Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 38 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 FINALISTEN BEKEND

Hallo lieve lezers,

Ik heb jullie heeeeeeeeel lang laten wachten, was echt ontzettend druk! Maar nu komt die er toch echt aan, de finale van de Gouden Kooi II! Ik heb vorige week een hele nacht aan de outfits van de finalisten en ex-miljonairs gewerkt. Stiekem vind ik dat ook wel heel erg leuk, om voor elk personage een bijpassende jurk of pak te zoeken en ze helemaal mooi te maken voor de finale. Deze week ben ik bezig geweest met het opmaken van de villa voor de finale. Hoe en wat de finale gaat verlopen zien jullie binnenkort! Ik hoop dat jullie het nog wel leuk vinden om te lezen. :)

Nog heeeel even en dan word jullie geduld beloond. :)

Mikese
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 FINALISTEN BEKEND

Finale
Part 1

Afbeelding
'Welkom dames en heren,' begon de Stem, 'in de finale van de Gouden Kooi! Dertien miljonairs hebben dit jaar de Gouden Kooi opgezocht om in luxe te leven. Naast luxe vonden ze hier nieuwe vrienden, evenals nieuwe vijanden. Liefde kwam zo af en toe om de hoek kijken, maar ook jaloezie en verraad bleef de miljonairs niet bespaard. Na zeventien weken wordt het spel vanavond afgesloten in deze spannende finale!'

Afbeelding
'De drie finalisten zullen spoedig arriveren op de plek waar de nieuwe miljonair gekozen wordt. Deze nieuwe miljonair neemt één miljoen in ontvangst.'

Afbeelding
'U vraagt zich vast af hoe deze milonair dan gekozen wordt. Dat blijft nog even een vraag voor u en een weet voor mij. Laten we eerst de finalisten van vanavond er maar eens bij halen!' Het bleef even stil in en om de villa. Alleen de drie finalisten waren in de Gouden Kooi, maar zij waren nog nergens te bekennen. Alle kijkers hielden hun adem in, terwijl ze live naar de Gouden Kooi zaten te kijken.

Afbeelding
Opeens schoten de lichten bij de deur van de villa aan. 'Dames en heren, ik stel aan jullie voor: de eerste finalist van deze avond. Louise!'

Afbeelding
Louise kwam zelfverzekerd de villa binnen stappen. Dit botste direct met de karakters van Suzy en Sarah. Het publiek ving dit op en stuurde Louise met Sarah naar de vijandenkamer waar zij de nachten samen moesten doorbrengen. Ze besloot haar krachten te bundelen met Suzy, die ook geen fan van Sarah bleek te zijn. Ook Elza werd een een vriendin van haar en zij gingen de samen de strijd tegen de kilo's aan. Een strijd die haar een stuk gemakkelijker af ging dan die tegen de hardnekkige Sarah. Na het vertrek van Suzy ontstond er een nieuwe complot waar Louise deel van uit maakte. Samen met Elza en Steven wilde ze de finale bereiken. Toen Louise de kans kreeg om in de finale te komen door Zoë uit het spel te stemmen liet ze deze kans varen, omdat ze niet met Sarah in de finale wilde belanden. Een dame van haar woord, een echte strijder, hier is ze: Louise!

Afbeelding
Louise liep langs het zwembad en keek haar ogen uit. Wat zou hier gaan gebeuren? Zou ze alle ex-miljonairs weer onder ogen moeten komen?

Afbeelding
Ze nam als eerste plaats op één van de stoelen, waarna er weer een stilte viel. Alleen een kuchje van Louise doorbrak deze stilte even.

Afbeelding
Het duurde niet lang voordat de lichten weer aan gingen en er een nieuwe persoon getoond werd. 'Onze tweede finalist is gearriveerd op het strijdtoneel. Hier is Steven!'

Afbeelding
Steven had een makkelijke start in het begin van het spel. Zijn medemiljonairs vonden hem erg leuk en spontaan en publiek hield van hem! Hij maakte snel vrienden en ontmoette zelfs een speciaal persoon, Levi. Ze werden verliefd en Steven veranderde van een ongeleid projectiel in een serieuze, liefhebbende man. Helaas vertrok Stevens grote liefde en kon Steven het niet laten om zich op een avond te vergrijpen aan één van de bezoekende strippers. Hij neemt plaats naast één van zijn complotgenoten. Op hun weg naar de finale zijn ze een beetje uit elkaar gegroeid, maar toch hebben ze het gered. Spontaan, oprecht en een tikkeltje losbandig. Een warm welkom voor de tweede finalist: Steven!

Afbeelding
Steven zag Louise al zitten op weg naar zijn stoel. Één van zijn complotgenoten, maar vanavond toch zeker een concurrente.

Afbeelding
Steven ging zitten en slikte even. Hij was zeer zeker bang voor wat ging komen. Dit kon nog wel eens een nare confrontatie worden.

Afbeelding
Even later gingen de grote lichten weer aan en vielen op het lichaam van de laatste finalist. 'Graag stel ik aan jullie voor, de derde en laatste finalist: Sarah!'

Afbeelding
Sarah was zeker geen waarschijnlijke finaliste. Al vanaf de eerste dag loopt ze een groot risico. Het publiek stemde weinig op haar en regelmatig waren haar ruzies door de hele villa te horen. Suzy, Louise, Katie, Catherine en Zoë behoren zeker niet tot het lijstje van haar beste vriendinnen. Buiten het spel is Sarah een aanstormend talent in de modellenwereld. Van haar looks maakte ze dan ook gebruik in de villa. In combinatie met haar duivelse brein smeedde ze veel plannen die haar tot de finale hebben geleid. Ze loog tegen Elza dat Joshua haar wel zag zitten, zodat zij zich aan zou sluiten bij hun complot. Ze wond Lars om haar vinger en ook Jack kon niet ontsnappen aan haar magie. Toen Katie haar plan leek te dwarsbomen legde ze haar het zwijgen op met haar contactpunten en ze probeerde Levi te chanteren. Dit zijn slechts enkele voorbeelden uit het duivelse archief van Sarah. Het gevecht met Zoë behoort tot één van de meest besproken fragmenten van deze serie. Gemeen, verleidelijk en de prinses van de villa. Hier is ze: Sarah!

Afbeelding
Zelfverzekerd stapte Sarah langs het zwembad.

Afbeelding
Ze nam plaats naast haar twee medemiljonairs. 'Succes, jongens,' fluisterde ze.

Afbeelding
'Miljonairs, of moet ik finalisten zeggen? Want na vanavond is slechts één van jullie miljonair en vertrekken de andere finalisten met lege handen. Hoe dan ook, ik moet toegeven dat jullie het spel beter gespeeld hebben dan de finalisten van vorig jaar. Jullie hebben slechts tien miljonairs tot ex-miljonair moeten benoemen, waar de finalisten van vorig jaar er veertien moesten wegspelen. Ook hebben jullie het spel na zeventien weken gespeeld, terwijl de finalisten van vorig jaar er ongeveer twee keer zo lang over deden. Mijn complimten.' De miljonairs glimlachten niet eens. Ze waren erg zenuwachtig voor wat er op hen te wachten stond. 'Vanavond staat in het teken van cadeaus. Cadeaus van mij, voor jullie,' ging de Stem verder. 'Het zijn er tien en jullie zullen ze één voor één ontvangen. Laat ik de eerste vast aan jullie presenteren.' De finalisten wisten niet waar ze moesten kijken. Een cadeau? Contactpunten? Weer knalden er twee felle lampen op en zagen ze hun eerste ''cadeau''.

Afbeelding
'Suzy!' riep de Stem.

Afbeelding
Suzy was voor het begin van de Gouden Kooi al een bekend gezicht. Eerder nam ze deel aan Expeditie Robinson, maar won niet. Ze kwam niet in het spel voor het miljoen, maar was slechts geïnteresseerd in de camera's. In de villa leidde ze haar eigen leventje en maakte het publiek en haar mede-miljonairs vaak aan het lachen met haar uitspraken. Ruzie maken is ook één van haar slechts vele talenten. Omdat ze ongelukkig werd van het feit dat ze niet veel publieksstemmen kreeg, besloot ze als eerst te vertrekken. Maar vanavond is deze diva terug; Suzy!

Afbeelding
Suzy liep richting het zwembad en stapte toen op de rode loper. Ze probeerde als een echte ster te lopen en genoot van elke seconde dat ze live te zien was voor iedereen.

Afbeelding
'Suzy, het woord is aan jou,' zei de Stem. 'Lieve sweethearts van me..,' begon Suzy. 'En jij, Sarah..' De twee wisselden een nare blik uit. 'Ik heb vanavond de opdracht gekregen om één van jullie een positieve stem van mij te geven. Sadly betekent dit niet dat degene die mijn stem krijgt ook de winnaar is. Een foutje in de spelregels I guess.. Ik kan a short story long maken. Sarah krijgt mijn stem absoluut niet en Louise, darling, sorry, maar ook jij bent me iets te nep-diva. Steven, good luck, mijn stem heb je.' Steven knikte vriendelijk naar Suzy. Één van de tien stemmen is voor mij, dacht hij opgelucht.

Afbeelding
Suzy mocht naar binnen om daar de rest van de finale te volgen.

Afbeelding
'Dus toch wat we alle drie al dachten, hè? Ons lot wordt bepaald door de ex-miljonairs.' Steven knikte. 'Dan kan dit nog een pijnlijke avond worden,' zei hij. 'Zet jullie maar schrap voor de volgende confrontatie, finalisten,' klonk er door de luidsprekers. De miljonairs keken naar de plek waar Suzy net verscheen, maar het was nog donker.

Afbeelding
Na een felle flits zagen ze Levi staan. 'Oh nee,' fluisterde Steven. 'Verwelkom Levi!'

Afbeelding
Levi kwam in de villa als vrij rustige jongen. Hij was erg op zichzelf, maar kon het goed vinden met Joshua en Lars. Hij deed niet mee aan complotten, maar stemde op de persoon waar hij zich goed bij voelde. Een miljonair waar hij zich zeker goed bij voelde was Steven. Hij werd verliefd, maar was nog niet uit de kast. Uiteindelijk vertelde hij het zijn mede-miljonairs en Steven en hij werden een koppel. Na zijn comingout wilde hij naar zijn vrienden en familie met het nieuws en besloot daarom als tweede te vertrekken. Verlegen, maar een hart van goud, hier is Levi!

Afbeelding
Zenuwachtig volgden de finalisten de stappen van Levi. Ze wisten dat dit een pijnlijke confrontatie voor Steven kon worden, aangezien zij een stel waren, maar Steven vreemd ging toen Levi was vertrokken. 'Het woord is aan jou, Levi.'

Afbeelding
'Het spij..,' begon Steven. 'Nee, niet nu,' zei Levi zacht.

Afbeelding
Levi schraapte zijn keel. 'Ik heb ook de opdracht gekregen om één positieve stem aan één van jullie te geven. Sarah, wij waren nooit goede vrienden in de villa, maar op het laatst konden we het beter met elkaar vinden. Louise, ik heb een fijne tijd met je gehad hier en je hebt me heel erg goed geholpen en gesteund, nog bedankt daarvoor. En Steven, ik kan alleen zeggen dat ik teleurgesteld ben en dat je me echt pijn gedaan hebt. Ik ben gelukkig nu.. met iemand anders.' 'Nee, Levi, alsje..' Levi onderbrak Steven en maakte zijn verhaal snel af. 'Ik wil mijn stem geven aan iemand die de finale volgens mij echt verdiend heeft, omdat het een zware weg voor deze finalist was en zij tegen alle verwachtingen in het toch gehaald heeft. Sarah, mijn stem is voor jou.' Voordat Sarah hem kon bedanken draaide Levi zich al om en liep weg.

Afbeelding
Steven bleef verslagen achter. 'Kop op, Steven, we hebben nog een hoop stemmen te gaan.' Steven lachte als een boer met kiespijn.

Afbeelding
Suzy klapte toen Levi binnen kwam. 'Perfect, Levi. Perfect drama!'

Afbeelding
Na weer een flits, stond er een nieuwe ex-miljonairs op ze te wachten. 'Elza is er weer!' riep de Stem hard om.

Afbeelding
Elza was de oudste miljonaire deze serie. Ze was erg teruggetrokken, maar toch vonden mensen het fijn om met haar om te gaan. Het publiek stemde veel op haar en ze was zeker in het begin één van de meeste geliefde miljonairs. Elza kreeg gevoelens voor Joshua, maar deze waren niet wederzijds. Sarah bouwde hier een vals plannetje omheen. Dat viel helaas in duigen toen Elza gevoelens kreeg voor een andere miljonair, Rory. Met hem werd ze gelukkig in de villa. Ze startte een complot op met Louise en Steven en ze spraken af met z'n drieën in de finale te komen. Omdat Steven een Russian Roulette kocht van zijn contactpunten en er willekeurig iemand moest vertrekken, was Elza de sjaak. Haar complotgenoten zitten op de finalestoelen, zij helaas niet. Hier is de lieve, zachte Elza!

Afbeelding
De Stem gaf het woord aan Elza. 'Hallo,' begon Elza. 'Ik moet hetzelfde doen als Suzy en Levi. Één positieve stem voor één van jullie geven. Het liefst geef ik er één aan Steven en Louise, maar ik moet een keuze maken. Met één van jullie had ik toch echt wel een betere band en daarom is mijn stem voor haar. Louise, alsjeblieft.' 'Thanks, girl,' zei Louise blij. Steven knikte vriendelijk en ook Sarah leek niet ontevreden, ze had wel verwacht dat deze stem niet voor haar zou zijn.

Afbeelding
'Beste finalisten, jullie hebben allemaal één stem tot nu toe. Maar de miljonairs die zojuist hun stemmen hebben gegeven waren de lieverdjes van de avond. Hierna volgen namelijk de ex-miljonairs die weggestemd zijn in een eliminatieronde en zij hebben van mij wat zwaarder geschut gekregen. Bereid je voor, finalisten. De ellende begint nu pas.'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie