Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 35 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde online!

Aflevering 1
Week 15

Afbeelding
Na het heftige einde van de eliminatieronde was nu eindelijk de rust wedergekeerd in de villa. Iedereen deed zijn eigen ding. Zo speelden Steven en Zoë een potje biljart. 'Kom op, Steven, stoot maar gewoon tegen die bal aan. Dan rol ik ze zo één voor één de gaten in. Vroeger was ik de knikkerkampioen op school!' Steven trok zijn rechterwenkbrauw omhoog. Knikkeren? Biljart? Wat probeerde ze nou te vergelijken.

Afbeelding
Sarah was ondertussen helemaal in haar eigen wereld. Ze las een boek en trok zich niets aan van wat er in de rest van de villa gebeurde. De eliminatieronde spookte nog wel steeds door haar hoofd. Er hoefde nog maar één iemand weg en Louise leek niet te willen stoppen totdat ze zeker wist dat Sarah die laatste persoon zou zijn.

Afbeelding
Louise sprak nog over de eliminatieronde met Katie. Ook zij wist zich geen raad meer. Hoe kon ze Sarah nog weg krijgen? 'Ik snap het niet, het publiek heeft haar weken lang uitgekotst en nu we zo dicht bij de finale zijn krijgt ze elke week meer stemmen.' 'Misschien moet je je tactiek aanpassen?' antwoordde Katie. 'Voor je het weet ben jij degene die als laatst weg moet, dat kan ook niet de bedoeling zijn.' 'Jij stelt voor om Zoë uit het spel te spelen?' Katie dacht na. 'Ik vind jullie alle vier finalisten, ik vind jullie ook allemaal zo leuk. Er staat zo veel geld op het spel, Louise. Laat je obsessie met Sarah nou niet je finaleplaats in de weg zitten.

Afbeelding
Ondertussen gebeurde er iets buiten de villa..

Afbeelding
Een aantal schimmen waren de Gouden Kooi binnen gedrongen.

Afbeelding
Voorzichtig openden ze de deuren voor een verassingsaanval op de miljonairs. Louise zag via de weerspiegeling van het raam één van de mannen binnen komen. 'Terroristen! We worden gegijzeld!' riep ze.

Afbeelding
Sarah keek op en slaakte een klein gilletje. 'Opstaan en meekomen. Nu,' commandeerde één van de mannen.

Afbeelding
Zoë dook achter Steven. 'Bescherm me, Steven! Bescherm me!' 'Koppen dicht, meekomen,' beval de man.

Afbeelding
'Jullie twee, zitten blijven. We wachten op jullie vriendjes.' 'Hoe zijn jullie binnen gekomen? De poort wordt niet zomaar voor iedereen geopend!' riep Katie gefrustreerd. De man grijnste alleen maar. Die grijns werd nog groter toen de andere miljonairs en zijn collega's eraan kwamen lopen.

Afbeelding
Steven schrok toen hij zag dat er drie mannen waren. 'Wat doen jullie hier?' Ze gaven geen antwoord, maar overlegden wel onderling.

Afbeelding
'Ik denk dat dit geen lieverdjes zijn,' fluisterde Zoë naar Steven. Steven schudde zijn hoofd.

Afbeelding
De miljonairs schrokken zich dood toen de muziek keihard aan ging. Tot hun grote verbazing begonnen de mannen te dansen. Zoë riep: 'Nu! Rennen!' Sarah rolde met haar ogen. 'Het was een grap, Zoë, zitten blijven.'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De miljonairs begonnen te joelen en te juichen toen de mannen hun moves lieten zien. Nu pas beseften ze hoe knap de mannen waren.

Afbeelding
Exact tegelijk gooiden de mannen hun pakken uit en toonden hun gespierde lichamen aan de miljonairs. 'Ok, dit wordt me teveel. Ik ga flauw vallen,' zei Steven. 'Meer! Meer!' riepen Zoë en Katie in koor en Louise zat er lachend naast. 'Ik heb wat gezelschap voor jullie geregeld,' klonk de Stem door de villa. 'Veel plezier vanavond.'

Afbeelding
En plezier hadden ze.. Steven liet zijn oog vallen op één van die mannen die ook bijzonder veel interesse voor hem toonde. Ook Sarah gaf al haar aandacht aan één van de mannen. De andere miljonairs genoten vooral van de lol en het gezelschap. Na weken met elkaar opgescheept te zitten was het wel eens prettig om andere mensen te zien.

Afbeelding
Duncan, één van de strippers, nam Steven mee naar een aparte hoek van de kamer. 'Ik zag aan je oorbellen gelijk dat je geen terrorist was, hoor,' zei Steven. Duncan begon te lachen. 'Nou, je gezicht zag er anders behoorlijk angstig uit.' Steven werd een beetje rood. Hij genoot van Duncan en andersom. Hij dacht geen seconde meer aan Levi, die nu waarschijnlijk elke beweging en aanraking tussen de twee live aan het volgen was.

Afbeelding
Katie en Louise waren wat gaan drinken in een andere kamer en Zoë had een stripper meegesleurd naar buiten. Sarah bleef dus alleen achter met Jamie. Ze twijfelde niet en greep Jamie vast alsof het de hoofdprijs van dit spel was.

Afbeelding
'Zo fijn om iedereen weer eens plezier te zien maken.' Louise knikte. 'Wat is er, Louise?' Eerst was het even stil. Louise zuchtte. 'Ik zag Steven met één van die mannen samen.. en hoe ze naar elkaar keken. Ik hoop gewoon dat Steven niet te ver gaat.. dat is het.' Katie lachte. 'Geen zorgen, dat doet hij niet. Hij houdt veel te veel van Levi om dat te doen.'

Afbeelding
...

Afbeelding
'Ik vond het zo gezellig met je, Rob. Ik heb een heerlijke avond gehad dankzij jullie. Laten me nog een drankje voor je mixen.' 'Één maar?' vroeg Rob. Zoë knikte. 'Je moet ook nog naar huis, weet je wel hoe laat het is?' 'Mag ik dan niet bij jou in bed kruipen?' vroeg Rob verbaasd. Zoë lachte keihard. 'Gekkerd, proef dit maar eens,' antwoordde Zoë terwijl ze hem het drankje voorschotelde. 'Krijg ik nog wel een kusje van je zo?' Zoë keek hem vies aan. 'Jij dacht echt dat wij vanavond stoute dingen gingen doen, hè? Oh mijn God, je schat me zo verkeerd in. Jij bent alles behalve mijn type. Nou, kom op, opdrinken en lekker naar huis, Robbie!'

Afbeelding
Sarah eindigde haar avond in de jacuzzi. Waar ze niet de eerste keer een man gek maakte..

Laatst gewijzigd door Mikese op wo 25 sep 2013, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: De Gouden Kooi 2013 - NIEUW aflevering 15.1

Slimpie Hugo schreef:Jeej! Weer een up! :woot

Ik hoop niet dat Levi domme dingen doet, al ziet het er wel naar uit.
Ik dacht serieus eerst dat er mensen waren die de miljonairs wilden gijzelen en dat ze niet bij het programma hoorde. :')

Superleuke up! :D
Hij neemt me de woorden uit de mond :D
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - NIEUW aflevering 15.1

Aflevering 2
Week 15

Afbeelding
Steven zat op de rand van zijn bed. Hij kon nog niet beseffen wat hij had gedaan. De vorige avond had hij geen seconde aan Levi gedacht en nu kreeg was hij de enige waar hij nog aan dacht. Al weken miste hij zijn grote liefde, maar de avond ervoor had de lust het overgenomen. Hij hoorde Duncan, de stripper, zacht kreunen en voelde zich schuldig. Hij besloot hem wakker te maken.

Afbeelding
'Wat is er aan de hand, schatje?' vroeg Duncan toen hij uit bed geklommen was. 'Noem me niet zo, Duncan. Je moet gaan.' Duncan fronste. 'Gaat dit om gisteravond, voldeed ik niet aan je verwachtingen?' 'Ik heb een relatie! Doe niet alsof je dat niet weet. Ga alsjeblieft snel.' Stiekem drukte Duncan nog een kus op de wang van Steven en vertrok toen in zijn ondergoed.

Afbeelding
Toen Duncan het huis probeerde uit te sluipen kwam hij Sarah tegen. 'Zozo, goedemorgen. Zo te zien heeft Steven meer geluk gehad dan ik,' plaagde ze. 'Hee Sarah,' zei Duncan snel en verliet snel de villa.

Afbeelding
'Goedemorgen, stoeipoes!' riep Sarah toen ze de kamer van Steven binnen liep. 'Hou op, Sarah, dit is niet grappig.' 'Ik heb nog overdacht om Jamie gisteravond mee naar bed te nemen, maar aangezien we elkaar nog maar één avond kenden, heb ik hem naar huis gestuurd. Jij blijkt andere normen en waarden te hebben..' 'Hou erover op, Sarah! Ik vind het zo erg, ik houd van Levi.' Steven was behoorlijk in paniek nu. 'Rustig, Steven. Het is niet zo gek dat dit gebeurd is, je hebt al zo lang geen echte man meer gezien. Natuurlijk begrijpt Levi dat dit ongelukje was..'

Afbeelding
'Wat een rare avond, nietwaar, meiden?' Katie knikte terwijl ze haar mond vol had. 'Waarom stuurde je Rob weg, Zoë? Jullie hebben niet eens gezoend,' zei ze toen ze haar boterham doorgeslikt had. 'Niet mijn type.' 'Hoe weet jij dat eigenlijk, Katie?' ging Louise verder. 'Wij waren al zo vroeg boven.' 'Ik heb alles gevolgd wat er beneden gebeurde, kon niet slapen.' 'Hoe laat gingen die andere twee weg dan?' vroeg Zoë nieuwsgierig. 'Nou, Jamie, de donkere jongen, pas laat. Hij heeft nog heel lang liggen vrijen met Sarah in de jacuzzi.' 'En Duncan?' vroeg Louise. Katie keek verbaasd. 'Hij is nog niet weg, hij is bij Steven blijven slapen. Erg hè? Ik dacht dat jullie het al wisten..'

Afbeelding
Zoë sprong op en snelde naar de villa waar ze Sarah net naar buiten zag komen. 'Wat ben jij een naar wijf, zeg! Al weken zit je me af te zeiken, omdat ik Jack van je afgepakt zou hebben, maar hij was niets voor je!' Sarah begon te lachen. 'Jij bent echt een psychopaat, meid.' Sarah wilde langs Zoë heen lopen, maar werd door haar tegen gehouden. 'Houd je kop, Sarah! Ik voelde me weken lang schuldig, maar jij bent gister zo met een ander de jacuzzi in gedoken. Bij deze is mijn schuldgevoel weg en de tegenaanval officieel begonnen!'

Afbeelding
'Doe eens normaal, Zoë. Waarom doe je zo?' vroeg Steven die er bij was gekomen. 'Omdat sommige mensen het normaal vinden om de ene na de andere man te verslinden en dan te doen alsof ze echt om iemand geven. Ik voelde me weken schuldig.' Steven durfde niet te antwoorden. 'Maar bij jou ben ik aan het verkeerde adres, Steven? Jij bent immers zelf vannacht met iemand anders het bed in gedoken.' 'Stop hiermee, Zoë,' zei Katie. Zoë schudde haar hoofd. 'Dat jij jezelf nog aan kunt kijken, Sarah.'
Afbeelding
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: De Gouden Kooi 2013 - NIEUW aflevering 15.2

Boeh Zoë! :mad

Ze reageerd veel te geprikkeld, dat gaat waarschijnlijk op haar stemmenaantal werken...
Goed dat Steven al spijt heeft, ik hoop dat Levi hem wel vergeeft. :)
Maar hopelijk krijgt hij niet zoveel spijt dat hij besluit te vertrekken! :O
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - NIEUW aflevering 15.2

Eliminatieronde
Week 15

Afbeelding
'Welkom, miljonairs, bij de eliminatieronde van deze week. Het spel is nu al vijftien weken bezig en er hoeft nog maar slechts één miljonair geëlimineerd te worden voordat de finale begint. De verhoudingen liggen complex en het wordt lastig om de laatste miljonair weg te spelen. Gaat het vanavond dan toch gebeuren?'

Afbeelding
'Ik zal beginnen met de resultaten van de publiekspoll. De winnaar is deze week een vrouw geworden.' Steven wist dus gelijk dat hij al af viel, maar baalde stiekem wel dat hij weer de eerste plek niet had weten te behalen. Zelf verwachtte hij dat dit wel eens te maken kon hebben met zijn slippertje. 'Sarah, jij bent de winnaar van deze publiekspoll! De hele week was het een nek-aan-nek race tussen twee andere miljonairs voor de tweede plek. Het publiek leek niet te kunnen kiezen, maar koos uiteindelijk toch voor.. Steven!'

Afbeelding
'Nee, toch..' fluisterde Louise al. Zoë was het gewend, maar elke keer weer als de dood om te moeten vertrekken. 'Louise, jij behaalde een derde plek, Zoë een laatste. De andere twee miljonairs, Sarah en Steven, beslissen wie van jullie op de rode stoel komt.'

Afbeelding
Steven mocht beginnen. 'Ik kan niet zeggen dat ik twijfel. Louise, jij en ik zijn meer uit elkaar gegroeid, maar ik zal je uiteraard niet op de rode stoel plaatsen. Ik moet dan Zoë kiezen.'

Afbeelding
'Louise, ik weet wat een ontzettende hekel je aan me hebt en hoe wij elkaar niet liggen. Ik weet ook dat jij niet zal rusten totdat ik de villa verlaat. Mijn enige kans om in de finale te komen lijkt dus om Zoë weg te spelen, wanneer jij geen stemrecht hebt. Dit lijkt me het ideale moment. Ik kies Zoë.. uiteraard.' Sarah walgde bij het uitspreken van Zoë's naam.

Afbeelding
'Zoë, jij gaat op de rode stoel vanavond.' 'Ik denk dat je de naam zo ondertussen beter kunt veranderen in Zoë's stoel, Stem,' lachte ze.

Afbeelding
'Zoë, jouw lot ligt in de handen van Sarah en Steven. Let wel, zij zullen je beiden weg moeten stemmen, anders mag je gewoon blijven. Veel succes.
Steven, maak je keuze.' 'Zoë, ik heb je pas sinds deze week echt wat beter leren kennen. In de meest positieve en meest negatieve zin van het woord. We hebben deze week een beetje met elkaar opgetrokken en echt wel lol gehad. Helaas heb ik ook een andere kant van je gezien aan het begin van de week waarin je behoorlijk tekeer ging. Streep ik het tegen elkaar weg, dan moet ik zeggen dat ik je een leuke meid vindt met veel pit, maar dat ik graag naar huis wil en graag de hoofdprijs meeneem. Nu Louise niet kan stemmen is dit een uitgelezen kans om de finale te behalen. Zoë, ik stuur je naar huis.'
'Sarah, dan ligt Zoë's lot in jouw handen.' 'Zoë, jij kwelt mij al vanaf dag één. Je dacht dat we goede vriendinnen konden worden, maar besloot dit gelijk voor eens en altijd te verpesten. Verder vind ik jouw houding, jouw stijl en jouw karakter vreselijk en ben ik heel erg blij, Zoë, dat ik degene ben die de finale inluidt door te zeggen dat jij per direct het huis mag verlaten en je miljonairsstatus inlevert. Tot ziens.'

Afbeelding
'Zoë, zo vlak voor de eindstreep, val jij toch nog af. Je moet de Gouden Kooi verlaten.' Zoë knikte. 'Toch allemaal heel erg bedankt voor de leuke tijd en de bijzondere ervaring, ik heb er erg van genoten. Dank jullie wel.'

Afbeelding
Net op het moment dat Zoë wilde gaan huilen sprong Katie op. 'Hé, lieverd. Ik kan niet tegen huilende mensen, kom hier.' Zoë omarmde haar. 'Dankje, Katie.'

Afbeelding
Buiten nam ze afscheid. Ze omhelsde Katie nog een keer en daarna Louise. Ook nam ze leuk afscheid van Steven. 'Bedankt, Steven, ik vond je echt een fijne medemiljonair. Sorry van mijn uitbarsting.' Steven lachte. 'Dat gebeurt in de Gouden Kooi, hier word je zo gek als een deur!' Zoë lachte en draaide zich toen om. 'Dag villa, dag Louise, Katie, Steven. Doei, Sarah,' zei ze nog vriendelijk in de hoop deze strijd achter zich te kunnen laten, maar Sarah mompelde kortaf iets.

Afbeelding
Zoë stapte
in de limousine, waardoor ze nog heel even van het luxe bestaan kon genieten.

Afbeelding
'Zoë, meid, hoe heb je dit zo lang vol kunnen houden,' zei ze tegen zichzelf toen ze in de limousine zat. De limousine startte en reed weg van de villa. Zoë was vertrokken.

Afbeelding
'Miljonairs,' begon de Stem, die normaal uitgepraat was na de eliminatieronde. 'Jullie mogen nog even terug komen voor wat informatie.' De miljonairs gingen terug naar de woonkamer voor de mededelingen. 'De datum van de finale is nu bekend. Deze is over precies een week, maar..!'

Afbeelding
'Dit is niet goed, jongens,' zei Sarah. 'Er zit zeker een addertje onder het gras.' De Stem ging verder. 'De finale wordt net als in de vorige editie gespeeld door drie finalisten, maar.. Jullie zijn wellicht niet deze drie..'

Afbeelding
'Er kan deze week namelijk nog van alles gebeuren..'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie