haar drukken, dan mag ze kiezen wie ze elimineert, zijn er geen miljonairs na haar, dan mag ze niemand elimineren en blijven Louise, Sarah en Steven de drie finalisten. Sarah durfde haar kamer niet uit te komen. Na 15 weken vond ze dat ze de plek in de finale verdiende. Geconcentreerd bleef ze naar de lamp kijken.

Afbeelding
Ook Steven was niet van plan de finaleplek mis te lopen. Hij was zijn kamer nog niet uit geweest.

Afbeelding
Louise verbleef in de Eenzaamheidskamer, die omgetoverd was tot een klein paleisje. Ze had plaats genomen aan de kaptafel waar haar lamp op stond. Louise zou alles doen voor een finaleplek, ze wilde nu zeker niet dat Sarah de finale wel zou halen en zij niet.

Afbeelding
En Katie.. Waar was Katie?

Afbeelding
'Woohoo! De koelkast is zo goed gevuld! Als de anderen niet willen, neem ik wel,' zei Katie hardop. Ze pakte van alles wat en werkte het naar binnen. Katie verveelde zich dood. Ze miste de tijd dat ze met z'n tienen in het huis waren, er was altijd wel iets te beleven! Nu waren ze met z'n vieren en de andere drie zaten zenuwachtig naar een lamp te loeren..

Afbeelding
'Hé, Saar, ga jij nog mee zwemmen zo?' Sarah reageerde niet. 'Of iets eten? Gewoon in de keuken, dan ben je dicht bij je lamp.'

Afbeelding
'Nee, nee, nee! Rot op, Katie!' 'Maar, Sarah, ik ben hier. Als je lamp rood wordt ben je er toch veel eerder dan mij?' 'Schei uit, ik wil het niet horen. Stoor me niet. Ik focus me nu hier op, ik zou er alles aan doen om te zorgen dat jij, walgelijk kind dat je bent, niet die finaleplek krijgt. Je hebt er geen recht op!'

Afbeelding
'Je hebt er geen recht op..' Katie deed Sarah na als een oude zeur. 'Stop, Katie!' 'Laat maar, Saar, ik ben al weg.'

Afbeelding
'Jezus, mensen, het kan nog wel een hele week duren voordat dat rotding rood wordt! Geniet een beetje van de luxe..' fluisterde Katie tegen haarzelf.

Afbeelding
Na haar verfrissende duik kwam ze bij Louise aan. 'Louise, nee, niet jij ook al! Jullie lijken wel zombies! Ik heb de hele middag in het zwembad gelegen, dat betekent dat jullie niet zo panisch bij die knop hoeven te zitten.' Louise lachte. 'Sorry, lieverd, maar het gaat hier om een finaleplek. Je lijkt wel gek dat je niet op je kamer bent! Je hoeft maar sneller te zijn dan één van ons!'

Afbeelding
'Ik wil zo helemaal niet aan dit spel mee doen. Ik wil nu even lol maken! En sowieso heb ik niet het gevoel dat die lamp vandaag rood wordt. Willen jullie dan niet een keer gaan eten? En slapen?' Louise lachte weer. 'Katie, we zitten hier nu 15 weken. Die finale is het belangrijkst van het spel, daar zijn we voor gekomen. Dus sorry, ik ga net als die andere twee mijn kamer niet uit. Ik durf het nog niet.' Katie zuchtte. 'Nou, ok, ik ga ook maar naar m'n kamer dan..'

Afbeelding
'Wat een slaapverwekkend spel, zeg..'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 NIEUWE AFLEVERING

Aflevering 2
Week 16

Afbeelding
De miljonairs hadden al drie dagen bij de knop zitten wachten. Langzaam kwam er, tot grote vreugde van Katie, wat leven in het huis. De miljonairs moesten toch af en toe eten en hadden behoefte om elkaar te spreken. Sarah had de andere miljonairs gevraagd om vandaag buiten te lunchen. Ze wilde alleen als alle andere miljonairs mee gingen. Dit lukte. Uiteraard koos Sarah de plek aan tafel die volgens haar het dichtst bij de villa lag.

Afbeelding
'Ik vind dit een goed idee van je, Sarah,' zei Louise. 'Het is heerlijk weer, we zitten in een prachtige villa en het enige wat we doen is naar een lamp staren.' 'Dat zeg ik nou de hele tijd al, jongens,' begon Katie. 'Geniet!'

Afbeelding
'Zijn jullie zenuwachtig?' vroeg Steven. Katie schudde heftig haar hoofd, maar Louise en Sarah reageerden niet echt. 'Volgende week zitten we hier al met drie finalisten, ik ben zo benieuwd hoe de finale er dit jaar uit ziet..'

Afbeelding
Toen de miljonairs naar binnen liepen gingen ze uiteraard allemaal eerst naar hun eigen kamer. Steven maakte vlak voor zijn kamer, toen niemand het zag, zelfs een sprintje. Helaas was de lamp nog steeds wit.

Afbeelding
Louise en Katie besloten die middag samen een drankje te drinken in de bar. Ze hadden een erg gezellige middag.

Afbeelding
Louise probeerde een drankje te mixen, het ging haar nog best goed af ook. 'Heerlijk, Louise dit. Quality time. Zo hoort het leven in de Gouden Kooi toch te zijn?'

Afbeelding
Ineens ging er een hard alarm af in de villa! Louise gooide zo een fles sterke drank de lucht in. De lampen in de villa kleurden rood. 'AAAAAH!' riep Louise.

Afbeelding
Steven stond op dat moment uiteraard in zijn kamer en snelde naar de lamp. 'Steven is veilig,' zei de Stem die overal in de villa te horen was.

Afbeelding
Sarah sprong van haar bed en rende ook naar de knop. 'Sarah is veilig.'

Afbeelding
De strijd ging nu tussen Louise en Katie. De miljonair die als eerst drukt stond in de finale, de ander moest de villa verlaten. Vrijwel tegelijk vluchtten de twee de bar uit. Hun kamers waren ook nog eens even ver verwijderd van de bar.

Afbeelding
De laatste knop werd ingedrukt door..

Afbeelding
Louise. 'Louise is veilig.'

Afbeelding
Katie was net te laat.. De sirenes en rodel lichten gingen weer uit. 'Jammer..' zei Katie tegen haarzelf.

Afbeelding
Toen ze haar kamer uit liep stond Louise al voor de deur om haar te troosten. 'Sorry, Kate,' zei ze. 'Het geeft niets, het is goed zo. Jullie zitten er al zo veel langer dan mij, jullie hebben het verdiend.'

Afbeelding
Eenmaal beneden stonden ook Sarah en Steven al te wachten. 'Waren jullie niet bij je lamp?' vroeg Sarah. 'Nee, we zaten aan de bar,' zei Katie. 'Het scheelde maar een paar seconden, maar ik vind het niet erg. Jullie hebben het verdiend!'

Afbeelding
Ze gaf Steven een omhelzing, ze waren lang dikke maatjes geweest.. 'Ik ga je missen, lieverd,' zei Steven.

Afbeelding[/URL]
En toen kreeg ze ook een knuffel van Sarah. 'Sorry, Katie. Sorry van mijn soms kattige gedrag. Het spijt me echt.' 'Het is ok,' antwoordde Katie, 'ik heb ook heus je goede kant wel gezien. Het hoort gewoon bij het spel.'

Afbeelding
De finalisten liepen met Katie mee naar buiten. Het afscheid was mooi, maar ook emotioneel. Dit was namelijk niet alleen het afscheid van Katie, maar betekende ook dat de laatste week in de villa in zou gaan. De Gouden Kooi was bijna ten einde.

Afbeelding
'Nog even volhouden, jongens! Moge de beste winnen.'

Afbeelding
En toen stapte Katie voor de tweede keer buiten de poorten van de Gouden Kooi. 'Bedankt, Gouden Kooi,' zei ze zacht. Ze voelde zich gelukkig. Gelukkig, omdat ze een tweede keer terug mocht komen en zo'n fijne tijd had gehad in de villa.

Afbeelding
Katie stapte in de limousine.

Afbeelding
Met het vertrek van Katie werden de drie finalisten bekend. Louise, Sarah en Steven zouden met elkaar de strijd aan gaan voor het miljoen. De winnende miljonair werd dus ook buiten de poorten van de Gouden Kooi een miljonair!

Afbeelding
'Nou, jongens, wij zijn het! Wij zijn de drie finalisten,' zei Steven. Sarah genoot van de woorden en liet zich lekker onderuit zakken in het warme water. 'Heerlijk,' antwoordde ze.

Afbeelding
'Na alles wat we meegemaakt hebben,' zei Louise. 'We hebben het verdiend.'

Afbeelding
'Dat hebben we zeker. We kunnen nu niet veel meer doen dan de finale afwachten.. Laten we dus maar proberen te genieten,' zei Sarah. 'Eindelijk genieten..'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie