Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 3 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Aflevering 3.3

Eliminatieronde

Afbeelding

Afbeelding
'Beste kandidaten, wat prettig dat jullie er allemaal weer zijn. Voor jullie een minder vrolijke bijeenkomst, dat begrijp ik. Laten we daarom snel beginnen met het verdelen van de contactpunten. Dit is zoals elke week gebaseerd op de uitslag van de populariteitspoll onder de kijkers.' Sarah knipoogde ondertussen vlug naar Joshua, die op zijn beurt wat dichter naar Elza schoof.

Afbeelding
'Ik ga jullie nog niet vertellen wie er 150 contactpunten gewonnen heeft. Dit horen jullie later in de eliminatieronde. Op een tweede plek is de miljonair geëindigd die maar liefst 120 contactpunten mag ontvangen. Het is een vrouw en haar naam is Louise.' Louise keek opgelucht. Een tweede plek!

'De miljonair op de derde plek is een man. Je bent en blijft populair en krijgt daarom 100 contactpunten.. Steven!'

'80 contactpunten zijn voor Rory.'

'De volgende plek is voor een vrouwelijke miljonair die van mij 60 contactpunten krijgt. Het publiek heeft ervoor gekozen om ze jou te schenken, Suzy.' Suzy keek blij. Ze was opgelucht en blij dat ze niet bij de laatste twee zat, maar wat was er mis met haar fans? Zij hoorde op één te staan vond ze zelf. Haar fans waren vast hun telefoon kwijtgeraakt, dat moest het zijn, dacht Suzy.

'Ooit was je zo populair, maar het publiek heeft gekozen voor andere miljonairs deze week. Toch krijg je nog 40 contactpunten, Elza.' Sarah kreeg het erg benauwd. Alleen Elza was nog maar veilig. Ze hoopte op de eerste plek.

'Voor jou heb ik 25 contactpunten, Sarah.' De frustratie was van Sarahs gezicht af te lezen.

'Jij staat net niet in de gevarenzone en krijgt daarvoor slechts 10 contactpunten. Wees op je hoede, Katie.' Katie was ontzettend blij! Niet in de gevarenzone!

'Lars, Levi en Joshua, stap naar voren.'

Afbeelding
Voorzichtig gingen ze voor de groep staan met z'n drieën. Tussen jullie staat de meest populaire miljonair. Maar ook.. de twee minst populaire miljonairs van deze week. Ik noem zo de naam van de persoon die niet in de gevarenzone staat en 150 contactpunten in ontvangst mag nemen...'

Afbeelding
'Levi!' 'Wat?' vroeg Levi. 'Echt? Yes!' 'Gefeliciteerd,' riep Katie blij naar Levi.

Afbeelding
'Lars en Joshua, één van jullie gaat vanavond op de beruchte rode stoel zitten en het lot van diegene ligt in de handen van zijn medemiljonairs. Succes.'

Afbeelding
'Joshua, Lars, ik vind jullie allebei aardige gozers. Toch heb ik meer een band met Lars en heb ik van Joshua nog weinig gezien. Ik red Lars en kies er dus voor om jou op de rode stoel te zetten, Josua.'

Afbeelding
'Velen van jullie zullen weten dat ik Sarah niet mag en haar het liefst zie vertrekken. Puur strategisch kies ik er dus voor om haar grote vriend, Lars, op de rode stoel te zetten.'

Afbeelding
'Sorry, Joshua, ik zie jou liever op de rode stoel.'

Afbeelding
'Ik kies ervoor om Lars op de rode stoel te zetten. Sorry, man!' ''t Is ok, Rory,' zei Lars met een knipoog. 'Dat betekent,' begon de Stem,' dat de helft van jullie medemiljonairs gestemd heeft en dat er een gelijke stand is. De stemmen van de andere vier miljonairs is dus van groot belang.'

Afbeelding
'Great, my beurt. Ik wil graag eerst zeggen, kijkers, ik verwacht meer stemmen volgende week. I do this for you! Om verder te gaan met het stemmen. Ik kies voor Lars en daarvoor mag je Sarah hartelijk bedanken, boy.'

Afbeelding
'Nou, ik kies voor Lars en dat spijt me heel erg, Lars! Sorry, Lars, maar ik moet kiezen.' Verliefd keek ze naar Joshua.

Afbeelding
Elza werd rood toen ze een knipoogje en een luchtzoen van Joshua terugkreeg. Zachtjes giechelde ze.

Afbeelding
'Lars, ik heb je deze week een voorstel gedaan. Op dat voorstel heb jij geen duidelijk antwoord gegeven en ik heb niet het idee dat jij mijn voorstel serieus neemt. Jij gaat op de rode stoel, zie dit als een waarschuwing.'

Afbeelding
'Niets tegen jou, Joshua, ik vind je een leuke jongen, maar Lars is echt m'n maatje aan het worden de laatste dagen. Joshua, jij mag dus van mij op de rode stoel.' Sarah begon te koken van binnen bij de woorden van Katie.

'Dan zijn we eruit. Lars, jij kreeg vijf stemmen tegen, Joshua drie. Lars, je mag gaan zitten.'

Afbeelding
'Levi, aan jou de eer om te openen. Gaat Lars naar huis of mag hij blijven als het aan jou ligt?' vroeg de Stem aan Levi. 'Het is een spel en ik wil graag vooruitgang boeken in het spel, dus Lars, je mag naar huis.'

'Louise, jouw beurt. Wat is jouw keuze?' 'Ik ben het eens met Levi. Er moet een spel gespeeld worden, dus moet er iemand weg en ik vind het niet erg om je te zien gaan, Lars. Vaarwel.'

'Steven, wat wil jij? Wil je dat Lars vertrekt of dat hij blijft?' 'Ik wil graag dat hij vertrekt.'

'Rory, het is tijd voor jouw beslissling.' 'Lars, dit is niet de eerste keer dat je daar zit. We moeten luisteren naar het publiek en zij willen graag dat je gaat. Dus je mag je koffers pakken, jongen, sorry.'

'Suzy, ben jij het met je voorgaande medemiljonairs eens of mag Lars blijven?' 'Lars, darling, ik zeg: leave.'

'Er zijn slechts drie dames over. Als zij alle drie ook beslissen om je weg te sturen, moet je het huis verlaten. Als één van hen ervoor kiest om je te laten blijven, ben je veilig. Elza mag als eerst.'
'Lars, ik weet dat je niet meer echt met ons meewerkt en meedoet en dat je niet meer naar Sarah luistert, maar ik vind het goed dat je deze beslissing gemaakt hebt. Je moet doen wat je hart je ingeeft. Ik hoop dat je de andere miljonairs wat beter kunt leren kennen en die kans wil ik je graag geven. Van mij mag je blijven.' 'Dankjewel! Dankjewel voor eeuwig, Elza,' zei Lars opgewekt. Elza glimlachte.

'Lars blijft sowieso, maar wat was de stem van de laatste twee dames? Katie wat had jij gedaan?' 'Van mij had Lars ook mogen blijven, ik wil hem graag beter leren kennen.'

'Sarah, tot slot, iedereen wil graag weten wat jouw beslissing zou zijn. Had je Lars naar huis gestuurd of mocht hij blijven van je?' 'Lars, ondanks alles had je van mij natuurlijk ook een tweede kans gekregen. Ik voel nog steeds een soort band tussen ons en denk dat we vrienden kunnen blijven, ok?'

'Dan sluit ik hierbij de eliminatieronde af,' zei de Stem,' Lars mag blijven.'

Afbeelding
Sarah en Katie stonden exact tegelijk op om Lars te feliciteren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde online

Week 4
Aflevering 1

Afbeelding
'Ik dacht even dat Lars vertrekken ging,' zei Rory tegen Suzy en Levi. Met z'n drieën hadden ze zich in de zitzakken geplant. Suzy mopperde iets. 'Ik had ook verwacht dat hij eruit ging,' zei Levi, 'ik had ook niet gedacht dat Katie hem erin zou houden. Gaat dat niet tegen jullie afspraak in.' Suzy knikte. 'Ze is zo stupid,' zei ze. 'Hoe kon ze dit doen? De enige die ze wegstemt is Sarah en die zit nooit op de stoel! Wil ze hier dan zitten tot fabulous monday?' 'Euh.. fabulous monday?' vroeg Rory. 'Yes, fabulous monday, ooit van gehoord? Nee, hè? It bestaat niet. Mondays zijn never fabulous. Zij wil gewoon de rest van haar misserable life hier zitten, maar ik zal vast een kleine mededeling doen. Mocht zij op die stoel komen, dan kick ik haar eruit. Opgehoepeld!'

Afbeelding
Steven wilde zich na de eliminatieronde even opfrissen, maar wist niet dat hij gevolgd werd door Louise. 'Hee, Stevie,' lachte ze toen ze bij hem in de kamer stond. 'Louise, je laat me schrikken,' zei Steven. 'Je komt hier toch niet om me in dat complot van jullie te praten, daar doe ik namelijk echt niet aan mee.' 'Neenee, echt niet, er is iets anders..' Steven keek verbaasd. 'Wat dan?' 'Nou, hij zal niet blij zijn als hij er achter komt dat ik dit doe, maar je moet met Levi praten.' Steven lachte. 'Wat is dit, Louise?' 'Levi zit niet lekker in z'n vel, omdat hij.. nouja hij valt op jongens en dat heeft hij me laatst verteld. Hij voelt zich naar dat iedereen buiten de villa het weet, maar niemand hier binnen,' loog Louise. Dat was helemaal niet Levi's probleem, zijn probleem was dat hij verliefd was op Steven, maar het niet durfde te uiten. 'Het was me nog niet eens opgevallen aan hem eerlijk gezegd.' Louise keek hem aan in de hoop dat hij met hem zou gaan praten. 'Ok, ok, ik maak er wel wat van, ja?' 'Dankjewel!' zei Louise enthousiast. 'Maar onthoud, van mij weet je niets.'

Afbeelding
Lars en Katie hadden hun zwemkleding aangetrokken en waren naar het bubbelbad vertrokken. Ze lachten luid en letten op niemand in de villa. Dus ook niet op Sarah die hun geïrriteerd volgde. Sarah kwam bij ze staan. 'Mag ik misschien ook meegenieten van de bubbels?' probeerde ze lief te vragen terwijl ze een beetje aan haar jurk plukte. 'Euh.. nou, natuurlijk,' antwoordde Lars, 'als Katie het niet erg vindt.' Die woorden staken Sarah enorm. Hoezo als Katie het niet erg vindt, dacht ze. 'Natuurlijk niet, kom erbij!' 'Nou, dan haal ik even m'n bikini,' zei Sarah en ze liep weg.

Afbeelding
Joshua ging ondertussen voor de volgende stap in het plan van hem en Sarah. Hij verleidde Elza, maar ze stribbelde een beetje tegen. 'Elza, ik hou van je, laat me je kussen.' Voorzichtig drukte ze hem weg. 'Nou, Joshua, dit is niet het juiste moment.' Als een boer met kiespijn lachte ze. 'Ik.. ik begrijp het,' zei Joshua.

Afbeelding
Rory, Suzy en Levi hadden het ondertussen over de laatste eliminatieronden en over het feit dat ze graag wilden dat er iemand vertrok. Opeens hoorden ze Steven die in de deuropening stond. 'Hee, jongens, mag ik Levi even van jullie lenen?' Levi's hart stond stil. Vroeg Steven nu naar hem? Wat was er aan de hand? Hij stond op en liep met hem mee.

Afbeelding
Het gesprek tussen Lars en Katie ging over alles behalve de eliminatieronde of plannetjes. Ze vertelden grappen en anekdotes over hun leven thuis. 'Wij leken veel meer op elkaar dan we dachten, hè?' zei Katie. Sarah liep maar langzaam weg van het bubbelbad, ze wilde zoveel mogelijk opvangen uit het gesprek van de twee.

Afbeelding
'Woohoo, Elza, je meent het niet!' zei Louise luid. 'Joshua wilde je kussen?' 'Ja, maar.. maar er klopt iets niet. Ergens voelt het niet goed.' 'Meid, dat lijkt maar zo, je weet het niet voordat je het probeert. Wat houd je tegen?' Elza zuchtte. 'Ik weet het niet..'

Afbeelding
'Levi, ik vond dat ik je dit moest vragen. Wij zijn de enige twee in het huis zonder complot, we hebben ons niet echt bij een groepje aangesloten en ik merk dat jij de laatste tijd niet zo prettig in je vel zit. Als je wilt praten kan dat altijd, met mij.' Levi keek naar de grond. 'Ach, het is gewoon het feit dat ik hier zit.. en eenzaam af en toe en zo, je weet.. ik denk dat ik verliefd op je ben.' Steven kreeg het gevoel alsof hij door een betonblok werd geramd. Zei Levi nu dat hij verliefd op hem was?

Afbeelding
Voordat hij het wist pakt Levi hem vast en drukte zijn mond op die van Steven. Steven wilde stoppen, maar toch ook weer niet. Het voelde geweldig, dit had hij niet achter Levi gezocht, maar wat een speciaal gevoel!

Afbeelding
Voordat ze het zelf wisten lagen hun kleren over de grond verspreid en stonden ze halfnaakt tegen elkaar aan. 'Je bent zo mooi, van binnen en van buiten, ik kon mezelf niet meer tegenhouden,' zei Levi. Steven lachte naar Levi. 'Doe dat dan ook niet..'

Afbeelding
Sarah stampte woest de trap op. Dat vervelende kreng! Ze steelt Lars en mijn hele plan om dit spel te winnen! dacht ze. Op de gang kwam ze Joshua tegen. 'Sarah.. ik heb een probleem, ik heb geprobeerd Elza te zoenen, maar ze wil niet meer!' 'Je hebt.. wat?! Hoezo is het niet gelukt? Heb je je best wel gedaan? Aaaarrrggh! Wat heb ik aan je? Niets, hè? Ik los het zelf wel weer op.' Joshua kon niets meer zeggen. Ze keek hem nog even woest aan voordat ze zich omdraaide om haar bikini uit de badkamer te halen.

Afbeelding
Sarah had niet twee zoenende mannen in diezelfde badkamer verwacht. 'Nou, nou, nou, wat hebben we hier, zeg?' vroeg ze waardoor ze Levi en Steven behoorlijk liet schrikken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Aflevering 4.1 online

Bedankt voor jullie leuke reacties! Omdat jullie zo leuk hebben moeten wachten mag je maar liefst 3 miljonairs uitkiezen om een stem te geven! Voor wie zijn jullie? #TeamLouise #TeamSuzy #TeamElza #TeamKatie #TeamSarah #TeamLevi #TeamRory #TeamJoshua #TeamSteven #TeamLars
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie