Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 32 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 13.1 online!

Aflevering 2
Week 13

Afbeelding
De avond viel in de villa en de spanningen waren zeker te merken aan tafel. Louise en Steven hadden een kleine ruzie gehad en tussen Zoë en Sarah was de bom ontploft. Ook klikte het vanaf het begin af aan al niet tussen Louise en Sarah. 'Spannend, hè? Één van ons komt gewoon niet in de finale, de rest wel,' zei Zoë die een gesprek probeerde op te starten. Steven knikte en Sarah rolde met haar ogen. Louise nam haar laatste hap, stond op en bracht haar bord naar de keuken. 'Als jullie me zoeken ben ik boven,' zei ze zacht. 'Kan ik je eerst even spreken?' vroeg Steven.

Afbeelding
Louise liep met Steven mee naar zijn slaapkamer. 'Louise, ik wil m'n excuses aanbieden,' begon Steven. 'Wacht, mag ik dan eerst. Het spijt me namelijk dat ik je niet vertrouwde en dat ik jaloers was op Sarah. Ik gun het jou ook dat je met anderen om kunt gaan, maar in deze fase van het spel is alles gewoon zo onzeker.' 'Ik begrijp het, ik had ook niet zo uit moeten vallen. Het spijt me.'

Afbeelding
De twee omarmden elkaar en hiermee leek de vriendschap hersteld. 'Beste miljonairs, ik verzoek jullie om je te verzamelen in de woonkamer,' klonk ineens door het huis.

Afbeelding
De miljonairs gingen braaf zitten in grote bank bij de televisie. Geen van allen wisten ze wat hen te wachten stond. Een eliminatie? Een eerste ticket naar de finale?

Afbeelding
'Beste miljonairs, de laatste weken hebben jullie veel meegemaakt. Eliminaties, verraad, ruzies, maar ook hebben we liefde en vriendschap zien ontstaan. Onderdeel hiervan waren een heleboel ex-miljonairs. Ik heb aan het publiek de vraag gesteld wie zij de leukste ex-miljonair vonden. De winnaar hiervan mag terug komen in de villa als gastspeler. Een gastspeler is aanwezig in de villa als gast en speelt dus niet mee in het spel.' De miljonairs hoorden al iemand aan komen lopen en waren erg nieuwsgierig wie het kon zijn. Steven hoopte zijn grote liefde van de Gouden Kooi, Levi, terug te zien, terwijl Louise een heleboel namen door haar hoofd liet gaan van ex-miljonairs die ze nog wel eens terug wilde zien. Sarah en Zoë hoopten beiden dat Jack niet terug zou komen, dat zou veel spanning met zich meebrengen. 'De gastspeler die terug komt in de villa is geworden..'

Afbeelding
'Katie! Katie is tot het einde van het spel de gastspeler!'

Afbeelding
Louise gilde zo hard van blijdschap dat het hele huis leek te trillen. 'Nee, Katie! Wat ben ik blij je te zien!' Katie lachte. 'Dat is nog eens een enthousiast onthaal.'

Afbeelding
Toen omhelsde Steven Katie. 'Ik heb je gemist, meid.' 'Ik jou ook.' Toen sprak de Stem weer: 'Op aandringen van Katie heb ik de muziek vast aangezet buiten en wat drankjes klaargezet. Vanavond mogen jullie een feestje vieren!'

Afbeelding
De miljonairs en gastspeler gingen direct naar buiten en dansten de spanning van zich af. Voorzichtig, met behulp van een beetje alcohol kwam de prettige sfeer in de villa terug.

Afbeelding
Zelfs Sarah en Zoë konden elkaar verdragen.

Afbeelding
Katie en Louise hadden samen de grootste lol!

Afbeelding
En Zoë probeerde nader tot Steven te komen. Qua dansmoves lagen ze zeker op één lijn.

Afbeelding
Na een paar drankjes trok Katie al haar kleren uit en sprong in het zwembad. Louise was haar even uit het oog verloren toen ze een cocktail bereidde en schrok zich dood toen ze vanaf het terras Katie naakt in het zwembad zag liggen. 'Katie! Dit wordt uitgezonden!' riep ze.

Afbeelding
Met een handdoek vluchtte Steven naar Katie toe toen ze het water uitkwam. 'Wat doe jij nou?' zei hij terwijl hij hysterisch lachte.

Afbeelding
De drank op het terras was op dus verplaatsten ze zich naar de bar bij het zwembad waar de alcohol nog rijkelijker vloeide.

Afbeelding
Zoë gooide de ene na de andere fles op de grond toen ze probeerde cocktails en mixdrankjes te maken.

Afbeelding
Toen ze het eindelijk klaar had wilde ze het in shotglaasjes doen voor iedereen, maar Katie drong er op aan dat ze het hele glas alleen op dronk. 'Kom op, Zoë, laat eens zien wie je bent!' Dat liet ze zich niet twee keer zeggen..

Afbeelding
'Hee, laat mij ook eens proeven,' zei Katie terwijl ze dicht bij Zoë ging staan.

Afbeelding
Sarah, de meest nuchtere van het stel, besloot naar bed te gaan. Ze vond dat ze genoeg haar best had gedaan om de goede sfeer er in te houden, al was het nog maar een week geleden dat ze Zoë's hoofd eraf probeerde te trekken.

Afbeelding
Niet veel later brachten Steven en Louise met al hun kracht Katie naar de masterbedroom en Steven plofte naast haar neer. Bij de gedachte dat Louise nog helemaal naar boven moest om haar bed op te zoeken plofte ze neer op de vloer en deed haar ogen dicht.

Afbeelding
En Zoë..? Die kwam niet verder dan de bank.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 13.2 online!

Ik ben druk bezig met de up, maar STEEDS 'reageert de Sims niet meer'. VRESELIJK. Bah bah bah. Ik ben nu zo ver dat ze allemaal klaar zitten voor de eliminatie, morgen maak ik de foto's en zien jullie de up! Ondertussen mogen jullie best laten weten wat jullie er van verwachten? :) Ben benieuwd..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 13.2 online!

Eliminatieronde
Week 13

Afbeelding
'Miljonairs, ik heet jullie welkom bij de eliminatieronde. Dit zou een erg belangrijke eliminatieronde kunnen zijn, want misschien is het wel de laatste!

Afbeelding
'Jullie zijn nog met vier miljonairs en net als in de vorige editie spelen we de finale met drie miljonairs. Er hoeft dus slechts één kandidaat geëlimineerd te worden. Het is wel belangrijk dat de twee miljonairs met stemrecht vandaag beiden de miljonair op de rode stoel weg willen hebben, anders vertrekt er niemand. Katie, jij bent een gastspeler en speelt dus niet mee.'

Afbeelding
'Ik begin met het verdelen van de contactpunten. De winnaar van deze week krijgt 150 contactpunten en is uiteraard veilig. Deze week is het geworden.. Louise!' Louise geloofde haar oren niet. Ze scoorde de laatste weken al niet bepaald hoog meer in de polls en nu won ze! De andere miljonairs waren ook verrast. Er ging namelijk maar weinig eliminatieronden voorbij dat Steven niet op de eerste plaats stond.

'Een tweede plek, die 100 contactpunten waard is en bovendien garandeert dat je veilig bent is voor.. Sarah!' 'Huh?' riep Louise. 'Heb je de poll niet op de kop?' vroeg ze verbaasd. Sarah had ook niet verwacht dat ze veilig zou zijn en had er op gerekend dat dit een 'battle of the diva's' zou worden tussen haar en Zoë.

'Steven, jij ontvangt 50 contactpunten en Zoë helaas geen enkele. Jullie nemen het tegen elkaar op in de gevarenzone. Jullie lot wordt bepaald door Louise en Sarah.'

Afbeelding
'Louise, jij mag beginnen.' 'Ik had ten eerste eigenlijk niet verwacht in deze positie te zitten, maar ik heb er natuurlijk wel over na gedacht wat ik zou doen in deze positie. Steven, jij bent de sterkste speler in het spel en de gedoodverfde winnaar en daarom zou het meest strategisch zijn om jou uit het spel te spelen nu deze kans zich voordoet. Maar omdat we echt vrienden zijn geworden en een afspraak hebben gemaakt houd ik je natuurlijk in het spel. Voor mij is er dan geen andere optie om voor jou te kiezen, Zoë.'

'Sarah, het is jouw beurt.' 'Steven, ik ben blij dat wij de laatste weken nader tot elkaar gegroeid zijn en steeds betere vrienden met elkaar kunnen worden. Ik wil er verder geen woorden aan vuil maken en ik vind het al walgelijk genoeg dat ik je naam uit moet spreken, maar je gaat die stoel op, Zoë. Zal ik je koffers vast in de limousine flikkeren?' Een duivels lachje volgde.

Afbeelding
'Zoë, neem plaats op de rode stoel.' Zoë perste er een zenuwachtig lachje uit, maar leek al te weten hoe laat het was.. 'Als Sarah en Louise beiden besluiten dat je de villa moet verlaten, zul je vanavond moeten vertrekken.' Op haar weg naar de rode stoel tikte Katie haar aan. 'Succes, meid!' Katie wist als geen ander hoe spannend het was om op die stoel te gaan zitten.

Afbeelding
'Sarah, jij mag be..' Sarah liet de Stem niet uitspreken. 'Ik was duidelijk genoeg, nietwaar? Ik wil dat ze vertrekt.'

Afbeelding
'Louise, de vraag is nu of jij het startschot geeft voor de finale. Stuur je Zoë weg en betekent het dat jij de finale gaat spelen tegen Steven en Sarah of wil je dat Zoë blijft?' 'Zoë ik ken je nog niet erg goed, maar ik kan nu het miljoen ruiken. De finale staat voor de deur en ik hoef alleen maar open te doen. Zoë, ik wil dat je..'

Afbeelding
'Blijft.' Katie hapte naar adem en de mond van Sarah viel open. Zoë stond op. 'Nou, dat was het dan..' 'Zoë, je mag blijven,' zei de Stem. 'Zoë, je blijft! Doe niet zo mal!' riep Katie. 'Ik blijf?' Zoë kon het niet bevatten. 'Je blijft in het spel, je bent door!' Zoë keek Louise aan. 'Waarom, Louise? Waarom?' 'Laten we zeggen dat ik het een andere miljonair niet gun om in de finale te staan..' En met die zin brak er ijskoude stilte aan in de villa. Iedereen stond weer op scherp.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - ELIMINATIERONDE online!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze echt niet aan zag komen! Ik schrok wel even toen ik de PM van Louise las. Maar erg leuk gestemd en het spel wordt zo spannend nu, want wat als Louise volgende week zelf in de gevarenzone zit? Ik heb zelf geen idee meer welke drie we nu uiteindelijk in de finale gaan zien.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie